Kde ešte hľadať schopného kandidáta na pozíciu účtovníčky?

28. mar 2024

Pekný večer. Dievčatá, mne už dochádzajú nápady. Hľadáme do firmy hlavnú/samostatnú účtovníčku, plat podľa ponúkame slušný na našu oblasť, žiadna bláznivá pracovná doba, nevyžadujeme 30 rokov skúseností, normálna ponuka.. ledva-ledva sme našli jednu pani, so skúsenosťami a schopnosťami, ktoré si taká pozícia vyžaduje, nakoniec nenastúpila, dostala lepšiu ponuku.

Skúsili sme inzerát na profesii, worki, oslovila som niektorých, ktorí majú uverejnení životopis na profesií, pridala som ponuku na Linkedin, aj som skúsila tam dať do vyhľadávača ľudí, ktorí pracujú/pracovali ako účtovníci a osloviť ich. Uverejnila som ponuku práce v skupine nášho mesta, aj sa to snažím uverejniť v skupine účtovníkov, čakám na schválenie. Oslovila som aj známu, ktorá pracuje ako účtovníčka, či by ona alebo jej kolegyne nemali záujem.

Prosím poraďte mi, je ešte nejaký spôsob, kde nájsť schopného uchádzača? Ja viem, že samostatné účtovníčky sú nedostatkový tovar, ale mne už naozaj dochádzajú nápady kde hľadať.

Ďakujem veľmi pekne.

melanta
28. mar 2024

Píšeš, že plat ponúkate dobrý aj podmienky. A následne že posledná kandidátka išla inam kvôli lepším podmienkam. Tak možno podmienky, ktoré ponúkate proste nie sú dobré. Ako píšeš, skúsených samostatných účtovníčok, ktoré chcú byť zamestnankyne, je nedostatok. Preto im je potrebné ponúknuť podmienky, pre ktoré budú mať záujem.

autor
28. mar 2024

@melanta vraj dostala ponuku, kde by robila s programom, ktorý už pozná.. u nás by sa musela naučiť pracovať s novým programom, ktorý chápem, že sa jej na prvý pohľad zdal byť komplikovaný.

Neviem no, kde až treba ísť s platom, ale tak asi nemôžeme ponúknuť 2500€ brutto.. teda to aký plat ponúknuť nie je moje rozhodnutie.. a šéf by chcel mať zamestnankyňu, nie živnostníčku a takú čo bude väčšinu času fyzicky na firme. Ja viem, že teraz väčšina ľudí by chcela robiť HO, ale tak asi až také dokonalé podmienky nevieme dať.