Tehotenstvo po IVF a práca

buchca
21. máj 2020

Ahojte, mám takú dilemu, všetko samozrejme záleží od môjho stavu ak by som otehotnela.
Idem na vklad IVF, pracu mám viac menej sedavu, občas trošku vzruso..pracujem ako zdravotná sestra na oddelení, ste tu baby tehotné a pracujete ?
Ak áno prosím podeľte sa kde pracujete alebo ako to vnímate vy alebo kolegyne. Ja by som chcela robiť. Tehotenstvo neberiem ako chorobu ale veď záleží ako to bude.

denden77
21. máj 2020

@buchca helou.. normalne pracujem (kancel, sedava robota).. kym som zdravotne fit, nevidim dovod nepracovat.. neviem co viac k tomu dodat 🤷‍♀️😁

pattinka
21. máj 2020

@buchca robím na Are, a pracovala som do 5 mesiaca... Kamoška bola minulý rok na vklad IVF a išla na PN mesiac pred nástupom na MD (tiež ARO)... Všetko záleží na tom ako sa budeš cítiť a aky bude nález (stav krčka, poloha bábätka, jeho uhniezdenia)... Ja som sa cítila dobre, len som mala vcestnú placentu a začal sa mi krcok otvárať (1cm) a takto potom ostal až do pôrodu 🙂 držím ti palce, nech všetko dobre dopadne 🍀 uvidíš ako sa budeš cítiť....

buchca
autor
21. máj 2020

@denden77 jasné súhlasím

buchca
autor
21. máj 2020

@pattinka ďakujem veľmi pekne ❤️

bubinko1506
21. máj 2020

Ahoj, po ivf sa nam narodili dvojicky. Az do nastupu na md som pracovala z domu. Pracujem ako obchodny manazer, akurat stretnutia s klientmi prebrali kolegovia za mna.

pandorra
23. máj 2020

@buchca ja takisto pracujem už som v 7 mesiaci. Ale počas corony sme mali home office a mám kancelársku prácu.

ingelika78
23. máj 2020

@buchca Ja som bola IVF tehotna v 2018 a pracovala som cele tehotenstvo 🙂

Prečítaj si, čo potrebuješ vedieť o otehotnení.
Naše mamičky spísali skvelé rady, ako otehotnieť.
Dôležité je poznať aj príznaky tehotenstva.
Zisti, kedy má žena plodné dni.
Kedy a ako používať tehotenský test?
Zisti viac o tvojom tehotenstve týždeň po týždni alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.