Covid-19 situácia a obavy z maturít

nikdom
12. okt 2020

Ahojte..som študentkou strednej zdravotníckej školy.
Ako iste všetci viete, stredné školy prišli o veľkú časť vzdelania. Možno niekomu príde polrok málo,ale verte mi,bolo to ťažké,nepohodlné,neprofesionálne a hlavne nedostačujúco vysvetlené.
Neučili sme sa podľa rozvrhu,boli nám poslané na mail iba nevysvetlené poznámky,ktoré si mame prepísať do zošitou. Sem tam sme mali online hodiny cez skype/zoom...no naši učitelia nie sú moc na tieto technológie čiže tam bol vždy nejaký problém- nefungoval mikrofón,kamera,sekalo to kedže nás bolo veľa atď...
Ťažke je aj vyhovieť učiteľom. Napr. U nás je jeden učiteľ ktorému moc nerozumieť ani keď ste s ním zoči voči, má zlú výslovnosť kedže je starši,nemá zuby,...potom je na nás nervozny keď sa musí opakovať a všetky chyby ktoré sa udiali na jeho počítači tak sme za ne mohli my. Napríklad mňa všetci videli na kamere normálne ale on ma videl rozmazane tak mi povedal že si mam kupit novu kameru inak ma nepusti k odpovedi (cize som samozrejme nekupila som novu kameru ked chyba nie je vo mne).nepustil ma teda ani raz k odpovedi a len tak z ničoho nič mi lietali 5,za to ze som neodpovedala s kvalitnou kamerou.potom som si to musela opravovať na komisionálkach aj s mojími dalsimi 10 spolužiakmi (a to som si myslela že sa na komisionalku ako jednotkárka,dvojkárka nikdy nedostanem).

Nam napr. na zdravotke zrušili aj praxe...ako mám zachraňovať potom životy ľudi ,keď sama neviem čo robím? Snažim sa najviac ako môžem, táto škola bol môj sen odmalička a teraz nič z toho. Iba zmätok. Ako mám potom zmaturovať podľa Vás? Nikdy som sa tejto skúšky dospelosti nejako obzvlášť nebála no neviem ako budem zachraňovať keď mám teraz strach aj z obyčajnej maturitnej skúšky pretože neviem obrovskú časť učiva...medicína je tak rozsiahla téma. Celý september nás naháňali a skúšali z vecí o ktorých som ani potuchy nemala..nechapem čo je toto za systém.