Ako zvládnuť workoholizmus v náročnej práci?
Ahojte, teraz som sa čerstvo prihlásila na Modrého koníka, keďže si už dlhšiu dobu čítam rôzne príspevky a nedalo mi to. Možno sa niekto ozve, možno si to niekto prečíta, možno bude mať niekto rovnaký/podobný problém, ako ja...
Ide o to, že pracujem ako sestrička v nemocnici na špecifickom oddelení, nebudem bližšie zmienovať na akom, skrátka ide o niekedy psychicky aj fyzicky ťažkú prácu, z ktorej som unavená, každý deň sa mi sníva o robote, aj doma myslím na prácu...pracujem tam už pomaly rok a pol a stále napríklad neviem dať každému pacientovi kanylu( je pravda, že to robím možno len párkrát do týždňa, čo je asi malo na to, aby som sa v tomto mohla niekam posunúť) keď čokoľvek pokazim alebo neurobím dostatočne rýchlo a podľa mojich predstáv, tak sa z toho idem zrútiť( nie nikoho som na živote neohrozila- ide skôr o drobnosti, výkony, ktoré robievam dopadajú dobre, len ich nerobím tak kvalitne a rýchlo, ako iné kolegyne, hoci aj ony sa sem tam pomýlia alebo zabudnu- ale opakujem, nikoho na živote to neohrozí. Ani na zdraví.) Skrátka ja so sebou vôbec nie som spokojná, ale stále tomu dávam sancu, lebo napriek tomu všetkému čo som spomenula vyššie, mám tu prácu veľmi rada, je tam dobrý kolektív, je to krásne zamestnanie, ale...bývam aj naladova a prchka občas aj v robote, čo mi je potom samozrejme ľúto...skrátka neviem čo robiť
vypracovat sa na nejakej profesii trva dlhe roky...a je normalne, ze to clovek riesi a zije tym, tiez som to tak mala - asi 5rokov prvych...nemyslim, ze to je workoholizmus, samozrejme treba si mentalne aj fyzicky oddychnut od prace, ale skor mi pride, ze ti zalezi na sebe a tvojich vykonoch, ono sa to casom vypiluje..