Vybrali sme si hotel v Alanyi, po strasti plnej 4 hodinovej ceste autobusom z letiska, sme dorazili do hotelu Bieno Club SVS 5 minút pred 21 hodinou. Práve zatvorili jedáleň a nám samozrejme nikto večeru neodložil. Boli sme 4 dospelý, obe izby čo sme dostali smrdeli kanalizáciou. Povedali sme si, že vydržíme, veď na druhý deň máme stretnutie z delegátkou. Po pol hodine, keď delegátka Janka neprišla sme jej volali. Bola celá prekvapená, veď podľa nej stretnutie je až na ďalší deň a to som jej musel 3x zo opakovať, že máme v pokynoch niečo iné, čo tvrdila ona, následne mobil položila, bez následného ospravedlnenia. Ďalší deň prišla iná delegátka. Milá, všetko sme si povedali, izby nám následne vymenili až na 4 deň. Aj to, že tento hotel je možno 4 hviezdičkový pre tých Rusov ale nie pre Slovákov. Je na HAMBU pre celý SOLVEX, že ponúkajú takýto hotel úrovňou 2 hviezd nám Slovákom. Vrátili sme sa späť o 20 - 30 rokov dá sa povedať vo všetkých smeroch, čistote, úrovne gastronómie, prostredia. Už nikdy viac cez SOLVEX.
@spendlik1010 chapem tvoje rozhorcenie, zjavne sa vam vyber hotela a cestoviy nevydaril.
Ale strasne ma pobavilo - nikto nam neodlozil veceru🤭🤭. Hotel predsa nie je zodpovedny za to, kedy sa ubytujete.
@guudy hotel nie je zodpovedny, ale na take situacie tam ma byt delegatka. Cestuju nieklko hodin, na letisku mali byt dopredu tiez niekolko hodin-to je vcelku dost, aby boli hladni. Hotely v Egypte, Turecku, Grecku maju zvycajne o 1-2 hviezdicky menej, ako maju nakreslene na prieceli.🙂
Treba im hodit (CK) recenziu na nejaku oficialnu stranku.
@spendlik1010 Nebudem obhajovať dekegatku, slovo proti slovu.
Ale v dnešnej dobe internetu si kúpite pobyt a nezistite si do detailov podrobnosti?
Pred každou dovolenkou prelustrujem hotel, okolie, celú destináciu. Prečítam si recenzie, pozriem reálne fotky a skutočne nás veľa toho zaskočiť nemôže.
Smrad z kanalizácie je samozrejme možný aktuálny problém a také reálne vyskočiť môžu.
Ale vyplakávať, že hotel nezodpovedá 4 hviezdičkám? Skutočne ste si vopred mohli zistiť, za co vlastne peniaze dáte.
@guudy no neviem ale nam napr. tento rok 2x na podnet delegata nachystali studenu veceru na izbu, lebo sme sa neskoro vracali z vyletu a pred odchodom nam restiku otvorili skor, aby sme sa este stihli najest 🤷♀️ tak asi sa to da, ked je zaujem
a rovnako po prichode na izbu po prilete a ubytovani o 4:00 rano, lebo meskali lety sme mali na izbe veceru nachystanu, studenu ale bola
Ten hotel vyzera otrasne uz len z fotiek na internete🙈na invii ma 3*, nie 4...mohli ste si popozerat recenzie, aj zahranicne..a zistit dobu transferu, ze to netrva hodinu
autorka ono zial je naozaj potrebne si poriadne pozriet recenzie :( mrzi ma, ze ste zazili taktuto dovolenku a teda Solvex ma vela hotelov horsej kvality v ponuke
@autorka viac krat som sa stretla s tym (u slovenskych cestoviek), ze ponukaju hotely 4* a ked som si pozrela pri nejakom uzsom vybere hotel na tripadvisore recenzie, tak som zistila ze je to len 3*. Pripadne 5* bol na tripadvisore a bookingu realne 4*.
Asi v 2-3 pripadoch som ich konfrontovala a odpoved - cestovky: cestovky maju rozne kategorizacie, moze sa to lisit o 1*. Len skoda, ze vzdy je to horsim smerom. Nikde som nevidela, ze 5* by bol kategorizovany ako 4 * v cestovke ...
Moja skusenost: do Turecka/ Egypta len do 5*, pretoze aj tam to niekedy vyzera na 4 slabe *. A urcite citat predtym recenzie vsade kde sa da, idealne aj s realnymi fotkami.
@chiara_elle toto je slovenska a ceska specialita v CK, ze oni neudavaju pocet oficialnych *, ale ich vlastne hodnotenia. Ktore sa na hviezdicky napadne podobaju, su to kruzky, slniecka a podobne. Cize ked s niekto pozrie to a vidi, ze aha 5 hviezdickovy hotel a v skutocnosti je to hodnotenie CK, co nema s oficialnou kategorizaciou hotela nic spolocne.
@muchotrafka298 ja viem, lenze pozri link na solvexe: je tam napisana oficialna kategorizacia 4*. V popise ubytovania.
Toto je uz vedome zavadzanie, ziadne ich 4 slniecka
@spendlik1010 neviem, kolko stal, ale vždy plati za malo penazi malo muziky
@chiara_elle na oficialnej stranke hotela vobec nie je uvedene, o aky hotel sa jedna. Tam to nie je pisane nikde. Na Tripadvisore ma 4* a tiez na Holidaycheck. Tak zle recenzie, ako ma tento hotel, to som uz dlho nevidela.
@spendlik1010 Solvex mal voľakedy pobočku v Petržalke teraz to už nesledujem kde su... tam sa stále menili zamestnanci a non stop mali na profesii inzeráty.Jedlo vám mohli odložiť to je pravda, že smrdí kanalizácia to často neovplyvnis a, že ste boli 4 hod od letiska ste asi vedeli....škoda Turecko je krásne zaručene pocasie,ale ja by som zo Solvexom necestovala.
@stanulienkat ale ved su bezne aj nocne prichody do hotela. V takom pripade si logicky zabezpecim stravu sama. Napr nakupim po prilete na letisku 🙂
Co s tym ma delegat? Ten im ma zabezpecit veceru? Asi nie 🙂
S delegatom spravne riesili problemy s ubytkom. 🙂
@guudy no tak u kvalitnych hotelov je to absolutne normalne. My sme minuly rok prisli na hotel okolo 01:30 v noci a restauracia s mensim obcerstvenim bola pre nas otvorena….a delegat bol na recepcii pritomny aj o tomto case
Autorka: vzdy vzdy vzdy pred cestou pozriet recenzie kade tade, YT videa a google maps… vyhnes sa velmi vela problemom a sklamaniam
@guudy ano, ako pise
@anonymous87 je to normalne. Tiez sme mali prichod v noci a cakali nas suche oblozene misy. Z inej dovolenky odchod o cca 5 rano, cakali na nas suche ranajkove balicky. Mali sme to zaplatene, Ck aj hotel vedeli, ze vtedy pride zajazd. Normalna vec.
S delegatom sa riesi vsetko. Na to tam je. Je to zastupca CK.
@anonymous87 tak autorka zjavne nebola v kvalitnom hoteli podla toho co pise.
Co im branilo pytat na recepcii room service/veceru vramci stravovania?🤷🏼♀️
Oni si povedali, ze to vydrzia. Len teraz je uz neskoro sa stazovat..
@stanulienkat my chodime do hotelov, kde neprichadza zajazd, ale jednotlive rodiny znrpznych letov 🙂
@spendlik1010 Hotel som našla na Invia ponúkaný ako 3 *. A má dosť zlé recenzie, sťažnosti na stravu, izby, treba topánky do vody. Toto je veľmi veľmi zlá voľba na Turecko.
@guudy to neboli. Ale ja som reagovala na tvoju poznamku, ze hotel nie je zodpovedny za to kedy sa ubytuju… co nie je pravda…
@spendlik1010 Zly hotel, zla CK. Niet divu
@spendlik1010 prepac, ale ten hotel aj na foto vyzera ako z 90 rokov 🤷♀️
@anonymous87 no, nie je zodpovedny za to, kedy hostia pridu. Ked bude meskat let 8 hod, je za to zodpovedny hotel? 🙂
@guudy nie, za meskanie nie. Ale kvalitny hotel tu stravu zabezpeci… to je cele. Cize ziadne take, ze smola, ze ste meskali. Vas problem…
@anonymous87 este raz, zjavne si autorka zle vybrala hotel aj cestovku. Nevybrala si kvalitny hotel (ty pises o kvalitnom hoteli). Mala sa stazovat na mieste. Ked pride v case, ked je rest zavreta, tak to ma riesit hned a nie len dodatocne ponadavat. Nie vsetci ludia chcu jest ked pridu vecer/v noci do hotela. Takze zlyhala komunikacia u autorky.
Neviem, ci je autorka az taka neskusena cestovatelka, ale tuto skusenost si zapamata. Nespoliehat sa len na to, co je na papieri. Strasne vela veci sa moze po ceste pokazit a prekazit povodny plan. A najma teda veci riesit okamzite🤷🏼♀️
@spendlik1010 vam Ta cena tipujem 300eur na osobu nebola podrozriva? My sme boli teraz v Turecku Belek a za 3 osoby sme platili 3000e
@lydiaklucarova Mas pravdu, ale na druhej strane ma to daco aj s CK. Kvalitne cestovky ako Satur ci Hytrotour si taketo hotely nedaju ani do ponuky. Maju len overene hotely s vybornymi recenziami, dlhodobe vztahy s tymi hotelmi a skoro vsade aj vlastnych animatorov. Znicili by si reputaciu, keby toto vobec ponukali
Solvex je už dávno známy tým, že oblbuju ludi