Máte návrhy na fotenie trošku odvážnych fotiek?

1. máj 2024

Máte nejaké návrhy na fotenie trošku odvážne fotky? Nie vulgárne. Ďakujem

lindous
1. máj 2024

Ak tým myslíš, že sa chceš dať nafotiť, začala by som hľadaním fotografa/fotografky, ktorého tvorba sa ti páči a spolu už niečo určite vymslíte, dohodnete 🙂

autor
1. máj 2024

@lindous ja viem len trochu sa bojím že to vyjde cenovo draho napr. 10 by mi stačili

lindous
1. máj 2024

Tak ak by ti nevadilo, že fotograf ich použije na svoju propagáciu, skús pozrieť FB skupiny zamerané na TFP fotenie (pre obe strany zadarmo, ty máš fotky, fotograf protfólio), možno nájdeš niekoho v tvojom okolí 🙂

autor
1. máj 2024

@lindous ďakujem

suzitok
1. máj 2024

Podľa mňa ten cenník je jednotný, veď tej fotografke/fotografovi je jedno či fotí nevestu, alebo akty. Jedná sa len o dohodu koľko fotiek chceš, v akej veľkosti a či chceš aj na cd. Dokonca si myslím, že fotenie v ateliéroch je o niečo lacnejšie ako keď musí fotograf cestovať niekde mimo mesto napríklad do prírody a prepravovať tam možno aj rekvizity.

daniela2202
1. máj 2024

Veď choď na pokec a tam budeš mať návrhov až až 😂😁😂😁

muchotrafka298
1. máj 2024

Najdi si fotografa/fotografku, ktora sa venuje "budoir" foteniu. To je fotenie v spodnom pradle, ak mas na mysli taketo fotografie.

autor
1. máj 2024

@muchotrafka298 nie nie myslím napríklad nejaké šaty alebo tričká a k tomu nejaký účes a vyberie sa prostredie na fotky

fido69
1. máj 2024

Raz som hodil reč s profesionálnym fotografom, či pri fotení ženských aktov nemá problém so ženskou hanblivosťou. Myslím bežné ženy, ktoré nikdy nefotili. Na moje prekvapenie mi odpovedal, že vždy ich musí skôr krotiť ako presviedčať. Vraj je modelka ukrytá v každej zo žien, len čaká na svoju príležitosť. 😉

muchotrafka298
1. máj 2024

No tak za mna su odvazne fotky akty alebo fotky v spodnom pradle. Nie fotky v obleceni niekde vonku.

mimka1402
1. máj 2024