Mama podporuje sestru

mamusa34
26. mar 2021

Ahojte trochu sa chcem požalovať..
Akože už mi je to dosť nepríjemné..aj mi to vadí.
Mam sestru ktorá skoro vždy bola ,dá sa povedať že bez dostatočného príjmu.. a vždy to dopadlo len tak že si vypýtala od mamy..či to bolo každý mesiac alebo druhý.. ťahá sa to dodnes ..ona je už vydatá a ja neviem ,či ten muž stojí za hovno alebo len je zvyknutá pýtať peniaze a vie že dostane a tak sa nemusí snažiť ani si privyrobiť ani nič.. koľkokrát som odmietla peniaze od mamy ktorá mi dávala len kôli tomu že dávala aj sestre .. neľutujem to ,no neni to ani fér a ani sa mi to nepáči čo oni dve robia. Navyše moja mama ma u seba jej syna..ktorého živí..zatiaľ on nepracuje. Je mi ľúto vzťah so sestrou si pohnevať ale mňa najviac sere to že mama pracuje ako blbá aj po korone znovu pracuje .. zachvilku má dôchodkovy vek a sestre to není blbé pýtať si. A to takým štýlom že požičiať..čo sa nikdy za tie roky nestalo žeby sa vrátilo niekomu niečo. Neviem mám v sebe pocity hnevu a ľútosti.. ale keď vidím že mama radšej dá aby mala pokoj . To není riešenie.. dokedy toto bude trvať. A to není schopná sadnúť na vlak a za 2hodiny prísť pozrieť svojích rodičov.. načo veď peniaze prídu .. zvláštne to je ..pritom mama sa mne sťažuje na ňu a sama jej posiela . Nemám slov raz že povedala mama sestre..možno aj viac krát že :dá aj mne peniaze ,keď dáva jej ..nechápem ja som tá čo vypytuje?jasné že mi nedala . Sama povedala že si odkladá kolko jej už poslala..a je mi to jedno len neverím už ani jednej

makova333
26. mar 2021

@mamusa34 dokedy to bude trvat? Dokedy bude mama chciet...

mamusa34
autor
26. mar 2021

@makova333 asi.. čo ja sa do toho budem starať..nech si robia. Ale jedno už napíšem mame že nechcem už ani počuť o tom ..nech sa sťažuje inde.. už mohla ísť robiť niekde sestra ale veď je korona ..treba sa vyhovárať.