Celodenné nevoľnosti v 7. týždni

madamko
15. dec 2022

Ahojte baby, som nová zatiaľ absolútne neskusena. Termin mam na začiatku augusta čiže som teraz v 7tt. Som už ale zúfalá. Nevoľnosti celý boží deň aj v noci. Najhoršie je ze som aj hladná ale pri pomyslení na jedlo to nevydržím a už ma napína. Aj keď sa už najem stále mam akoby pocit hladu (také pálenie v žalúdku a všelijaké pohyby a skrkot) a pritom mi je strašne zle. Hlavne co nechcem dopustiť je vracanie, nenávidím to. Všetko má napína aj pohyb. Už neviem čo so sebou. Hlavne netuším ako to budem robiť v škole keďže ešte študujem (som neplánovane mlada mamina). Za vaše rady budem vďačná.

nwnw
16. dec 2022

@madamko mne gynekolog predpisal lieky nejake.

lula3108
16. dec 2022

Vydrzat. Najdi si nieco z coho ta nenapina. Stale nieco pojedaj, najhorsie je mat prazdny zaludok. Ja si musim dat hned rano za hrst piskotov a lebo by som nevydrzala ani pol hodinu hladna😄pre mna boli zachrana tie piskoty, dru tycinky a hranolky🤷🏻‍♀️ale aj tak som grcala denne, nevedela som sa ani nicoho napit a myslela som ze zomriem, nonstop zle a tazko a palenie zahy. Treba to len vydrzat. Ak do seba naozaj nevies nic dostat, su na to lieky, ale tiez by sa nemali brat nejako casto, nie je to uplne dobre hned v zaciatkoch sa dopovat liekmi. Ale samozrejme lepsie ako nic nejest ani nepit.

alanko20
16. dec 2022

Prežiť. Mne pomahalo- ladova voda, napoje vsetky studene s ladom. Citronova stava do ladovej mineralky a citrusove dzusy. Grepy. Prechadzka vonku.

1angelika
16. dec 2022

@madamko musíš to len vydržať, ak nebudeš môcť vôbec jesť nech ťa lekár pošle do nemocnice na infúzie..bohužiaľ patríš k tým šťastným čo majú takéto stavy. Mne nepomohlo nič, umierala som do cca 7 mesiaca...verím, že ti to prejde skôr, držím palce ❤

stannkal
16. dec 2022