Na beh a in-line korčule sú ideálne tzv. trojkolky (trojkolesové kočíky) s nafukovacími kolesami, prítomnou ručnou brzdou a pútkom na rukoväti, ktoré si prehodíte na zápästie ako poistku. Predné koleso by malo byť ideálne neotočné (tzn. neotočné do strán, a teda sa točí len dopredu a dozadu), ako je to pri kočíku Thule Glide 2, alebo mať možnosť aretácie – teda nastavenie, vďaka ktorému môžete do strán otočné koleso na kočíku „prepnúť" alebo tzv. zaaretovať na neotočné. Takýmito hybridnými typmi kočíkov sú napríklad Baby Jogger Summit X3 alebo Thule Urban Glide 2.
Za nás je lepšou voľbou práve kočík s možnosťou aretácie, a teda prepínaním predného kolesa z otočného na neotočné a naopak. S otočným predným kolesom sa totiž kočík lepšie riadi v menších priestoroch, ako sú napríklad obchody alebo mestská hromadná doprava. Do jednotvárneho terénu, akým je chodník na behanie či in-line, je ale vhodné mať koleso, ktoré nie je otočné. Ak však beháte v teréne, kde potrebujete často meniť smer, bude vám opäť viac vyhovovať práve otočné koleso. Pri rýchlom behu si však dávajte pozor a ponechajte predné koleso radšej zaaretované (neotočné), aby sa predišlo jeho vibrovaniu a zaseknutiu, čo platí aj pre pohyb vo vyslovene náročnom teréne (otočné koleso sa vám medzi skaly a iné nerovnosti zasekne ľahšie ako neotočné, čím si ho môžete vykývať a zničiť). V každom prípade, vďaka aretácii sa kočík stáva všestrannejšie využiteľným, zatiaľ čo kočík s pevne neotočným predným kolesom môže byť v bežných životných situáciách značne nepraktický. Konečný výber je ale samozrejme na vás a vašich preferenciách.
Ak sa však rozhodnete pre kočík s možnosťou aretácie, úplným ideálom je mať jej nastavenie priamo na rukoväti kočíka, kde si (ne)otočnosť kolesa dokážete prispôsobiť podľa momentálnemu terénu oveľa ľahšie a jednoduchšie v porovnaní s kočíkmi, ktoré majú tento mechanizmus umiestnený pri kolesách.
Ak je práve kočík na šport to, čo vás oslovilo, prečítajte si určite aj náš článok, v ktorom sa týmto kočíkom venujeme viac: pripravujeme