Vipfashion.sk

    3 skúsenosti

Predajca dámskej módy.

Najnovšie články

Hodnotenia a skúsenosti s e-shopom vipfashion.sk

Máš skúsenosť s e-shopom vipfashion.sk?
Podeľ sa o ňu a pomôž tak ostatným mamičkám.
Napíš svoju skúsenosť
Najnovšie hodnotenia
tatiana111  19. dec 2023 Overená recenzia

Nikdy viac

Katastrofálny prístup k zákazníkovi, hlavne pri vrátení tovaru.
Arogantná pani, ktorá nemá absolútne ľudské jednanie so zákazníkmi, ktorí ju vlastne živia.
Človek sa snaží byť slušný v každej situácii, ale takíto ľudia dokážu vytočiť aj najväčšieho flegmatika.
Urobte si svoj vlastný názor, prikladám konverzáciu.
V každom prípade už nikdy viac a nikomu, kto si nie je istý na 100% , že si veci nechá, tento eshop neodporúčam!!!!
(9 fotiek)
1 človek považuje za užitočné
mary___87  15. jún 2023

Vipfashion.sk - jednanie so zákazníkom

Z tejto stránky som si objednávala viac krát a vždy to bolo viac - menej bezproblémové.
Raz ale nastal problém ohľadne doručenia (omylom mi poslali jedny šaty naviac, takže som ich neprevzala). Nasledovali nepríjemné telefonáty, sms-ky v nočných hodinách už nie hraničiace s vyhrážaním, ale priamo výhražné a bombardovanie rôznymi urážkami. Ani po mojom detailnom a trpezlivom vysvetľovaní, odvolaním sa na konkrétnu e-mailovú komunikáciu a konkrétne platby toto správanie neprestalo. Vo finále ma p. majiteľka, alebo niekto kto za ňu na danom telefónom čísle vydával (podľa príliš agresívneho správania a vyjadrovania to tipujem skôr na muža, ale môžem sa mýliť), dourážala čo len to šlo a napísala mi, vraj si od nich už nič nemám objednávať. Čo samozrejme už nikdy neurobím aj bez tejto jej požiadavky.
1 človek považuje za užitočné
balerina252  4. feb 2022

Neprijemna skúsenosť

Chcela by som sa podeliť so svojou skúsenosťou s e-shopom www.vipfashion.sk so sídlom v Trnave.Objednala som si tovar ktory mi prišiel ihneď na druhy deň.To žiaľ bola jedina pozitívna vec..Tovar nahádzany nezabalený a žiaľ kvalitovo som usúdila že nič z toho nechcem keďže mi to vydrží asi 2opratia..Prekvapenie prišlo keď som vo vnutri objednávky nenašla fakturu ktora tam zvyčajne byva..Nenašla som ju ani na maily tak som slušne napisala do obchodu kedy mi daju fakturu keďže ju potrebujem na reklamáciu.Ďalej som to nerozoberala prečo chcem reklamovať brala som to tak že nevadi skusila som obchod a nevyšlo to..Po par hodinach mi bolo odpísane ze faktura pride do 24h lebo to maju tak nastavené systémovo ..Neprišla..Tak som zase slušne sa ozvala či by mi ju urgentne vedeli poslať keďže mam na vratenie 14dni od prebratia zásielky ..Pride mi nefér že keď si tovar zakúpim nedostanem blok a ešte sa ho mam domáhať a skracovať môj čas na reklamáciu ..Po cca 2h mi prišla faktura a na to mi prišla aj sprava nech si skontrolujem spam alebo som zadala zly mail..Zaujimave ze tato sprava prišla po 2min co prišla faktura..Tovar som vratila a po 8dnoch som slušne napisala že kedy mi asi vratia peniaze..viem ze zákonná lehota je 14dni ale skôr som sa chcela pripomenúť nech to nedopadne ako s faktúrou ..a tu sa začal kolotoč urážok zo strany majiteľky na moju osobu..Nakoniec ma zablokovala s tym nech ju neotravujem..Tato stranka ma vypnutu možnosť pridat recenziu na nich a teraz už viem aj prečo .Takže pre pani majiteľku (predpokladám ze to bola ona kedze predavačka by si toto nedovolila) je dobry zákazník len ten ktory nič nechce a nevracia..Akonáhle sa stane opak nečakajte promptne,ústretové riešenie..Za cely čas som ani raz nezautočila,nestažovala sa len som chcela čo je moje..A na miesto toho som dostala spŕšku urážok o tom ako sa strapnujem atd..
Žiaľ ešte nie všetci vedia ako sa v dnešnej konkurenčnej dobe podniká :)
  • Rýchlosť
  • Chýbajúca faktura posiela sa dodatočne po 24h
  • Skrátený čas reklamácie keďže reklamovať môžete ked mate fakturu
  • Vratenie penazi sa naťahuje
  • Všetko od faktúry po reklamácie si musíte vytlačiť a vypísať
  • Otrasná komunikacia s majiteľkou čo vas uráža
1 človek považuje za užitočné