Ulož - uložené 12×

Pidilidi lyžiarska kombinéza PD1134

Zimná nepremokavá kombinéza s elastickým pásom a možnosťou stiahnutia opaskom.
Rukávy sú zakončené elastickou manžetou, vnútri elastický úplet s otvorom na palec. Praktické vrecko na skipas na ľavom rukáve. Zapínanie na zips a suchý zips. 2 vrecká na boku nohavíc. Nohavice sú vybavené vnútornými návlekmi na nohy s klopou a reflexnou páskou. Vnútorná časť nohavíc a lem sú vyrobené z tkaniny odolnej proti oderu. Kapucňa je vybavená praktickou gumičkou a kuklou proti dažďu a snehu.
Materiál: Microfibre allover printing (100% polyester)
W/R+W/P 5000 mm MVP 3000 g/m2/24 hod.
Podšívka: 100% polyester taffeta
vrecko na skipas na rukáve
Pevná kapucňa so snehovou clonou
Rukávy so šnúrkou v páse
elastický úplet s otvorom na palec v rukáve
reflexná potlač na prednej a zadnej strane
nohavice majú vnútorné návleky na nohavice s klopou a reflexnou páskou.
vnútorná strana nohavíc a spodný okraj sú vyrobené z tkaniny odolnej proti oderu
Aktualizovaný pred 5 dňami
200 zobrazení od 10. dec 2022
54,90 €
Oznam od predajcu: Poštovné ZDARMA pri kúpe 2 párov obuvi z nášho albumu.....už tradične len u nás :-)
beasulekova    Kriváň (okres Detva)
Veľmi pekne Vás prosíme o trpezlivosť, ak s tovarom, príp. s odpoveďou meškáme, robíme, čo je v našich silách.
Milé mamičky a milí zákazníci,
Ďakujem Vám za prejavený záujem o môj tovar. Ceny sú PEVNÉ, ak je nejaká zľava, alebo akcia, všetko je uvedené. V prípade záujmu a dohody tovar rezervujem.
Na objednávky väčšinou odpovedám v poobedňajších hodinách, preto prosím o trpezlivosť, odpovede sa určite dočkáte.
Balíčky posielam po nabehnutí platby na účet cca 2-3x do týždňa!!! Posielame kurierom GLS, výnimočné cez sl. poštu.
Ak sa jedná o akciu poštovné zdarma, myslí sa tým poštovné doporučene 2. trieda bez poistenia balíka.....avšak každé poštovné uvedené pri tovare, je myslené bez poistenia, v prípade záujmu o poistenie balíka alebo zásielky ma prosím vopred informujte...pošta totiž pri strate zásielky bez poistenia prepláca max. výšku 12€. ak si teda želáte zásielku poistiť, navýši sa vaša úhrada o výšku poistenia podľa tarify sl.pošty.
Ak máme tovar skladom, posielame po nabehnutí platby. Môže sa ale stať, že pri našom množstve tovaru nie vždy zmeníme na karte dostupnosť tovaru, z časových dôvodov a pri množstve objednávok to nie je možné. V tom prípade je tovar na objednávku. Dostupnosť tovaru. je tak cca. týždeň, max. 14 prac. dní.
Nie je v našich silách priebežne informovať zákazníka o stave objednávky. Vždy keď pošleme zákazníkovi náhradný tovar bez jeho vedomia, posielame ho ale s vedomím, že ak sa nebude páčiť, pošleme pre tovar kuriéra GLS samozrejme na naše náklady. Robíme, čo môžeme, aby sme si zachovali spokojnosť našich zákazníkov. 😞 Nie je nám nič ľahostajné.
Aj my uprednostňujeme plynulé obchody, nie vždy to ale výjde ako má. V čase objednávky sa tovar u výrobcu nachádza a v čase expedovania je už vypredaný, k nám nedodaný, to neviem nijak ovplyvniť. Uvedomujem si, že konečného zákazníka to nemá čo zaujímať, zodpovednosť je na mne predajcovi 😞
Účet mám vedený v banku VÚB. Pri priamom vklade je poplatok navyše 0,50€.
Po dohode posielam aj na dobierku ( registrovaným užívateľom s hodnotením )
Máte možnosť vrátiť tovar (odstúpiť od kúpnej zmluvy) do 7 pracovných dní od jeho prevzatia, bez uvedenia dôvodu. O tomto ma vopred informujte písomne - dohodneme ďalší postup.
Objednávku máte možnosť stornovať do 24 hod od objednania a to písomnou formou.
Na tovar sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba a to 24 mesiacov.
Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, zistené chyby nám oznámte čo najskôr e-mailom , telefonicky alebo písomne na uvedené kontakty. Reklamácia by mala obsahovať nasledovné informácie:
názov a typ tovaru ktorý reklamujete
dôvod reklamácie (popis vady)
dátum nákupu - číslo objednávky
Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, bežným opotrebením veci, nesprávnym použitím a zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním či prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.
Na Vaše hodnotenia neodpovedám z časovej tiesni, ale vopred za všetky veľmi pekne ďakujem a cením si každé Vaše slovíčko.
Prajem príjemné nakupovanie
Provozovatel
Ján Šulek
Kriváň 679
Kriváň
96204
Slovenská republika
IČO 36871508
DIČ 1031766692
IČO DPH SK1031766692
Část I.
1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :
Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky.
V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.
Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. (V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotu jeho opotrebovania.)
Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.
Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je
a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby
b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
g) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
2. Záručné podmienky
V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.
Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Reklamačný postup je uvedený nižšie v druhej - vlastné časti podmienok predaja..
3. Vyhlásenie:
Predávajúci prehlasuje, že sa zoznámil s podmienkami, ktoré by mal spĺňať predajca ponúkajúci tovar cez internet.
Zároveň predávajúci zodpovedá za to, že vo svojich podmienkach predaja bude uvádzať požadované informácie a zároveň informácie, ktoré sú v súlade s aktuálnym znením jednotlivých zákonov.
Zobraz celé podmienky
Pidilidi lyžiarska kombinéza pd1134, pidilidi,104 / 110 / 116 / 122 / 128