Dnes, po cca 2 týždňoch od prevzatia kopačiek, jednom nosení na 5-10 minút a 10 správach s predávajúcou zzamecnikovou... ich idem vyhodiť do smetí. Syn ich mal na nohe raz a po pár minútach sa mu celé rozlepili na 3 diely: podrážka, čosi medzi a samotná kožená časť. Predávajúcej som o tejto situácii napísala hneď. Spochybnila a neverila mi, že špekulujem. Lebo po technickej stránke predaj prebehol z jej strany rýchlo a v poriadku. Na pošte nás kopačky čakali, lebo sme v auguste boli v Tatrách, tak sme ich vyzdvihli neskôr, po návrate domov. Takto pravdivo som jej aj situáciu opísala. Dala som jej možnosť, že si môže na pošte preveriť čas prevzatia zásielky. Ďalej sa neozývala. Ešte som jej napísala správu, že jej dávam týždeň, aby sa vyjadrila alebo overila, že si nevymýšľam a nech navrhne nejako kompromisne doriešiť túto nevydarenú kúpu, inak opíšem túto situáciu do referencií. Viac sa neozýva. Takže 30 € dnes zahadzujem do koša a predávajúcej prajem, aby si peniaze užila k väčšej spokojnosti ako si syn užil kopačky od nej.