Pani predávajúcu neodporúčam, pretože 10 dní po zaplatení neodoslala balík, ani nedala vedieť, čo sa deje. Musela som jej písať ja a keď sa konečne pozrela na šaty, ktoré som chcela kúpiť zistila, že sú v horšom stave, ako uvádzala v inzeráte. Síce sa niekoľko krát ospravedlnila, ale za každým ospravedlnením pridala nejakú výčitku, alebo inú absurditu, ktorá v konverzácii tohto druhu nemá svoje miesto. Napísala som jej, že jej musím dať negatívne hodnotenie, ak mám pravdivo informovať o tom, čo sa stalo a že predpokladám, že mi z pomsty tiež dá negatívne hodnotenie, hoci som nič zlé nespravila a tak sa aj stalo. Napísala, že nech sa páči a zmazala inzerát, čím mi nedala možnosť ďalej s ňou komunikovať. A tu to máme 🙂 Pomstychtivá osoba, ktorá nedokáže uznať svoju chybu a čaká, že celý svet bude mať pochopenie pre jej chyby... Rozhodne neodporúčam.
Milá pani, keď som sa po desiatich dňoch po zaplatení ozvala, zrazu sa všetko dalo... Mali ste mi napísať, že balík môžete poslať až neskôr, lebo nemáte čas a nie písať, že JA SOM MALA DAŤ VEDIEŤ, ŽE MI TO SÚRI! A mali by ste vec VŽDY skontrolovať predtým, ako dávate inzerát a nie oberať ľudí o čas, tým, že s Vami komunikujú, posielajú Vám peniaze a až potom kontrolovať veci, či náhodou nie sú poškodené... Očakávate, že druhí budú mať pochopenie pre všetko, čo Vy žijete, ale kde je pochopenie z Vašej strany? Ja potrebujem kúpiť šaty, nie sa vybavovať s neschopnou osobou dva týždne. To, čo ste spravili je úbohé a je fakt trapas, že sa tu nedá napísať pravdivé hodnotenie predávajúcim bez toho, aby sa mstili...