Kupujúca bola u mňa doma, kabátik si riadne vyskúšala, pozrela sa v zrkadle, poradila sa s manželom. Odchádzala spokojná a ráno som si našla sms, že ho chce vrátiť, rovno aj s časom 10:00- bez nejakej predchádzajúcej dohody. Kabátik zodpovedá popisu, je takmer ako novy obleceny 2x, preto obvinenie o úpravách na ňom odmietam. Toto v žiadnom obchode tak nefunguje, že si zákazník vec vyskúša a o deň príde vrátiť s tvrdeniami o zlom šití. Áno, v eshope funguje vrátenie do 14 dní bez udania dôvodu. Podmienky bazára rešpektujem, ak by bol tovar posielany poštou a kupujúcej nesadne, tak samozrejme beriem späť a vraciam peniaze. Ale po osobnom odskúšani a podrobnom popozerani, ja nemám záruku či je všetko ok ked bol deň u kupujúcej. Dúfam, že toto bola moja prvá a zároveň posledná takáto skúsenosť. Vzniknutá situácia má samozrejme mrzí, ale nie som na gumičke aby som niečo posunula ďalej a o pár hodín na to riešila nespokojnosť, teda nie pri osobnom predaji, považujem to za neseriózne jednanie 🙏 a krivé obvinenia o nejakých prerabkach na kabátiku ma mrzia asi najviac, nakoľko bol kupovaný mnou, nový, len nedávno nakoľko neboli nejaké tuhé zimy aby som ho riadne využila, predávala som ho za polovičnú sumu a nemám dôvod zavádzať. K žiadnym úpravám z mojej strany určite nedošlo. Viac k tomu nemám čo dodať. Prajem pekný deň