Bohuzial, rada by som si vyjasnila v inzerate velmi neprijemnu zalezitost, ale pani predajkyna si vymazala inzerat, zrejme ako znak toho, ze debata skoncila. Takze som nutena takto priamo v hodnoteni. Mozno sa mylim ja. Pocitajme este raz: u pani som si objednala plast za 7 € a postovne malo byt 1,60€, co aj bolo. Zaplatila som plnu sumu 8,60€. Prisiel mi vsak iny plast. Hmotnost tohto chybneho bola vyssia a pani zaplatila za postu 2,40€. Dohodli sme sa ze mi teda posle spravny plast a ja jej tento poslem naspät. Zaslanie spravneho plasta predajkynou stalo teda spominanych ( a mnou prvotne zaplatenych) 1,60€ a vratenie toho chybneho spät predajkyni stalo mna 2,40€. Poprosila som o vratenie tejto sumy a predajkyna mi vratila len 1,60 so slovami: "Vy ste prvý balík platili 1.60€ (7+1.60) ale poštovné bolo 2.40€......rozdiel 0.80€. Váš balík späť 2.40€......cize mínus 0.80€.......posielam späť 1.60€." Takze pani mi strhla 80 centov postovne za jej chybu.
Ja mam ale za to, ze za plast som zaplatila korektne a to celu sumu 8,60 vratane posty a ten spravny plast mi aj prisiel na druhy pokus. Prvy pokus je ciste omyl pani predajkyne a ako naklady smerom ku mne (2,40€) tak aj naklady smerom spät (2,40€) by si predajkyna mala znasat sama. A to som sa jej pokusila aj vysvetlit. Nasledne mi prisla od nej dalsia odpoved: "Plast stal 7€...moje vydavky 2.40+2.90+1.60+0,44...zratajte si,este chcete 0.80€????Dakujem za spolupracu." A potom inzerat vymazala. Je mi luto ze ste mala naklady, a na tomto ste nezarobila, ale tak ozaj to nie je moja chyba.
Ako bonus uvediem, ze nizsie je uz podobna nespokojnost v jej hodnoteniach, kde rovnako ako u mna zdovodnila, ze prvy balik poslal zle manzel. Takze odporucam manzela vynechat. A nejde o tych 0,80€, tie si uz kludne nechajte, ale o princip a pristup. Ale ak pocitam ja zle, opravte ma.