vítam Vás v mojom e-shope.Sme sprostredkovatelka predaja oblečenia. Vo vašom mene zrealizujeme a zariadime objednávku na Vaše meno, zaslanu na Vašu adresu. Tovar sa posiela zo zahraničia (Čína, Ukrajina, Ázia)na Vašu adresu. Dobu dodania nedokážeme ovplyvniť kedže tovar neposielame my, ale prepravná spoločnosť(lodná, letecká, pozemná).Doba dodania je cca 2-6 prac týždnov (15-60 prac. dní) Doba dodania začína plynúť až dňom vyexpedovania a podania balíčka na zahraničnú poštu. Každý dodávatel expeduje balíček podla stavu na sklade a je to v rozmedzí 1-20 prac. dní.Podla skúseností chodia balíčky tak cca 2-3 prac týždne. Prosím pred nákupom si premyslite či o tovar máte naozaj záujem a chcete ho objednať, pretože potom sa už nedá objednávka zrušiť. Platí sa vopred prevodom na účet na dobierku sa nedá poslať, pretože my to musíme vopred zaplatiť v USD.Vieme poskytnúť aj miery, ak to dodávatel umožnuje, avšak kedže je to vyrobné v inej krajine je tam odchýlka na mierach +/- 2-5 cm. Prosím poriadne sa premerajte pretože sa tovar naspať nedá vrátiť kedže prichádza zo zahraničia a poštovne je drahé posielať naspať.. VIeme vám potom pomocť tovar ak nesadne predať, že ho vystavíme na našich stránkach. .Podla zákona balíček v sume do 150 eur nepodlieha clu a balíček nad sumu 22 eur podlieha Dph.Všetky zásielky zo zahraničia podiehajú kontrole a zvyčajne nebývajú zadržané na preclievacej pošte. Zásiela musí byť vyzdvihnutá do úložnej doby čo je cca 21 prac dní.
Ak sa náhodou stane, že tovar bude vypredaný a objednávka sa zruší z dôvodu vypredania, peniaze budu vrátené naspať kupujucemu na účet ktorý nám napíše.
Postup pri vrátení tovaru: týka sa toho pokial vám tovar nesedí (malý, velký), nepáči sa materiál, zlý strih... Tovar, ktorý chcete vrátiť sa posiela naspať k dodávatelovi odkial bol zaslaný čiže do zahraničia. Musí sa poslať komplet s vysačkami,s fakturou v povodnom obale ako vám bol poslaný a samozrejme doporučene aby bolo sledovacie číslo. Balíček sa musí poslať do 14prac dní na adresu, ktorú vám zašleme. Poštovné pri reklamácií a vrátení tovaru si hradí kupujuci. Ak nebude balíček zaslaný s vysačkou, nový, s povodným obalom , a v danom termíne do 14dni reklamácia, alebo vrátenie tovaru nebude uznané z dovodu nesplnenia podmienok.. Takže ked chcete vrátiť tovar neodtrhnite vysačky, nechajte povodný obal, neperte tovar a ani ho žiadno nepoškodzujte.
Upozornenie!!! Niesme každý den na internete, prosíme o trpezlivosť pri odpovedaní na vaše otázky. Snažíme sa odpovedať čo najrýchlejšie ako vieme, snažíme sa byť každý den on-line. ďakujeme za pochopenie!!!!
IBAN SK-1709000000005128337705
OBYCAJNE POSTOVNE POSIELAM LEN NA VLASTNU ZODPOVEDNOST KUPUJUCEHO..