Trebišov    3     Profil používateľky
vítam Vás v mojom e-shope.Sme sprostredkovatelka predaja oblečenia. Vo vašom mene zrealizujeme a zariadime objednávku na Vaše meno, zaslanu na Vašu adresu. Tovar sa posiela zo zahraničia (Čína, Ukrajina, Ázia)na Vašu adresu. Dobu dodania nedokážeme ovplyvniť kedže tovar neposielame my, ale prepravná spoločnosť(lodná, letecká, pozemná).Doba dodania je cca 2-6 prac týždnov (15-60 prac. dní) Doba dodania začína plynúť až dňom vyexpedovania a podania balíčka na zahraničnú poštu. Každý dodávatel expeduje balíček podla stavu na sklade a je to v rozmedzí 1-20 prac. dní.Podla skúseností chodia balíčky tak cca 2-3 prac týždne. Prosím pred nákupom si premyslite či o tovar máte naozaj záujem a chcete ho objednať, pretože potom sa už nedá objednávka zrušiť. Platí sa vopred prevodom na účet na dobierku sa nedá poslať, pretože my to musíme vopred zaplatiť v USD.Vieme poskytnúť aj miery, ak to dodávatel umožnuje, avšak kedže je to vyrobné v inej krajine je tam odchýlka na mierach +/- 2-5 cm. Prosím poriadne sa premerajte pretože sa tovar naspať nedá vrátiť kedže prichádza zo zahraničia a poštovne je drahé posielať naspať.. VIeme vám potom pomocť tovar ak nesadne predať, že ho vystavíme na našich stránkach. .Podla zákona balíček v sume do 150 eur nepodlieha clu a balíček nad sumu 22 eur podlieha Dph.Všetky zásielky zo zahraničia podiehajú kontrole a zvyčajne nebývajú zadržané na preclievacej pošte. Zásiela musí byť vyzdvihnutá do úložnej doby čo je cca 21 prac dní.

Ak sa náhodou stane, že tovar bude vypredaný a objednávka sa zruší z dôvodu vypredania, peniaze budu vrátené naspať kupujucemu na účet ktorý nám napíše.

Postup pri vrátení tovaru: týka sa toho pokial vám tovar nesedí (malý, velký), nepáči sa materiál, zlý strih... Tovar, ktorý chcete vrátiť sa posiela naspať k dodávatelovi odkial bol zaslaný čiže do zahraničia. Musí sa poslať komplet s vysačkami,s fakturou v povodnom obale ako vám bol poslaný a samozrejme doporučene aby bolo sledovacie číslo. Balíček sa musí poslať do 14prac dní na adresu, ktorú vám zašleme. Poštovné pri reklamácií a vrátení tovaru si hradí kupujuci. Ak nebude balíček zaslaný s vysačkou, nový, s povodným obalom , a v danom termíne do 14dni reklamácia, alebo vrátenie tovaru nebude uznané z dovodu nesplnenia podmienok.. Takže ked chcete vrátiť tovar neodtrhnite vysačky, nechajte povodný obal, neperte tovar a ani ho žiadno nepoškodzujte.



Upozornenie!!! Niesme každý den na internete, prosíme o trpezlivosť pri odpovedaní na vaše otázky. Snažíme sa odpovedať čo najrýchlejšie ako vieme, snažíme sa byť každý den on-line. ďakujeme za pochopenie!!!!
IBAN SK-1709000000005128337705

OBYCAJNE POSTOVNE POSIELAM LEN NA VLASTNU ZODPOVEDNOST KUPUJUCEHO..
Zobraz celé podmienky
Zobraziť hodnotenia:
valika_val
7. aug 2019
tovar (spodne pradlo "a là aliexpress) je nenositelne, vratila som ho a pozadovala peniaze naspat, ale predavajuca mi tovar opatovne poslala a peniaze nevratila. predavajucu neodporucam.
sebastian2009
8. aug 2019
Milá pani videli ste odfotene sexi nočné spodné prádlo nieje z aliexpresu mimochodom ale z iného eshopu ako vyzeralo a co ste chceli za 5 eur aj s postovnim a všetko bolo nové a som písala ze veľkosť je M - L poslala som vám hneď prádlo ako ste mi poslali peniaze a vy že sa vám to nepáči zrazu ste chceli peniaze späť a tovar ste mi vrátili a ja som vám zas tovar poslala tak sa to nerobí ako ste vy urobila najprv ste chceli a potom sa vám nepáči ze do toho nevojdete a je to eroticke nočné prádlo je to len na spanie mimochodom a za 5 eur aj s poštovným a ja som na tom nezarobila vôbec keď som vám 2 krát tovar poslala tak potom tu nepíšte hlúposti.
tinuska7
17. jún 2013
všetko je v poriadku,ďakujem za spoluprácu 🙂
sebastian2009
17. jún 2013
Dakujeme pekny zvysok dna