Pani som napísala zle hodnotenie a takto to mam na oplátku 😀 no teda... pre vysvetlenie ostatným kupujúcim: Dohodli sme sa na predaji, všetko som pani skontrolovala, balík nachystala. Pani mi napísala, že ODOSLALA platbu. Platba neprišla ani po pár dňoch, kontaktovala som ju 2krat, že peniaze neprišli, či si to vie skontrolovať. Bez odpovede. Reagovala až po mojom zlom hodnotení, že peniaze jej neodišli z účtu, lebo mala malo peňazí na účte (btw. mala zaplatiť 6eur, ziadna veľká suma). Keď mi platbu nakoniec poslala a ta prišla, hneď v TEN DEŇ som jej balík odoslala. Postovne však bolo vyššie, preto som jej písala, že balík odišiel a ci mi doplati poštovné alebo nie (niekedy neviem ci sa niečo pošle ako list alebo balík, a teda neviem dopredu koľko to bude stáť). Opäť 2krat v priebehu pár dní, opäť bez odpovede. A potom prišlo toto zle hodnotenie. Neboli sme dohodnuté na tom, že ak sa zmylim v poštovnom, ze to doplati, čiže toto bola chyba z mojej strany. A pani to vzala dosť urazlivo. V každom prípade komunikácia bola z mojej strany až príliš aktívna. Varovanie 🙂 pre ostatných kupujúcich: ako mam napísané v podmienkach, naozaj vám píšem o každom kroku balíka (keď peniaze prídu, odídu, kedy balík pošlem, keď som to náhodou nestihla), aby ste mali dôveru, keďže som už v minulosti pri kúpe bola oklamana...