Ku komentaru kupujucej k tričku - nepýtala sa či je to originál, za 2-3 eurá by ho asi nikto nečakal. Treba sa pýtať, nie sa domnievať, v inzetáte nebolo ze je to originál. Určite by som odpovedala pravdivo či poslala foto štítku, kde si kupujuci overí, keď si na tom zakladá.
Bunda - kupujúcej som vysvetlila hneď situaciu, ospravedlnila, ze to nebolo vedomé, To sa môže stať pri množstve vecí ze si nevšimnete.
Jej prekvapivá ostrá a neprimeraná reakcia kupujucej, nie je na mieste. Namiesto toho aby ocenila moju ústretovosť, s vrátením tovaru, tak hodnotí negatívne niečo, čo bolo vyriešené vlastne v jej prospech - vratenie peňazí aj keď som tovar dodbes nedostala späť...ozaj zarážajúce.
Dohodu s vrátením som akceptovala, ja som vratila cenu viac cca 70% z ceny ešte pred vrátením bundy - vratenie tovaru z jej strany neprebehlo. Naopak kupujúca mňa upodozrieva ze som bundu dostala, ale že ja tvrdím, ze nie. V skutku nepochopiteľné reakcia...a jej komentáre naozaj. .Ja nemám ani bundu ani peniaze, a ona sa cíti ukrivdene a poškodene .....
Nakoľko ani v obchode neuznajú reklamáciu, keď tovar nevrátite kompletný resp. Ak ho nevrátiME vôbec, postupujem rovnako
KUPUJÚCA nepreukázala žiadny doklad, napr o úhrade poštovného, ze bundu odoslala naspäť.
Nemám na základe čoho dohodu dodržať a vyhoviet aj keby som chcela, som férový človek. Kupujúca je zrejme iného formátu, zjavne.
Okrem uvedeného, Kupujúca sa o to či mi bunda vôbec prišla ani nezaujímala, ziaden mail nič...nenapísala, až toto hodnotenie.
Napísat spätnú adresu na balik nie je zárukou, ze sa vráti zásielka. Slúži skôr vtedy, keď sa nenájde adresát. Keď sa zásielka stratí, tak to je tam spätná adresa nanič. Skrátka riziko obyčajnej pošt.zásielky, ktorú si musíme uvedomiť, keď si také doručenie vyberieme. Keď sa stane, tak sa stane. Škodu vám ani mne nikto neuhradí, a to som na MK tiež slušne dlho.
Ps. Inzeraty som nepozastavila, iba expirovali, obnovila som ich.