Bratislava - Staré Mesto    7     Profil používateľky
Bratislava - Staré Mesto    7     Profil používateľky
1.Všeobecné ustanovenia a Vymedzenie pojmov


a) Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) upravujú najmä právne vzťahy medzi Predávajúcim (ďalej len Predávajúci) a Kupujúcim (ďalej len Kupujúci) vznikajúce pri kúpe, dodaní tovaru a reklamáciách chýb tovaru. VOP sú doplnením ustanovení príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä Občianskeho zákonníka SR a Obchodného zákonníka SR. Odoslaním objednávky sa Kupujúci zaväzuje, že v plnej miere súhlasí s týmito VOP. Vzájomné vzťahy Predávajúceho a Kupujúceho sa riadia aj reklamačným poriadkom pre internetový obchod www.ornament.sk (ďalej len "Reklamačný poriadok") uvedeným v bode 7. VOP.



b) Tieto VOP upravujú aj povinnosti osôb, ktoré neuzavrú Kúpnu zmluvu na základe účasti na stránkach (ďalej len Účastník) a obsahujú dôležité informácie v súvislosti s použitím údajov z tejto domény viac v bodoch 9. a 10.

Predávajúci:

Jana Kňažková - ornament
Gabčíkova 8
841 05 Bratislava
DIČ: 108 537 09 68
Bankové spojenie mBank: 4201411605/8360



Orgán dozoru nad činnosťou:

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/ 58272 172; 02/58272 104
fax č.: 02/ 58272 170
e-mail: lubica.petiova@soi.sk
anna.dubekova@soi.sk

ba@soi.sk

Predávajúci nie je platiteľom DPH.



c) Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku.



d) Elektronickou objednávkou (ďalej len Objednávka) sa rozumie odoslaný elektronický formulár obsahujúci informácie o:

Kupujúcom

zozname a počte kusov objednaného tovaru

formu zaslania

celkovú sumu Objednávky,

spracovaný systémom elektronického obchodu (ďalej len e-shop).



e) Kúpnou zmluvou sa rozumie záväzný dokument vytvorený na základe predlohy Objednávky, kde sa obe strany dohodli na riadnom plnení záväzkov.



f) Zákazkou sa rozumie vyhotovenie tovaru alebo služby podľa špecifických požiadaviek Kupujúceho. Patrí sem všetok tovar, ktorý nie je k odberu ihneď, ďalej napríklad iná farebná varianta z ponuky e-shopu zvolená Kupujúcim, alebo aplikácia podľa požiadavky Kupujúceho.



g) Dobierkou sa rozumie forma zaslania tovaru prepravcom, kde Kúpnu sumu hradí Kupujúci až pri prevzatí.



h) Objednávka je považovaná za predlohu ku Kúpnej zmluve. Po potvrdení oboma stranami a vypršaní ochrannej lehoty sa z Objednávky stáva Kúpna zmluva, ktorá obsahuje predmet plnenia, Kúpnu sumu a ostatné náležitosti. Kúpna zmluva je záväzná pre obe strany a nemožno od nej svojvoľne odstúpiť.



i) Kúpnou sumou sa rozmie celková suma uvedená v Kúpnej zmluve vrátane poštovného, balného a ostatných poplatkov, napríklad manipulačných, poplatkov za expresné vyhotovenie, atď, ak sú súčasťou Objednávky.



j) VOP bližšie upravujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria neoddeliteľnú súčasť Kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva sa riadi podmienkami, ktoré boli platné v termíne potvrdenia Kupujúcim. Túto skutočnosť však musí Kupujúci pri rozpore hodnoverne preukázať. Predávajúci sa pri realizácii predmetu plnenia riadi automaticky aktuálnymi VOP.





2. Objednávka, Uzatvorenie zmluvy, Ochranná lehota



a) Podmienkou platnosti Objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých povinných údajov a náležitosti požadované pri realizácií Objednávky. Kupujúci je povinný vyplniť všetky požadované údaje pravdivo a v prípade registrácie ich aktualizovať minimálne pred každým nákupom. Predávajúci nenesie zodpovednosť za nedoručenie tovaru, ktoré je spôsobené nesprávne vyplnenými údajmi pri objednávaní. Pri opätovnom pokuse o doručenie je Kupujúci povinný zaplatiť sumu poštovného znova.



b) O prijatí objednávky ako aj vybavovaní sa môže registrovaný Kupujúci informovať v sekcii "Môj účet". Neregistrovanému Kupujúcemi prídu tieto informácie na mail. Pokiaľ Kupujúcemu nepríde potvrdenie prijatia Objednávky do 5 pracovných dní a zároveň neprebieha čerpanie dovolenky ani predĺžené termíny ktoré sú vždy uverejnené na úvodnej strane, je nevyhnutné kontaktovať Predávajúceho za účelom overenia prijatia Objednávky.



c) Kupujúci je oprávnený stornovať Objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania. Pri stornovaní objednávky Kupujúci uvedie ID objednávky, meno a priezvisko.

Kupujúci môže objednávku stornovať prostredníctvom:

- e-mailu: objednavka@ornament.sk

- telefonicky: 0949 835 158


d) Predávajúci je taktiež oprávnený stornovať potvrdenú Objednávku bez udania dôvodu do

24 hodín od jej potvrdenia. Predávajúci môže Objednávku stornovať prostredníctvom:

-- emailu: na emailovú adresu, ktorú Kupujúci uviedol vo svojej Objednávke

-- telefonicky: na uvedený telefonický kontakt Kupujúceho

Predávajúci sa zaväzuje kontaktovať Kupujúceho telefonicky iba v nevyhnutných prípadoch a v denných hodinách medzi 9:00 a 19:00.



e) V prípade nepredvídanej udalosti, ktorá by zásadne narušila riadny proces vybavenia Objednávky si Predávajúci vyhradzuje právo kedykoľvek pristúpiť k dohode o náhradom plnení, prípadne stornovanie Objednávky. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti informovať Kupujúceho čo najskôr, avšak s prihliadnutím na stanovený kontaktný čas.





3. Kúpna suma, Platby, Sankcie



a) Vlastnícke právo na tovar prechádza na Kupujúceho pod podmienkou zaplatenia Kúpnej sumy v plnej výške.



b) Kúpna suma je splatná pri Platbe na účet v termíne 7 pracovných dní od potvrdenia Objednávky. Ak nepríde k pripísaniu celkovej Kúpnej sumy za Objednávku ani do 14 pracovných dní od potvrdenia, Predávajúci má nárok stornovať Objednávku aj bez predchádzajúceho upozornenia, pokiaľ sa obe strany nedohodli inak.



c) Predávajúci si vyhradzuje právo požadovať od Kupujúceho kompletnú platbu vopred predovšetkým pri výrobkoch vytvorených na Zákazku.



d) Ak si Kupujúci objedná tovar formou Dobierky a túto neprevezme v lehote určenej prepravcom, má Predávajúci nárok na vyplatenie plnej sumy od Kupujúceho, za náležitosti spojené s Objednávkou, vrátane Poštovného a balného. Kupujúcemu bude vystavená faktúra so splatnosťou 7 dní. Ak nepríde k úhrade v stanovenom termíne, za každý pracovný deň omeškania platby sa k sume účtuje úrok 0,5%.

Suma v Kúpnej zmluve za predmet plnenia je konečná, od vzniku platnosti Kúpnej zmluvy nie je možné ju meniť.





4. Poštovné a balné



a) Predávajúci k cene tovaru určeného na dodanie prepravcom účtuje Poštovné a balné.

Poštovné a balné hradí Kupujúci takto:

Zásielka do 500g

Prevod na účet (platba vopred): 3,20€

Dobierka (platba pri preberaní): 4,20€

Zásielka do 1000g

Prevod na účet (platba vopred): 4,50€

Dobierka (platba pri preberaní): 5,50€



V prípade zásielky nad 1000g bude Kupujúci o zmene sumy za Poštovné a balné informovaný vopred.



b) Pri platbe "Prevod na účet" treba uhradiť Kúpnu sumu v čo najkratšom čase, najneskôr do 7 dní od odoslania Objednávky. Ak Predávajúci neobdrží platbu ani do 14 pracovných dní, môže Objednávku stornovať aj bez predchádzajúceho upozornenia.



c) Pri platbe "Dobierka" zaplatí Kupujúci Kúpnu sumu pri preberaní zásielky na poštovom úrade.



d) Odoslanie tovaru si môže registrovaný Kupujúci skontrolovať v sekcii "Môj účet", neregistrovanému Kupujúcemu prídu tieto informácie na mail.



e) "Osobný odber" (bez poštovného) je možný len v Bratislave, a to výhradne po predchádzajúcej dohode.





5. Dodacie podmienky a termíny



a) Miesto odberu (pri preprave) a preberajúca osoba (pri osobnom odbere) sú stanovené na základe Kúpnej zmluvy. Predávajúci je povinný odoslať alebo inak doručiť zásielku na stanovenú adresu.



b) Pri osobnom odbere je Predávajúci oprávený vyžadovať od osoby, ktorá predmet plnenia preberá, číslo Objednávky a meno Kupujúceho. Pri absencii týchto údajov Predávajúci nemusí predmet plnenia tejto osobe odovzdať.



c) Ak má Predávajúci podozrenie, že adresa poskytnutá Kupujúcim nie je skutočná, overí si to v centrálnom registri adries. Ak sa mu toto podozrenie potvrdí, vyhradzuje si právo zásielku neodoslať a kontaktovať Kupujúceho.



d) Tovar bude dodaný Predávajúcim s využitím služieb prepravcov (zvyčajne Slovenská pošta), prípadne osobným odberom, v osobitých prípadoch na základe dohody s Kupujúcim. Predávajúci podaním zásielky prepravcovi stráca zodpovednosť za zásielku a túto následne preberá dopravca. Akékoľvek prípadné spory, či náhradné plnenia je Kupujúci povinný nárokovať u dopravcu, nie u Predávajúceho. Predávajúci odovzdaním zásielky viac nezodpovedá za poškodenie, či stratu.



e) Tovar, ktorý je zaslaný Kupujúcemu je vždy bezpečne zabalený, s prvkami ochrany, ktoré obsahujú logo Ornament. Tieto prvky je Kupujúci povinný skontrolovať ešte pred otvorením zásielky. V prípade pochybností je povinný zásielku neprebrať a ihneď reklamovať poškodenie.



f) Odovzdanie tovaru je uskutočnené odovzdaním prepravcovi, prípadne Kupujúcemu (pri osobnom odbere).



g) Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie alebo poškodenie zásielky zavinené prepravcom.



h) Kupujúci je povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť tovaru pri jeho preberaní, najmä ochranné prvky. Prípadné nedostatky je povinný uviesť do preberacích dokumentov a nechať potvrdiť odovzdávajúcou osobou.



i) Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, Kupujúci neprevezme zásielku vôbec a reklamuje ju u prepravcu. Zároveň v čo najkratšom čase kontaktuje Predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie ohľadom fyzického poškodenia tovaru alebo kompletnosti zásielky nie je možné akceptovať. Za poškodenú zásielku zapríčinenú prepravcom Predávajúci nenesie zodpovednosť, no poskytuje súčinnosť pri reklamácii zásielky u prepravcu.



j) Tovar, ktorý zostane zaplatený a neprevzatý, Predávajúci uskladňuje po dobu 2 mesiacov. Po tejto dobe je vlastnícke právo Kupujúceho na tovar zrušené a Predávajúci môže s týmto tovarom svojvoľne zaobchádzať.



k) Tovar ktorý je na sklade, Predávajúci odošle Kupujúcemu čo možno v najkratšej lehote (spravidla do 10 dní) od prijatia platby, pri Dobierke do 10 dní od prijatia Objednávky.

Lehota pre zaslanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, maximálne však do 21 pracovných dní. Nezaslanie tovaru do 21 pracovných dní oprávňuje Kupujúceho odstúpiť od zmluvy.



l) V špecifických, cielene dohodnutých prípadoch lehoty doručenia podliehajú tejto dohode a neriadia sa všeobecnými lehotami.





6. Prevencia, Odstúpenie od zmluvy, Reklamácia



a) Pri výbere tovaru je potrebné, aby zodpovedal potrebám Kupujúceho. Kupujúci pred zakúpením výrobku vezme do úvahy účel použitia, vyhotovenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania tovaru. Len tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, sortimentného a veľkostného je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a účelu použitia tovaru. Počas celého obdobia používania zakúpeného tovaru je nutné, aby Kupujúci venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohto tovaru. Je potrebné zvážiť všetky faktory nepriaznivo ovplyvňujúce plnú funkčnosť a životnosť výrobku, ako napr. nadmernú intenzitu používania výrobku, používanie výrobku na nevhodný účel, nesprávne ošetrovanie, nesprávne zaobchádzanie...



b) V snahe Predávajúceho je poskytnúť maximum informácií o danom produkte, taktiež prostredníctvom kvalitných fotografií. Predávajúci si vyhradzuje právo na mierne odchýľky vo farbách, ktoré sú spôsobené spektrom farieb elektornických médií a rôznymi nastaveniami monitorov, ktoré Predávajúci nedokáže ovplyvniť.

Kupujúci berie na vedomie, že v tovare sa môžu vyskytnúť mierne odchýľky v detailoch, keďže Predávajúci nevytvára tovar prostredníctvom priemyselnej výroby riadenej mechanizmami, ale formou handmade.



c) Kupujúci je povinný prečítať si všetky uvedené informácie o tovare a detailne prezrieť fotografie ešte pred odoslaním Objednávky. Ak považuje tieto informácie za nedostačujúce, je potrebné kontaktovať Predávajúceho prostredníctvom e-mailu a dopytovať poskytnutie potrebných informácií. Odoslaním Objednávky sa Kupujúci zaväzuje, že informácie o tovare sú preňho dostačujúce, spracoval ich v plnom rozsahu a akceptuje ich.

Predávajúci neakceptuje odstúpenie od zmluvy ak sa Kupujúci o tovare neinformoval riadne a včas, alebo dopytoval informácie až v poznámke Objednávky. Otázky položené až v poznámke Objednávky nebudú zodpovedané, na otázky slúži Kontaktný formulár.



d) Predávajúci má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy kedykoľvek, ak objednaný tovar nie je možné dodať pre jeho nedostatok na sklade, alebo ak si Kupujúci nesplní povinnosti spojené s realizáciou objednávky.


e) Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. V prípade, ak Kupujúci využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote, berie na vedomie, že Predávajúci je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s Odstúpením od zmluvy. V tejto lehote musí Kupujúci doručiť Predávajúcemu právny úkon, s ktorým súčasná platná právna úprava spája prejav vôle smerujúci k odstúpeniu od zmluvy.


f) Táto Ochranná lehota sa nevzťahuje na tovar, ktorý je vyrobený na Zákazku (nebol k dispozícii ihneď, ale bol vyrobený podľa požiadaviek Kupujúceho).


g) Kupujúci, ktorý odstupuje od Kúpnej zmluvy je povinný uhradiť nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru. Ďalej je potrebné, aby Kupujúci dodržal tieto podmienky:

tovar zasiela Kupujúci späť na vlastné náklady, na adresu uvedenú v odseku 7.d.

tovar nesmie byť poškodený, ani používaný

tovar by mal byť v pôvodnom, nepoškodenom obale

tovar musí byť kompletný, vrátane všetkých komponentov



h) Ak bol k objednávke pribalený darček bez záväzkov (v zásielke si nečakane Kupujúci nájde aj darček), Kupujúci nie je povinný ho vrátiť. Kupujúci je povinný vrátiť darček, ak bol viazaný s kúpou tovaru alebo služby (napr: ak nakúpite nad 20 €, dostanete darček).



i) Kupujúci je povinný v Odstúpení od zmluvy uviesť:

kontaktné údaje

číslo objednávky

variabilný symbol

číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za tovar poukázaná



j) Kupujúci je povinný tovar zaslať doporučene a poistený. Predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu. Zásielky odoslané formou Dobierky Predávajúci nepreberá.

UPOZORNENIE! Neprebratie objednanej zásielky, kde si Kupujúci vybral formu dodania Dobierkou, sa nepovažuje za vrátenie tovaru v ochrannej lehote, ale za vážne porušenie VOP a má za následok finančnú sankciu.



k) Ak Kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že Predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená Kupujúcim za objednaný tovar.



l) Ak Kupujúci splní všetky vyššie uvedené podmienky pre vrátenie tovaru, Predávajúci vráti peniaze za tovar (v oddôvodnených prípadoch iba ich časť) prevodom na účet Kupujúceho najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom prevzatí tovaru.



m) V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok Predávajúci neakceptuje Odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho naspäť.


n) Predávajúci odovzdaním balíka dopravcovi stráca zodpovednosť za zásielku a túto následne preberá dopravca. Pri strate alebo poškodení balíka Predávajúci vyreklamuje zásielku u dopravcu (zvyčajne Slovenská pošta) a náhradné plnenie, ktoré získa (podľa platných predpisov Sl.pošty) odovzdá Kupujúcemu. V aktuálnom čase činí náhradné plnenie 12 € za zásielku, bez rozdielu obsahu. Predávajúci nemá dosah a tým pádom nemôže ovplyvniť poškodenie či stratu zásielky spôsobené dopravcom.





7. Reklamačný poriadok



a) Akákoľvek chyba, ktorá sa objaví počas prvých šiestich mesiacov sa považuje za chybu, ktorá existovala v čase dodania výrobku. Predávajúci v tejto lehote výrobok bez komplikácií opraví alebo vymení na vlastné náklady. Ak to nie je možné, Predávajúci vráti Kupujúcemu plnú sumu za tovar.



b) Po šiestich mesiacoch naďalej ručí za chyby výrobku Predávajúci, avšak môže tvrdenie Kupujúceho spochybniť. Kupujúci potom musí dokázať, že chyba existovala v momente doručenia výrobku, prostredníctvom technického experta.



c) Kupujúci bez zbytočného odkladu po prejavení sa chyby kontaktuje Predávajúceho a v čo najkratšom čase odošle alebo odovzdá tovar späť Predávajúcemu, s popisom chyby a návrhom na riešenie Reklamácie. Ak je tovar naďalej používaný Kupujúcim s chybou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nebude Reklamácia Predávajúcim uznaná.



d) Kupujúci zašle reklamovaný tovar na adresu:



Jana Kňažková – ornament

Gabčíkova 8

841 05 Bratislava



tel.: 0949 835 158

mail: obchod@ornament.sk



e) V prípade odovzdania Reklamácie osobne sa Kupujúci vždy vopred dohodne s Predávajúcim na čase prebratia.

Predávajúci sa zaväzuje vybaviť Reklamáciu v čo najkratšom čase a ak je to možné, podľa požiadaviek Kupujúceho. Predávajúci môže túto požiadavku odmietnuť, ak je jej splnenie nemožné alebo príliš nákladné.



f) Za vybavenú reklamáciu sa považuje odovzdanie tovaru Kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy. K odstúpeniu od zmluvy Predávajúci pristupuje jedine v prípade, že chyby na výrobku sú neodstrániteľné a strany sa nedohodnú na náhradnom plnení.

V prípade, že nepríde k odstúpeniu od zmluvy, záručná doba sa predlžuje o dobu vybavovania reklamácie.


g) Pri odstúpení od zmluvy Predávajúci vráti peniaze za tovar prevodom na účet Kupujúceho najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom prevzatí tovaru.


h) Tovar určený na Reklamáciu Kupujúci nesmie zasielať Predávajúcemu formou Dobierky. V prípade zaslania tovaru Dobierkou nepríde k jeho prevzatiu. Pri zasielaní tovaru predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu tovaru spôsobenú tretími stranami a preto je Kupujúci povinný zásielku poistiť.





8. Záruka a pozáručná oprava



a) Predávajúci zabezpečuje na tovar záruku v zmysle platných právnych predpisov, t.j. 24 mesiacov odo dňa predaja. Dňom predaja sa rozumie deň prevzatia zásielky, preto si Kupujúci vždy musí uschovať potvrdenie o prebratí tovaru. Ak Kupujúci pri záručnej oprave nepreukáže potvrdenie o prebratí tovaru, Predávajúci považuje tento deň za deň, kedy zásielku odovzdal prepravcovi. Po uplynutí tejto lehoty Predávajúci na svoje výrobky naďalej poskytuje pozáručné opravy, ktoré už ale hradí Kupujúci za vopred dohodnutú sumu.



b) Predávajúci neposkytuje opravy a úpravy výrobkov na želanie Kupujúceho, ktorými nie je zároveň výrobca.



c) Záruka sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené neprimeraným zaobchádzaním, pri použití, ktoré je v rozpore s účelom použitia a nadužívaním, v dôsleku čoho dochádza k nadmernému opotrebeniu.



d) Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do tovaru osobou, ktorá k vykonaniu zásahu nebola výslovne výrobcom tovaru zmocnená.




9. Autorstvo, Práva a povinnosti pri šírení diel



a) Predávajúci, firma Ornament je výhradným autorom a vlastníkom všetkého obsahu na stránkach, fungujúcich pod doménou www.ornament.sk, s výnimkou použitých lôg výrobcov a dovozcov, ktoré sú chráneným autorstvom jednotlivých výrobcov a dovozcov (ďalej len Stránok).



b) Obsah vytvorený firmou Ornament podlieha licencii CC 4.0. Užívateľ Stránok má právo zdieľať obsah iba pod podmienkou, že dodrží nasledovné podmienky:



uviesť autora (ornament)

len pre nekomerčné účely (nie za účelom finančného zisku)

nie je dovolené použiť deriváty (nie je dovolené upravovať dielo)



c) Ak má Kupujúci požiadavku na vypracovanie svojho návrhu, je potrebné tento návrh zaslať elektronickou formou. Kupujúci sa zaväzuje, že tento návrh je jeho výhradným autorským vlastníctvom, alebo ho nadobudol legálnou formou. Predávajúci nie je povinný a ani nie je v jeho silách overovať autorské vlastníctvo podkladov, získaných od Kupujúcich. Kupujúci poskytnutím návrhu na spracovanie automaticky súhlasí s jeho ďaľším neobmedzeným spracovávaním a to po neobmedzenú dobu.


d) Kupujúci nesie 100% zodpovednosť za následky spojené s prípadnou odozvou. Ak by prišlo k finančnej ujme, má Predávajúci nárok vymáhať všetky náklady s týmto spojené od Kupujúceho, ktorý tieto podklady poskytol a vyhlásil za jeho legitímne vlastníctvo, ktoré poskytol Predávajúcemu, a to aj súdnou cestou. V prípade odmietnutia autorizácie Kupujúcim, Predávajúci Objednávku, alebo jej časť stornuje.



10. Ochrana osobných údajov

a) Predávajúci sa zaväzuje vyžadovať iba tie osobné údaje, ktoré sú potrebné k bezchybnému vybaveniu Objednávky a sú nevyhnutné pre skvalitnenie poskytovaných služieb a tovaru


b) Predávajúci uchováva osobné údaje v elektronickej forme iba po dobu nevyhnutnú k vybaveniu Objednávky a s týmito údajmi nakladá spôsobom, akým to určuje Zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 602/2003 Z. z., zákona č. 576/2004 Z. z. a zákona č. 90/2005 Z. z.


c) Predávajúci môže Kupujúcim poskytnuté informácie (obsah Objednávky, čas Objednávky) využívať na ďaľšie skvalitnenie služieb neobmedzene, nie však v súčinnosti s jeho osobnými údajmi.


d) Predávajúci si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia servera neznámym páchateľom (hackerom). To je jediná výnimka, kedy neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.



11. Záverečné ustanovenia


a) Odoslaním elektronickej objednávky Kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia VOP v znení platnom v deň odoslania Objednávky.



b) Kupujúci by si mal tieto VOP archivovať vo chvíli odoslania Objednávky, aby mohol v prípade rozporu dokázať, že rozpor existoval už v dobe odoslania Objednávky. Predávajúci sa pri realizácii predmetu plnenia riadi aktuálnymi VOP, s výnimkou dohodnutých individuálnych podmienok.



c) Tieto VOP sú viazané licenciou s výhradným vlastníctvom Ornament a je zakázané ich ďalej šíriť bez predchádzajúceho písomného súhlasu majiteľa, a to najmä pre komerčné účely. Kopírovanie týchto VOP bez súhlasu Ornament bude sankcionované.



d) Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito VOP, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými súvisiacimi právnymi predpismi.


Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 10. 9. 2010.

Posledná úprava je platná od 28. 8. 2012.
Zobraz celé podmienky
Kategória
Cena v EUR

0 inzerátov

Aktualizované
Zvoleným filtrom nezodpovedá žiaden inzerát