Dostala som povolenie na hodnotenie od admina na 5ty pokus? Prvotná komunikácia ok Nastal problém, predávajúca nereagovala na viac správ Riešenie cez admina, poštu atd Odporúčam vám kupujucim iba doporučenu zásielku od predávajúcej Kde viete zásielku dohladat aj keď predávajúca skomoli adresu doručenia, za 12r bazarovania sa mi ani jedna zásielka odoslana či prijatá nestratila, ktorá bola odoslana hoc obyčajne Napriek snahe o riešenie a informácie kam a odkiaľ to bolo odoslané, keďže pošta i dorucovatelka to vyžadovali , odpovede som sa nedockala Ak by bol človek nefer kam to nesprávne predavajuca odoslala, nemám ani tovar ani peniaze ani vysvetlenie, iba poznámku že som ja ta klamarka resp pomstichtiva ktorá dáva negatívne hodnotenie Pričom som každý deň týždeň a pol chodila na poštu, riešila to online so zákaz. Centrom aj dorucovatelmi, adminom Nedočkala som sa ani malého prepacte Neodporúčam predávajúcu Minimálne kvôli neochote Malá som stastie na našu poštu aj doručovateľky keďže posielam veľa zásielok a intenzivne poštu využívam, meno odosielatela v tomto pripade ozeleli, kedze dodnes na 4x polozenu otazku som odpoved nedostala šťastie na neznámu osobu ktorá bola fér a zásielku vrátila na poštu 👎
Neprajem si aby ste zverejnovala moje meno, ochrana osobných údajov?
Komunikácia pred odoslanim písala som vyššie že bola ok, komunikácia keď nastal problém dnes už viem dôvod nie preto že sme sa dohodli na spôsobe odoslania obyčajne a či už so zľavou alebo bez bola to komunikácia pred odoslanim a tu som hodnotila že prebehla ok ale preto že ste zle napísala adresu a odoslala nesprávne, keby bolo z vašej strany správne odoslanie tak príde zásielka včas, nie je nutná zásielka 1.triedou ani doporučene ale odoslať správne
To je základ správneho doručenia, mne nemajú dôvod nedorucit zásielku obyčajne nakoľko ma poznajú, budem sa opakovat meno odomna pýtala doručovateľka, posta aj zakaznicke centrum, písala som vám to viackrát vy ste správu pozrela a nereagovala nie ze tu nie ste kazdu chvilu tak netreba tu komentovať nepravdy ale prijať kritiku a uznať si svoju chybu a nie hádzať vinu na poštu či na mňa že sme sa dohodli na spôsobe doručenia a na cene
Opäť sa budem opakovať ale moje meno nezverejnujte lebo to nerobím ani ja !