Od pani Mišky som kúpila zimnú bundu, ktorá nemala mať žiadne poškodenie až na bežec. Komunikácia aj odovzdanie prebehli v poriadku. Opäť mi zopakovala, že stačí nasadiť priložený bežec. Keď som prišla ku krajčírke, upozornila ma, že na zipse chýba pár zúbkov a koncovka na dolnom konci, a tak ho treba vymeniť celý. A tu nastal problém. Kúpiť zips dlhý 114 cm sa ukázalo nemožné. Nie to ešte v hnedej farbe. Napísala som teda p. Miške, že bunda sa nedá opraviť, a preto by som ju chcela vrátiť. Jej odpoveď bola, že nevidí na to dôvod, keďže bundu som pri preberaní videla. Asi som mala byť menej dôverčivá, ale aj tak si myslím, že by predávajúci mal uvádzať pravdivé informácie o stave predávanej veci. Bundu, ktorá sa nedá zapnúť, by som nechcela ani zadarmo.