Predávajúca maminka zavádza v opise pri inzeráte s dreveným hradom. Ani po mojom opýtaní sa v správe na konkrétnu chybu, nereagovala pravdivo. Poslala mi späť na účet peniaze, dokonca aj s jedným poštovným, asi si myslela, že nenapíšem negatívne hodnotenie. Myslím si, že keď zavádza pri jednej veci, robí tak aj pri ostatných, pravdepodobne sa spolieha na to, že kupujúca sa uspokojí a nebude sa jej chcieť chodiť s kúpenou vecou znova na poštu posielať ju späť. Nedočkala som sa žiadneho ospravedlnenia, vraj to iba "nebude riešiť". Tak ja budem! Ako dôkaz prikladám našu komunikáciu, môže si každý urobiť názor sám. Predávajúcu, pochopiteľne, NEODPORÚČAM.
JA: "Dobrý deň prajem. Prosím, aké má hračka poškodenia, ak nejaké má /ryhy, ošúchaná farba, .../.
Ďakujem vopred za odpoveď. Monika" / 29. sep 2016
krasnaingrid: "Dobry, teraz som pozrela hracku, nic som nezbadala, co sa tyka poskodnia. Dcerka minmalne hra s hrackou. Dakujem , Ingrid" / 2. okt 2016
JA: "Dobry večer,Ingrid. Som nevedela podľa foto (lebo sú trošku rozmazané),či je zastavka na veži oškreta (lebo to tak podľa foto vyzerá) alebo ci je to tak od novoty nafarbené 🙂 ale keď je to ako píšete,ze bez vád,poprosim číslo uctu. Dakujem." / 4. okt 2016
A toto je komunikácia už po mojom prevzatí:
JA: " Dobrý večer, Ingrid. Dnes som dostala balík a musím, žiaľ, napísať, že som sklamaná. Pýtala som sa na poškodenia a odpísali ste mi, že ste nič nezbadali. Jedna kocka je popísaná čiernou fixkou. A na tej tmavej časti je jedna kocka nalomená /na foto časť hračky, čo je úplne naľavo/." / 12. okt 2016
krasnaingrid: "Dobry vecer, ak nie ste spokojna,tak poprosim Vas, aby ste poslali spat.Alebo preposlem euro na Vas ucet.Napiste ako by ste chceli." / 12. okt 2016
JA: "Pošlem späť. Ešte aj tú zástavku, čo som písala, že vyzerá na foto oškretá, ste zafarbili." / 13. okt 2016
krasnaingrid: "Poslite spat hracku,a ja Vam preposlem Peniazky na Vas ucet.Nebudem to riesit." / 13. okt 2016