Pridávam sa k negatívnym hodnoteniam. Rozumiem, že maminka má finančné potiaže, ale to tiež nedáva právo zavádzať v inzerátoch, poslať veci v inom stave ako je opísané v inzeráte. Kupovala som kardigan. Neviem či je to domácnosť s domácimi miláčikmi, ale prišiel mi obsiaty chlpmi, niekoľko dier, zatiahnutych očiek a vyťahaných šnúrok, niekoľko fľakov ako od rúžu alebo neviem čoho. Pritom sa mamička zadušala, ze stav je perfektný ako nový. Keďže som si prečítala negatívne reakcie až po oslovení mamičky, písala som, že nemám záujem o ten kardigan. Ale presvedčila ma, že je v top stave, poslala nejaké fotky navyše. Akurát že má foto nebolo vidno tieto chyby. Kontaktovala som predávajúcu hneď v ten deň ako mi balík prišiel, že chcem balík vrátiť s plnou úhradou sumy aj s poštovným, alebo mi pošle len peniaze za kardigan (bez poštovného) ak ho nechce naspäť. Odpovedala, že peniaze odomňa už nemá, poslala aj výpis účtu. Navrhla, že mi mám vybrať z bazár niečo iné, ale mne sa už nič iné nehodilo, tak sme sa dohodli že počkám 2 týždne. Po 2 týždňoch som sa ja musela pripomenúť, prišiel mi ďalší screen shot že peniaze nie sú. Tak sme sa dohodli na ďalších 2 týždňoch ale že potom už chcem peniaze naspat. Mesiac a pol mlčania, moje dve správy, predávajúca mlčí. Takže je mi ľúto. Mrzí ma životná situácia, ale myslím, že každá mamička na materskej nemá peniaze na rozhadzovanie a rozhodne nechcem podporovať takýto podvodný predaj ! Škoda, že som nedala na predošlé negativne hodnotenia a nechala som sa oklamať.