Milé mamičky!
Ďakujem za Váš záujem.
Aby sme predišli možným problémom, nižšie sú nejaké informácie, ktoré pokladám za dôležité. Umožnia nám bezproblémový nákup, aj predaj. :-)
Platba prebieha prevodom na účet. Číslo účtu pošlem na požiadanie mailom. K cene tovaru si treba teda vždy prirátať cenu poštovného a balného.
REZERVÁCIE držím 4 dni. Pokiaľ sa mi dovtedy neozvete,alebo neprídu peniažky na účet, tak vašu rezerváciu automaticky ruším, bez toho, aby som nakupujúcu musela upozorniť. Samozrejme, ak sa dohodneme individuálne, akceptujem našu dohodu. Za rezerváciu nepovažujem, ak ma požiadate o premeranie tovaru alebo iné info.
Chcela by som vás ešte upozorniť, že v prípade ak sa stratí zásielka na pošte, neuhrádzam tú sumu, ktorá bola zaplatená, lebo ja nezodpovedám za stratu, ale pošta. Preplácam sumu, ktorú mi preplatí pošta (doklady doložím). Je to nepríjemné, preto je lepšie si za poštovné priplatiť a predísť tak možným problémom.
Prosím vás,aby ste vašu adresu vždy uvádzali s DIAKRITIKOU.
Keďže mám doma dve malé deti a navyše aj pracujem, poprosím Vás o trpezlivosť pri odpovediach. Zväčša sa k nim dostanem až večer. Každému však odpoviem...
Ďakujem za pochopenie, prajem príjemné nakupovanie. :-)
Jana s deťmi Laurou a Alexom