Milá pani,
Slušne som Vám ponúkla vrátenie tovaru aj napriek tomu, že žiadneho poškodenia si nie som vedomá.
Ozvali ste sa mi až po týždni, čo ste svetrík mali doma. Keby bol poškodený, ozvete sa okamžite.
Nemienim sa s nikým naťahovať kvôli 3 eurovemu svetríku.
Vy ste však namiesto vrátenia svetríka zvolili cestu negatívneho hodnotenia.
Hold, ľudia sme rôzni.
Pridávam pre ostatných moju reakciu na správu, že svetrík je poškodený, v plnom znení.:
Dobrý deň.
Nie som si vedomá žiadneho poškodenia svetríka. Ak by som si bola takého niečo vedomá, bolo by to určite uvedené v inzeráte. Nemám za potreby sa blamovat kvôli 3 eurovemu svetríku.
Predávam veci už 9 rokov a nikdy žiadna reklamácia nebola. Snažím sa predávať také veci, ktoré by som aj ja rada kúpila.
Nie som však neomylna, a ak teda na svetríku je tak závažné poškodenie, ktoré ste mi nafotila, vrátim Vám zaň bez problémov peniaze. Pošlite mi ho späť a napíšte mi číslo účtu, kam vám uhradiť platbu.
Eva Zubercová
Štefana Moyzesa 12
03401 Ružomberok
Nerozumiem však, prečo ste sa mi neozvali okamžite po prijatí balíka, ale až po šiestich dňoch, kedy už svetrík mohol byť kľudne noseny a jednoducho nosením poškodený.