Som maximálne zhrozená. Prvá kvapka bola, keď si predávajúca pýtala poštovné 2 eurá. Keď som sa ohradila, že také poštovné neexistuje, teda buď to bude 1,65 alebo 2,70, zaokrúhlila si to už len na 1,70 eura. Nejde o tie centy, ale o princíp. Keď kupujúci chce, tak poštovné zaokrúhli a pošle predávajúcemu viac. Je to ale jeho rozhodnutie. Ľutujem, že som sa na kúpu nevykašľala už vtedy. Zimná bunda dorazila. V inzeráte predávajúca písala, že má na rukáve na konci patentu malú dierku, s čím som počítala. Že mi ale príde bunda, v ktorej miestami chýba futro, bol pre mňa šok. Z fotky som to samozrejme nemohla zistiť, v inzeráte na to neupozornila a vo svojom profile jasne uvádza, že: "veci sú málinko nosené aj nenosené... keď je niekde nejaká chybička, vopred upozorním". To sa nestalo. A keď som sa ohradila, že žiadam vrátiť bundu, tak som si prečítala len to, že mňa zaujímalo iba poštovné a aby mi poslala rýchlo údaje k platbe. To je akože ospravedlnenie? Že som sa nepýtala na stav bundy? To už mi príde ako zlý sen. A na záver: Cena je prispôsobená. Tak to teda nie je. Tá bunda patrí do smetiaka a takéto ženy nemajú čo hľadať na bazároch. Toto bolo najdrahšie lízatko, aké som kedy synovi kúpila a popravde, pani si mohla túto pozornosť radšej strčiť za klobúk.