Ulož - uložené 6×

BIO bavlnené ponožky, 2 páry

Nízke bavlnené ponožky, 2 páry v balení, perfektné do poltopánok či tenisiek.

Príjemné vďaka bio bavlne, pohodlné vďaka elastanu, bez švov na špici.

ZNAČKA: NUR DIE, kvalitný nemecký výrobca

Cena za celé balenie, 2 páry.
Aktualizovaný včera
34 zobrazení od 26. jan 2023
5 €
Oznam od predajcu: Akcia: 1+1 za polovicu a 2+1 zdarma (vždy tá najlacnejšia; platí pri nákupe nosených vecí, s výnimkou BF obuvi)
jameena    Čadca
Poštovné Slovenská pošta (aktualizácia k 1.7.2024):
- obyčajná listová zásielka: do 100g ... 1,30€, do 500g ... 1,60€, do 1000g ... 2,40€
- doporučená listová zásielka: do 100g ... 2,20€, do 500g ... 2,50€, do 1000g ... 3,30€
- príplatok za 1. triedu: 0,40€
- balík: na poštu /do Balíkoboxu ... 3,20€; na adresu ... 4,20€
- príplatok za dobierku: 1,20€

Poštovné Zásielkovňa (Packeta):
na pobočku v SR... 3,30€,
na adresu v SR...5,80€,
na pobočku v ČR...3,90€,
na adresu v ČR...6,90€.
_____________________________________________

Milí nakupujúci, vitajte!

Mám veľkú radosť, že k môjmu súkromnému bazáru nosených vecí pribudol aj PRO obchodík s novým tovarom - JAMEE SHOP. Na každý z nich sa vzťahujú trošku iné podmienky, prosím čítajte pozorne, ďakujem za Váš záujem:)

PODMIENKY PREDAJA - NOVÝ TOVAR:

Moje meno je Mgr. Jana Mikulová a zodpovedám za prevádzku internetového obchodu JAMEE SHOP. Podnikám na základe osvedčenia o živnostenskom oprávnení, č. ObU-CA-OZP-2013/00762-2, č. živnostenského registra: 520-24837. Orgán dozoru: Inšpektorát SOI so sídlom v Žiline, Prednestská 71, P.O.BOX B-89, 011 79 Žilina 1, odbor výkonu dozoru tel. č.: 041/ 7632 130, faxl. č.: 041/ 7632 139, e-mail: za@soi.sk, podanie podnetu na www.soi.sk.

*** ZÁKLADNÉ INFO ***

Obchodné meno: Mgr. Jana Mikulová - JAMEE SHOP
Miesto podnikania: Rieka 1327, 022 01 Čadca
Pridelené IČO: 46 983 601
DIČ: 1081577959
DIČ pre DPH: SK1081577959 (zdaniteľná osoba reg. podľa §7a Zákona o DPH)
NIE SOM PLATITEĽOM DPH.

***KONTAKT***

Telefón: 0907 385 380 (PO-PI: 9,00-18,00 hod.)
E-mail: JAMEESHOP@centrum.sk


*** TOVAR ***
Popis tovaru, veľkosť, farebné prevedenie a rozmery nájdete konkrétne pri každej inzertnej fotografii tovaru. Rozmery môžu mať odchýlku +/- 1-2 cm. Pokiaľ pri tovare nie je uvedené inak, tak je ihneď k odberu a môže byť odoslaný bezprostredne po prijatí platby, prípadne na dobierku. Pri niektorom druhu tovaru môže byť dostupnosť tovaru časovo obmedzená a o aktuálnom stave zásob tovaru je nutné sa informovať na sklade výrobcu, až potom bude možné potvrdiť Vašu objednávku. Cena za tovar je konečná, všetky akcie a zľavy budú vopred verejne oznámené. Nežiadajte ma preto prosím o zľavy. Na tie, na ktoré máte pri svojej objednávke nárok, Vás sama upozorním.Tovar neposkytujem na výmenu, len na komerčný predaj podľa nasledujúcich podmienok.


*** OBJEDNÁVKA ***

Tovar si môžete objednať na základe objednávky. Objednávka sa realizuje kliknutím na inzertnú fotografiu zvoleného tovaru a zaslaním správy. V správe prosím uvádzajte množstvo tovaru a prípadné otázky, ktoré v súvislosti s tovarom máte, rada na ne odpoviem. Po Vašej správe s vyjadrením záujmu o konkrétny tovar Vám čo najskôr pošlem informácie o jeho dostupnosti, cene, možnostiach doručenia, výške poštovného a údaje k platbe. Zároveň vás vyzvem na zaslanie adresy, kde má byť zásielka doručená, prípadne telefónneho čísla pre kuriéra (ide o osobné údaje, pri spracovávaní osobných údajov sa riadim zákonným nariadením GDPR, prečítajte si prosím aj časť o Ochrane osobných údajov v mojich podmienkach predaja). Touto správou je objednávka z mojej strany potvrdená, pre dokončenie procesu by z vašej strany mala nasledovať úhrada a zaslanie adresy pre doručenie tovaru.

STORNO objednávky: Prosím nakupujte zodpovedne a objednávku si vopred rozmyslite. Ak stratíte o tovar záujem zbytočne ho neblokujte, ale informujte ma o zrušení objednávky z Vašej strany, nech môžem tovar ponúkať ďalej na predaj. Stačí správa v zmysle "rozmyslela som si to, našla som iné, ďakujem neprosím a pod."


*** PLATOBNÉ PODMIENKY ***

Konečná suma na úhradu zahŕňa cenu tovaru + Vami zvolené poštovné podľa výberu z možností doručenia, o ktorých Vás informujem pred dokončením objednávky v správe s podkladmi na úhradu. Uvedenú sumu je nutné uhradiť do 3 dní od zaslania podkladov k platbe. Pokiaľ nebude tovar do 3 dní uhradený, považujem objednávku za zrušenú a tovar posúvam ďalšiemu záujemcovi. Individuálne je možné dohodnúť sa aj na odklade platby a dlhšej rezervácii tovaru, kontaktujte ma, budem sa snažiť Vám vyhovieť.

Ako výlučne internetový predajca neprijímam priame platby v hotovosti. Ak nemáte bankový účet a chcete platiť v hotovosti, využite možnosti sprostredkovanej úhrady platieb za tovar, pri ktorých síce vy uhradíte hotovosťou, ale mne príde platba na účet.

Možnosti úhrady platieb:
1. BANKOVÝM PREVODOM
- uhradíte priamo cez internet banking na účet číslo SK19 8360 5207 0042 0373 5777 vedený v banke mBank, pobočka zahraničnej banky a.s., so sídlom Pribinova 10, 811 09 Bratislava, SWIFT(BIC) kód: BREXSKBX. Prosím uvádzajte pridelený variabilný symbol (VS), uľahčuje to identifikáciu platby.

2. POŠTOVOU POUKÁŽKOU
- sprostredkovane na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty (SP) ak vyplníte Poštový poukaz na účet RI, kde okrem vyššie uvedeného čísla účtu budete musieť vyplniť aj adresu príjemcu: Mgr Jana Mikulová - JAMEE SHOP, Rieka 1327, 022 01 Čadca. Opäť prosím uveďte aj variabilný symbol z podkladov v objednávke.

3 DOBIERKOU
- uhrádzate nepriamo dopravcovi (kuriér alebo na pobočke SP), hotovostne alebo bezhotovostne, pri preberaní tovaru, všetky potrebné údaje predvypĺňam ja pri odoslaní. Tento typ je spoplatnený podľa sadzobníka SP, poplatok za dobierku bude zaúčtovaný k cene poštovného. O presnej sume dobieročnej sumy vždy informujem ešte pred uzatvorením objednávky. Ak prejavíte záujem o dobierku, bude Vám tovar zaslaný až po Vašom následnom súhlase s dodacími podmienkami. Uložením súhlasu s podmienkami zaslania na dobierku dochádza k uzatvoreniu právoplatnej kúpnej zmluvy podľa Občianskeho zákonníka. Neprevzatie zásielky na dobierku bez predchádzajúceho písomného upovedomenia predávajúceho v stanovenej lehote (podľa zákona č. 102/2014) je považované za porušenie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho.

***POŠTOVNÉ***

Pokiaľ nie je v inzeráte uvedené inak, tak vo všeobecnosti poštovné nie je zarátané v cene tovaru a bude k nej dodatočne prirátané. Poštovné účtujem podľa sadzobníka Slovenskej pošty (www.posta.sk/cennik), podľa váhy zásielky a spôsobu doručenia, balné neúčtujem. Štandardne tovar zasielam ako list doporučene 2. triedou. Pri váhe nad 1kg posielam zásielky ako Balík na poštu. Ak máte záujem o neštandardné doručenie (1. trieda, Balík na adresu, kuriér, dobierka), tak ma kontaktujte, upresním výšku poštovného v podkladoch k platbe. Pri objednávke viacerých kusov tovaru bude účtované LEN 1 POŠTOVNÉ, a to podľa celkovej váhy zásielky. Pri objednávke nad určitú sumu môže byť poštovné zdarma - výška tejto sumy je vopred oznámená v Ozname pri lište s mojou profilovou fotografiou, spolu s inými údajmi o cenových akciách a zľavách. O presnej výške poštovného budete informovaný ešte pred dokončením objednávky a uzavretím kúpnej zmluvy.


*** DODACIE PODMIENKY***

Tovar mám spravidla na sklade ihneď k odberu, objednávka bude teda nachystaná bezodkladne a tovar bude odoslaný v pracovných dňoch najneskôr do 48 hodín od pripísania peňazí na účte. O odoslaní tovaru budete informovaní. Dodacia doba po odoslaní tovaru je garantovaná podľa podmienok doručenia Slovenskej pošty. Ak Vám zásielka nie je doručená v garantovanej lehote, alebo nie ste spokojní s doručením, prípadne sa zásielka stratila, alebo Vám z iného dôvodu nebola doručená, je možné vzniesť sťažnosť/reklamáciu. Tú môžete viesť vo vlastnom mene na pobočke Slovenskej pošty, alebo mi napíšte a ja budem kontaktovať Slovenskú poštu prostredníctvom aplikácie ePodací hárok a sprostredkovane žiadať o náhradu škody.

Faktúra bude priložená k zásielke, plní zároveň funkciu dodacieho listu. Už ju prosím nehraďte, suma je vopred uhradená podľa platobných podmienok. Faktúra slúži ako doklad o kúpe, prípadne ako podklad pre vrátenie tovaru, výmenu či reklamáciu.


*** VRÁTENIE TOVARU ***

Podľa zákona č. 102/2014 máte ako kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru.
V prípade záujmu o vrátenie tovaru vyplňte a odošlite Formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý obdržíte spolu s tovarom (alebo aj tu nižšie v podmienkach predaja), informujte ma internou správou cez Modrý Koník (MK) alebo na email: jameeshop@centrum.sk a tovar odošlite na adresu: Mgr. Jana Mikulová - JAMEE SHOP, Rieka 1327, 02201 Čadca. Upozorňujem, že odoslanie musíte vedieť preukázať dokladom o odoslaní, preto odporúčam poslať tovar späť doporučene. Ja Vám v lehote 14 dní od prijatia oznámenia o výmene tovaru a potvrdení jeho odoslania odošlem peniaze späť – a to rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej pôvodnej platbe. Ak si želáte iný spôsob vrátenia platby, musíte to uviesť v informácii/žiadosti o výmenu. Súčasťou sumy, ktorú Vám vrátim späť musí byť podľa zákona aj poštovné, ktoré ste pôvodne ako zákazník zaplatili spolu s tovarom za doručenie (ale len do výšky najlacnejšej formy dopravy, ktorú ako predajca ponúkam). Náklady na vrátenie tovaru späť predajcovi však zo zákona hradí kupujúci - teda poštovné pri vrátení tovaru späť ku mne platíte Vy. Výnimka podľa zákona 102/2014, paragraf 6: Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je...e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. Vzhľadom na uvedenú výnimku nie je možné vrátiť tovar z mojej ponuky: spodné prádlo a silonkový tovar, ak bol už odbalený a odskúšaný.

*** VZOROVÝ FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY:
v zmysle §7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Predávajúci: Mgr. Jana Mikulová - JAMEE SHOP, Rieka 1327, 02201 Čadca, 0907385380, jameeshop@centrum.sk
Kupujúci: (vyplňte svoje údaje)
Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od zmluvy, ktorej predmetom je nasledovný tovar: (vyplňte kód, názov a množstvo tovaru podľa prijatej faktúry).
Tovar som objednal/a dňa: (vyplňte dátum objednania, ak odstupujete od zmluvy pred dodaním tovaru)
Tovar mi bol doručený dňa: (vyplňte dátum doručenia tovaru)
Dátum: (vyplňte), Podpis: (vyplňte)


***VÝMENA TOVARU***

Ak Vám tovar z nejakého dôvodu nesadne a máte záujem vymeniť ho za iný, kontaktujte ma tu cez MK, alebo cez email: jameeshop@centrum.sk. Pri výmene tovaru sa postupuje rovnako ako pri odstúpení od zmluvy. To znamená, že v zákonnej lehote 14 dní od doručenia tovaru ma kontaktujete s návrhom o jeho výmenu. Následne mi do 14 dní odošlete pôvodný tovar späť na adresu: Mgr. Jana Mikulová - JAMEE SHOP, Rieka 1327, 02201 Čadca. Upozorňujem, že odoslanie musíte vedieť preukázať dokladom o odoslaní, preto odporúčam poslať tovar späť doporučene. Ja Vám v lehote 14 dní od prijatia oznámenia o výmene tovaru a potvrdení jeho odoslania odošlem peniaze späť – a to rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej pôvodnej platbe. Ak si želáte iný spôsob vrátenia platby, musíte to uviesť v informácii/žiadosti o výmenu. Súčasťou sumy, ktorú Vám vrátim späť musí byť podľa zákona aj poštovné, ktoré ste pôvodne ako zákazník zaplatili spolu s tovarom za doručenie (ale len do výšky najlacnejšej formy dopravy, ktorú ako predajca ponúkam). Náklady na zaslanie tovaru späť však už znáša kupujúci. Po ukončení procesu vrátenia tovaru môže nasledovať výmena za inú veľkosť, avšak len za predpokladu, že ju mám k dispozícii na predaj. Ak áno, urobíte štandardnú novú objednávku tovaru a tovar Vám bude doručený podľa platobných a dodacích podmienok. Výnimka podľa zákona 102/2014, paragraf 6: Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je...e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. Vzhľadom na uvedenú výnimku nie je možné vymeniť tovar z mojej ponuky: spodné prádlo a silonkový tovar, ak bol už odbalený a odskúšaný.


***ZÁRUČNÁ DOBA A REKLAMÁCIA***

Na tovar platí záručná doba 24 mesiacov, začína plynúť dňom vystavenia faktúry. Faktúru uschovajte pre prípad reklamácie.
Odporúčam skontrolovať tovar hneď po prebratí/doručení (t.j. ešte na pošte). V prípade zistenia, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený či obsah zásielky nezodpovedá objednávke, môžete túto skutočnosť oznámiť poštovému doručovateľovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. Ak sa poškodenie tovaru potvrdí, je vhodné spísať záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí pracovník Slovenskej pošty a následne informovať predávajúceho o tejto skutočnosti.
V prípade zistenia závady na tovare ma bezodkladne kontaktujte pre uplatnenie reklamácie a pokiaľ je možné, priložte fotografie vady na tovare. Každá reklamácia bude posúdená individuálne a bude navrhnutý spôsob nápravy. Ak nebude možné vyhodnotiť reklamáciu na základe internetovej komunikácie, bude nutné tovar pre posúdenie reklamácie zaslať na moju adresu ako doporučený list. Tovar zaslaný na dobierku nepreberiem.
Rozhodnutie o reklamácii obdržíte e-mailom do 3 dní. Lehota na vybavenie reklamácie je max. 30 dní od Vášho prvého e-mailu o reklamácii, príp. odo dňa doručenia reklamovaného tovaru na našu adresu. Túto lehotu je možné predĺžiť len po vzájomnej dohode so spotrebiteľom.
Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, nevhodnej starostlivosti o výrobok (neriadením sa pokynmi na textilných štítkoch) či prirodzeným opotrebovaním (častým nosením oblečenia).
Zo záruky sú tiež vyňaté chyby vzniknuté v dôsledku živelnej pohromy a násilného poškodenia.


*** ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV ***

V prípade akýchkoľvek problémov a sťažností ma kontaktujte cez správu tu na Modrom Koníku, alebo cez mail: jameeshop@centrum.sk. Vždy sa budem snažiť objektívne posúdiť Vašu sťažnosť, vybaviť reklamáciu, nájsť prijateľné riešenie, poskytnúť náhradu. Ak predsa len nebudete ako kupujúci spokojný so spôsobom, ktorým som vybavila Vašu reklamáciu, ak ju zamietnem, neodpoviem do 30 dní od jej odoslania, ak sa domnievate, že som porušila Vaše práva, ak sa nebudeme vedieť dohodnúť, prípadne pre Vás mnou ponúkané riešenia nebudú akceptovateľné, máte následne ešte ďalšiu zákonnú možnosť, a to alternatívne riešenie sporu (ARS).

Dňom 1. februára 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.

V súvislosti s uvedeným zákonom Vás informujem, že ako spotrebiteľ máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS). Subjektmi ARS sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
Sťažnosť môžete podať aj prostredníctvom online platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Podmienky ARS: Pred tým, než zákazník podá podnet, musí preukázateľne požiadať predávajúceho o nápravu, až následne ak nie je z jeho riešením spokojný, využiť možnosti ARS. Ak nekontaktuje najskôr predávajúceho, subjekt ARS sťažnosť neakceptuje. Rovnako sťažnosť neprijme v prípade anonymných či neopodstatnených podnetov. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu bude ďalej odmietnutý v prípade, ak už raz bol týmto spôsobom riešený. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku, teda pri nákupe cez internet. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, avšak maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Sťažnosť by mala byť vybavená do 90 dní. Subjekt ARS vypracuje dohodu o vyriešení sporu, v ktorej navrhne úpravu práv a povinnosti oboch strán sporu. Ak obe strany súhlasia, podpíšu ju a doručia subjektu ARS. Dohoda je potom pre obe strany záväzná. V prípade, že k uzavretiu dohody nedôjde,subjekt ARS ukončí spor vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Toto stanovisko ale nie je právne záväzné. Subjekt ARS v ňom spotrebiteľovi objasní jeho práva a stanovisko mu môže poslúžiť ako podklad na vypracovanie návrhu na začatie súdneho konania. Proti úkonom subjektu ARS sa nedá odvolať.


***OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV***

Pri ochrane osobných údajov sa riadim GDPR (General Data Protection Regulation) - európskym nariadením č. 2016/679.
Podľa tohto nariadenia som ja (Mgr. Jana Mikulová) prevádzkovateľom internetového obchodu JAMEE SHOP a som osobou zodpovednou za správu Vašich osobných údajov, ktoré mi poskytnete. Moje komplexné firemné údaje nájdete v úvode podmienok predaja.
Zhromažďujem len dáta získané od Vás v rámci plnenia zmluvných povinností pre naplnenie kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku - vybavenie objednávky, vystavenie faktúry a doručenie tovaru - teda Vaše meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo alebo email. Vzhľadom k povahe obchodu poskytujem tieto údaje prepravnej spoločnosti, a to v aplikácii e-Podací hárok Slovenskej pošty a aplikácii Packeta a následne adresného štítku nalepeného na zásielke. Tieto údaje sú nevyhnutné, aby Vám mohli tovar/predmet kúpnej zmluvy doručiť.
Ďalej mám tieto Vaše údaje evidované v účtovníctve, aby som Vám mohla vystaviť faktúru. Obchodnú aj účtovnú evidenciu vykonávam samostatne, len ja, žiadna ďalšia osoba teda nemá prístup k Vašim údajom. Avšak podľa zákona o účtovníctve som povinná faktúry evidovať po dobu 10 rokov a pri prípadnej kontrole ich musím sprístupniť pracovníkom FÚ. Po uplynutí lehoty 10 rokov od vystavenia faktúry budú Vaše osobné údaje vymazané z elektronického systému evidencie (Fakturatik/JAMEE SHOP) a faktúry v listinnej podobe budú skartované.
Čestne prehlasujem, že Vaše osobné údaje v žiadnom prípade neposkytujem tretím osobám na marketingové účely, ani ich sama na tieto účely nevyužívam.


***ZÁVER***

Ďakujem za prečítanie podmienok predaja. Teším sa na Váš nákup, verím, že všetko prebehne k obojstrannej spokojnosti.
Príjemné nakupovanie, Mgr. Jana Mikulová - JAMEE SHOP

Podmienky predaja aktualizové dňa: 2.6.2022

____________________________________________________________________________________________________________________________

PODMIENKY PREDAJA - SÚKROMNÝ BAZÁR:

O výmenu nemám záujem, prosím nekontaktujte ma s takou ponukou, ďakujem za pochopenie;)

Predávam použité veci, ktoré sme už v našej rodine vyradili pre nadbytočnosť, ale stále môžu poslúžiť Vám a Vašim blízkym. Všetky vecičky sa snažím detailne nafotiť, opísať a pomerať. Ak Vám však nejaký údaj chýba, neváhajte mi napísať. Bazárové vecičky neberiem späť, preto sa radšej pýtajte pred nákupom.
V prípade záujmu o vybranú vecičku ma neváhajte kontaktovať:) V odpovedi pošlem presné údaje k platbe. Ak sa o nejakú vecičku informujete, prosím dať do 42 hodín vedieť či Vám ju mám záväzne odložiť, lebo inak posúvam prípadne inému záujemcovi.
Vecičky posielam až po úhrade na súkromný účet (mám Mbank), prípadne registrovaným užívateľom s pozitívnymi hodnoteniami aj na dobierku. Pri neprevzatí zásielky dávam negatívne hodnotenie! Tovar posielam do 48 hodín po pripísaní peňazí na účet, v PO-PI + SO doobeda.
Ceny v inzerátoch sú bez poštovného, poštovné je nutné k uvedenej cene prirátať. Poštovné účtujem vždy podľa aktuálneho sadzobníka Slovenskej pošty. O jeho presnej výške s ohľadom na celkovú váhu Vašej zásielky budete dopredu informovaní. Štandardne tovar zasielam doporučene 2. triedou. V prípade záujmu zašlem aj obyčajne, ale v takom prípade neručím za stratu, lebo nemám ako odsledovať doručenie zásielky. Takisto zašlem na vyžiadanie aj 1. triedou, príplatok je 0,20 €.
Ak Vás to nebude veľmi obťažovať, budem vďačná za informáciu o doručení a hodnotenie nákupu:)

Tak to je hádam všetko, prajem pekný deň a príjemné nakupovanie:) Jana
Zobraz celé podmienky
Bio bavlnené ponožky, 2 páry, 39 / 40 / 42
Bio bavlnené ponožky, 2 páry, 39 / 40 / 42
Bio bavlnené ponožky, 2 páry, 39 / 40 / 42
Bio bavlnené ponožky, 2 páry, 39 / 40 / 42