Milí zákazníci, ďakujem že ste nazreli a prejavili záujem. Dúfam že budete spokojní :)
Sme zaregistrovaný podnik, zabývám se již dlouhou dobu prodejem přes internet.
Ceny sú uvedené s DPH.
Všetok tovar, ktorý ponúkame, je SKLADOM.
Posielame aj na DOBIERKU (cca + 1,30 Euro).
Vyhrazujeme si právo zrušení objednávky, není-li platba připsána na účet do 10 dnů.
Ak chcete nejaký tovar odložiť do výplaty alebo do materskej - nie je problém, napíšte a dohodneme sa.
Na Emaily odpovedám vždy najneskôr do 24 hodín. Pokiaľ sa Vám ani po lehote 24h neozvem, kontaktujte ma znovu (spam).
PLATBA A ZASLANIE TOVARU:
Prosím, v převodu zadajte svoj Nick (prezývku), jméno a příjmení, jako variabilný symbol zadajte číslo ID.
Kúpnu cenu treba uhradiť na č. ú. v Eurach UniCredit Bank (SK1511110000001145238006).
Ak ste nakúpili viac predmetov a chcete ich poslať v jednom balíku pošlite prosím platbu jedným bankovým prevodom.
Uvádzajte aj Vašu presnú adresu, kam si prajete objednaný tovar zaslať.
Poštovné si určujem sam a je uvedené pri každej položke.
Objednaný tovar bude doručený prostredníctvom Slovenskej pošty. Tak doba dodani to obvykle 1-3 pracovnych dni. Max- lhůtu pro odeslání zboží (nejdéle do 5 dní od přijetí platby).
AK KÚPITE NIEKOĽKO VÝROBKOV, PLATÍTE POŠTOVNÉ LEN RAZ!
Keď sa bude balíček odosielať, pošlem vám informatívny email, aby ste mali zhruba predstavu, kedy k vám objednaná vec dorazí a rovnako tak žiadam od vás email alebo hodnotenia, že všetko došlo v poriadku.
Ak niečo skladom nemám, tak tovar objednám nebo ponúkneme jiny tovar. Túto skutočnosť Vám oznámim na ďalší pracovný deň, najneskôr do 48 hodín.
Keby sa stalo z nejakého dôvodu, že objednané (a trebárs už aj zaplatené) tovar nie som schopný doručiť (napr. poškodenie tovaru, nedodanie výrobcom, choroba, atď ..), ihneď Vás budem kontaktovať a peniaze vrátim aj s poštovným.
Nemáme radi negatívne komentáre a tiež jej nepíšeme! Ak máš nejaké úvahy spojené s nákupom, kontaktuj nás, určite nájdeme riešenie, s ktorým budeš spokojný.
REKLAMÁCIA:
Zakúpený tovar je možné vrátiť bez uvedenia dôvodu najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar je potrebné vrátiť na adresu predávajúceho s obalky. Tovar musí byť doručený v pôvodnom obale, v úplnom stave.
Kupujúci je povinný pred potvrdením prevzatia tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia dopravou. Za poškodenie tovaru dopravou nesie zodpovednosť dopravca, nie predávajúci.
Na zakúpený tovar sa poskytuje zákonna záručná doba 24 mesiacov.
Pre uplatnenie reklamácie je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, kde uvedie popis závady. Reklamácia je vyriešená najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru predávajúcim. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. Pri reklamáciách dobierky nepreberáme.
POZOR! Farby na snímkach sa môžu trochu líšiť od skutočných.
Marcin