Nový tovar
Ulož - uložené 3×

D.D.Step / Chocolate

kvalitná kožená obuv D.D.step, veľmi flexibilné, zodpovedá aktuálnym trendom obúvaní
- použité prírodné materiály , koža
- nová technológia šitia zaručujúce flexibilitu a komfort
- špeciálne vyberateľné stielky absorbujúce vlhkosť a tlmiace nárazy
- ohybné protišmykové podošvy s nízkou hmotnosťou
- guľatá priestranná špička poskytujúce dostatok miesta pre prsty
- atraktívny design
Aktualizovaný pred 1 mesiacom
36 zobrazení od 15. okt 2023
44 €41 €
obuveli    Zvolen
Milá mamička, TOVAR V ESHOPE MÁM NA SKLADE!!! Ak beriete viac párov balím ich do jednej krabice aj kvôli nižšiemu poštovnému, ak vyslovene chcete pri väčšom množstve originálne balenia prosím napíšte. Reklamácia sa vzťahuje na tovar aj v neoriginálnom balení,Ak Vám napíšem že posielam balík a ten do 5tich dní nepríde a ani nedostanete oznámenie prosím píšte mi aby sme to vedeli vyriešiť inak sa po 18tich dňoch ku mne vráti!
Tovar štandartne posielam ako doporučený list, ak sa ale rozhodnete pre obyčajné poštovné neberiem za stratu zodpovednosť. Pošta stratu takýchto zásielok nerieši. Pri vyšších sumách odporúčam poistiť pošta hradí len do výšky 12eur alebo využiť služby kuriera. Cenník slovenskej pošty je k nahliadnutiu tu http://cennik.posta.sk/
Adresa kamenej predajne je OBUV ZUZI, Trhová 4166/6 Zvolen



Poprosím pri platbe uvádzať svoj nick pre lepšie párovanie platieb. Ďakujem
Časť mojej ponuky je priamo v predajni a časť je na objednávku. Tovar ktorý je na predajni zasielam hneď po pripísaní platby na účet, tovar ktorý je na objednávku dodávam do 14dní. Táto časť dodávky závisí od vyskladnenia priamo v sklade protetiky.

Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :
Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky.
V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.
Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru . Tovar musí byť nenosený,nepoškodený s originálnymi vysačkami s faktúrou.
AKO SPRÁVNE MERAŤ DĹŽKU CHODIDLA
Na meranie chodidla sú najvhodnejšie dva spôsoby:

1.spôsob:
na podlahu, tesne k stene, či k nejakému schodu priložíte papier
položte nohu na papier s pätou opretou o stenu
prsty musíte mať vždy vyrovnané a mali by ste mať prenesenú váhu na tej nohe, ktorá sa práve meria
na papieri urobte značku na mieste, kde končí najdlhší pst
následne pravítkom odmeriame dĺžku chodidla
2. spôsob:
na podlahu umiestnite papier a prilepte ho lepiacou páskou
podložte naň celé chodidlo(je dôležité, aby ste mali vyrovnané všetky prsty na nohe a prenesenú váhu na nohu, ktorá sa práve meria)
obkreslite celú nohu alebo stačí naznačiť, kde sa nachádza najdlhší prst na nohe a päta
pravítkom zmerajte vzdialenosť medzi najvzdialenejšími bodmi
Vždy merajte obe nohy, pretože sa môže stať, že jedna noha je dlhšia ako tá druhá.

1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom spotrebiteľa.
2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.
3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
◦ k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
◦ nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
◦ používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu,
◦ zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
◦ poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
◦ používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady a napísať upozorniť na reklamáciu pod fotografiou zakúpeného tovaru poprípade internou poštou
9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne
10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
◦ ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
◦ kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
◦ predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
◦ ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
◦ ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
12. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
13. Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konania odovzdaním reklamovaného tovaru (jeho výmenou, opravou) vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy alebo odôvodneným zamietnutím. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote.
14. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
15. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.
Zobraz celé podmienky
D.d.step / chocolate, d.d.step,35 / 36