Zdravím všetky návštevníčky/návštevníkov môjho bazáru:-).
Zopár informácií o predaji.
Dopĺňam jednu veľmi základnú požiadavku. Bez slušného pozdravu a/alebo podakovania, ani neodpoviem. A ďalšia vec, ktorá sa tu množí ako huby po daždi je, že prejavite záujem o vec, a ani nemáte slušnosť už ďalej odpovedať.
PROSÍM majte tu slušnosť a aspoň odpovedzte. Nemusíte vec brať, ale keď si ja popri zamestnaní nájdem čas s Vami komunikovať a odpovedať na niektoré až špekulatívne otazky, dajte si tú námahu napísať "nechcem". Sú to len základy slušnosti, ktoré je až smutné, že ich treba takto pripomínať. V poslednej dobe je to tu katastrofa.
Ale verím, že sa to zmení 😉
K tovaru dávam popis, ktorý bude v skratke informovať o akú vec ide, v akom je stave a miery. Ak budú akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte sa opýtať. Tovar späť neberiem, preto sa prosím, naozaj uistite či danú vec budete naozaj chcieť. Tovar posielam po platbe vopred na účet, na dobierku len tým, ktorí/é majú kladné hodnotenia a to po zaplatení poštovného vopred. Zlé skúsenosti s dobierkou, asi ako všetky 😶
Nemám problém ani s výmenou pokiaľ ma niečo osloví, ale tiež len s osobami, ktoré majú kladné hodnotenia.
Ak k tovaru napíšem, že ide o originál, tak to je na 100% originál, za ktorý ručím. K cene tovaru treba rátať s poštovným, ktoré je podľa taríf Slovenskej pošty platné od 01.06.2022. Došlo k zmenám formy dodania a cenovej relácie.
Čo sa týka cien, vieme sa vždy dohodnúť a hlavne ak je väčší odber. V prípade prejaveného záujmu o ten ktorý tovar, čakám na odpoveď kupujúceho 24 hodín od mojej odpovede, ktoré sa týkali otázok kupujúceho. Po 24 hodinách prenechávam tovar ďalšiemu záujemcovi.
Na prevod peňazí čakám tri pracovné dni, potom rezerváciu ruším a píšem záporné recenzie. Samozrejme, že nie je problém ani s dlhšou rezerváciou, hlavne ak ide o korektné jednanie kupujúcej/eho.
Proste, vždy sa dá dohodnúť:)
Ďakujem za vašu pozornosť a prajem príjemné nakupovanie:-)