Ulož - uložené 7×

Čelenka 3 v 1 UNI velkost SKLADOM

Paradna celenka 3v1, kvietok sa da odopnut a pouzit ako sponka prip pripnut na oblecenie, celenka sa da pouzit ako gumicka, alebo len jednoducho, ako celenka. UNI velkost. Pozrite aj moje ostatne inzeraty, postupne nahadzujem kvalitne a zachovale vecicky v roznych velkostiach pre dievcatka i chlapcov.
Aktualizovaný pred 5 minútami
313 zobrazení od 20. okt 2015
1 €
Oznam od predajcu: Ďakujem krasne, ze ste nazreli do mojho obchodika a zelam prijemne nakupovanie :)
tutusukna    Bratislava - Petržalka
Ďakujem krásne za záujem o mnou ponúkané sukienky a šatočky, vitajte v mojom obchodíku.
Som velmi rada, že ste si ma vybrali a Ďakujem :-) Verím, že budete s nákupom spokojé. Pokiaľ máte akékoľvek otázky, nejasnosti veľmi rada Vám na ne odpoviem, snažím sa o maximálnu spokojnosť zákazníkov, pokial sa náhodou vyskytne dajaký problémik určite ho spolu vyriešime :-) S internetovým predajom mám bohaté skúsenosti, rada vám poradím. Som seriózny predajca, čiže ak tovar nezodpoveá vašej predstave, čo sa pri nákupe cez internet môže stať máte u mňa možnosť výmeny alebo vrátenia tovaru.

Vacsina tovaru je skladom, no stane sa, ze sa nieco vypreda (tovar priebezne doplnam).

* Doba dodania, cas odoslania balicka:
- Pri platbe na ucet balicek zasielam cca do 2- 3 pracovných dní odo dna prijatia uhrady.
- Dobierka do 2 - 3 pracovne dni od prijatia platby za poštovné na účet.
Verim, ze ak si tovar objednate na dobierku, ze ho aj preberiete. V pripade neprevzatia dobierky, pisem negativne hodnotenie a ziadam Vas o uhradu spiatocneho.

Prva trieda URGENTNE odoslanie, objednavanie na poslednu chvilu alebo k urcitemu terminu:
Zakaznikom vychadzam maximalne v ustrety a mozem odoslat aj skor ako nabehnu peniaze na ucet na zaklade potvrdenia o uhrade - je to len moja dobra vola ;) Ak potrebujete balicek rychlo, odporucam doplatit si prvu triedu. Je potrebne ma na to upozornit ak potrebujete tovar rychlo!! V takomto pripade prosim napiste aj KONKRETNY termin do kedy tovar potrebujete. A poviem Vam aj ci je to mozne v tomto termine stihnut.
Vzhladom k negativnym skusenostiam s neserioznymi zakaznickami, ktore mi poslali falosne potvrdnie o uhrade z banky alebo falosne prefotene seky, balicek odoslem na zaklade potvrdenia skor LEN na dobierku, tak ze uhradite postovne vopred a ostatne uhradite na poste pri preberani balicka. DAKUJEM ZA POCHOPENIE.

* Postovne NIE JE ZARÁTANÉ v cene tovaru. K postovnemu je priratane aj minimalne balne.
- Obycajne postovne (bez sledovaniceho cisla) je na vlastnu zodpovednost kupujuceho, za pripadnu stratu balicka nezodpovedam!
Nie je ani dovodom na udelovanie negativneho hodnotenia v pripade straty balicka nesiete zodpovednost vy alebo posta.
- Doporucene postovne aj dobierka maju sledovanice cislo, viete si pozriet, kde sa balicek po odoslani nachadza.

Vo výnimočných prípadoch, keď sú sviatky, prázdniny a kalamitné počasie, pripadne cestujem alebo z inych osobnych ci rodinnych dovodov, môže byť dodacia lehota dlhšia - na co Vas ale upozornim alebo to uvediem v ozname.
Nezodpovedám za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú poštou, ani aj nemate zlty listocek v schranke, ani ak posta nenodrzi prvu triedu.

*POSIELAM INFO O ODOSLANI BALICKA mailom. Ak ju chcete dostat poslite mi v objednavke vasu mailovu adresu. Inak info o odoslani neposielam a *NEPÍŠEM ani SPRÁVY o prijatí úhrady (iba ak by dlhsie nechodila upozornim Vas na to). Standard nabehnutia uhrady je 1 - 2 pracovne dni od odoslania.

* Snažím odpovedať vždy v čo najkratšom čase, cez víkendy a dni voľna odpisujem priebežne. Ak som odcestovana alebo bez pritupu na internet uvadzam to v ozname.

*Najlepsie je pisat priamo pod inzerat, vidim na ktory tovar konkretne reagujete a o co mate zaujem.

NERUCIM ZA SLUZBY POSTY!!! Vzdy posielam info o odoslani balicka mailom, ktory mi poslite rovno pri zadavani objednavky. Podla toho si viete vypocitat, kedy Vam bude zasielka cca dorucena. IItr. 2-3 pracovne dni od odoslania, Itr. na druhy prac den od odoslania. Ak balicky meskaju, pytajte si odo mna podacie cislo (len v pripade doporucenej zasielky), obycajna zasielka ho nema.
Ak Vam vasa posta nevhodila oznam o zasielke do schranky, treba sa stazovat na prislusnu postu a jej sluzby.
V pripade doporuceneho postovneho Vam viem poslat podacie cislo zasielky.
V pripade ak Vam zasielka meska, mozem taktiez podat reklamaciu na poste.
Ak nedostanete oznam o zasielke, musite to riesit vy s vasou postou na zaklade podacieho cisla pri dopo zasielkach vam balicek musia najst.

POZOR
Pri šití sa môže stať, že vznikne nejaká odchýlka v uvadzanych orientacnych rozmeroch, môže sa vyskytnúť, najma u elastických materiálov!! Nemám bohužiaľ možnosti na to, aby som merala každý jeden kus. Taktiež treba rátať aj s možnou s farebnou odchýlkou, ktorá je spôsobena monitorom, fotoaparátom, atď.. tovar može byť o niečo tmavší alebo bledší ako na obrázku.

VELKOSTI *Čo sa týka veľkosti musíte brať na vedomie, že každé dieťa má inú postavu a aj to, že rovnaká veľkosť moze mat iné rozmery. Preto je potrebné riadne si pozrieť veľkosť, premerať dieťa a ak vám niečo ohľadne veľkosti nesedí alebo je nejasne prosím kontaktujte ma, rada Vam odpoviem a poradim. V inzeratoch uvadzam velkosti oblecenia nie deti.

VRATENIE TOVARU:  
1. Právo na vrátenie tovaru má kupujúci v prípade, ak bol tovar objednaný prostredníctvom internetu.
2. V prípade vrátenia tovaru kupujúci tovar na vlastné náklady na adresu miesta prevádzky predávajúceho doporučene.
Dobierky nepreberam.
3. Predávajúci tovar prevezme späť,  skontroluje a  vráti kupujucemu celú cenu zaplatenú za tovar, okrem poplatku za dopravu na ucet, ktorý zadá kupujuci. Náklady na vrátenie tovaru, vrátane poštovného, sú v tomto prípade na strane kupujúceho. Po prevzatí a skompletizovaní vráteného tovaru predávajúci vráti cenu za tovar do 14 dní na účet kupujúceho.
4. Vrátený tovar nesmie byť poškodený, praný, znečistený, nosený či inak používaný. Tovar, musí byť nepoužitý, nepoškodený, inak nebude vrátenie tovaru akceptované.
5. Kupujúci zašle predávajúcemu svoj IBAN na vrátenie peňazí vypísaný v správe na mieste, kde tovar objednával ako aj informáciu o odoslaní tovaru vrátane podacieho čísla zásielky.
POZOR!! Peniaze šekom neposielam. 
6. Tovar pošlite slovenskou poštou, doporučene (po odoslani mi poslite cislo zasielky), treba použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu samotného tovaru.
Predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie vrateneho tovaru počas prepravy.
7. Tovar prosim poslat na adresu odosielatela - mate ju uvedenu na balicku ak nemate poslem vam ju.

Kupujuci je povinny  
1. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy (ďalej len “objednávka”) informovať o svojom rozhodnutí jednoznačným písomným vyhlásením na odstúpenie od zmluvy na mieste, kde ste tovar objednávali - info treba poslať tu v správe, kde sme spolu komunikovali.
2. Zaslat tovar na adresu predavajuceho najneskôr do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Lehota 14 dní na vrátenie tovaru začína plynúť odo dňa jeho prevzatia vrátane.
3. Ďalej poslať číslo svojho účtu IBAN pre vrátenie peňažných prostriedkov vypísaný v správe na mieste, kde tovar objednával ako aj informáciu o odoslaní tovaru vrátane podacieho čísla zásielky.
4. uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).

Vrátenie tovaru pri pri osobnom odbere:
Pri osobnom odbere tovar spat neberiem ani nevymieňam nakoľko máte možnosť skúšania i prezretia tovaru priamo na mieste. Žiadny právny predpis nepriznáva spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, zakúpeného v tzv. prevádzkarni pri osobnom odbere. Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľný.

VYMENA TOVARU: 
Napíšte mi konrétne za čo chcete tovar vymeniť a dôvod výmeny. Po vzajomnej dohode  poslite vymienany tovar na adresu z balicka, ak ju nemate, poslem Vam ju. a) Tovar treba zaslať naspäť na adresu predávajúceho, b) tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu samotného tovaru c) predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy, d) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).
Po odoslani mi prosim poslite cislo zasielky.
Predávajúci tovar prevezme späť a skontroluje. Vrátený tovar nesmie byť nosený, poškodený, znečistený, používaný. Musí mať originál visačky a etikety.  Tovar na výmenu odosielame po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu do 14 dní.
Poštovné a ostatné náklady spojené s výmenou hradí kupujúci vrátane poštovného na zaslanie nového tovaru.


OSOBNY ODBER - je moja dobra vola a nie je narokovatelny :)
V pripade dohody osobneho odberu dochadza prostrednictvom internetu len k predbeznej k rezervacii konkretneho tovaru, nie k uzavretiu kupnej zmluvy na dialku. K uzavretiu kupnej zmluvy dochadza az pri prevzati tovaru v mieste predaja, v okamihu vydania a prevzatia tovaru. Zakaznik ma moznost si tovar prezriet priamo v mieste odberu. Preto mu nevznika narok na vymenu alebo vratenie tovaru.
Os. odber je mozny cez pracovne dni, vo vopred dohonutych hodinach, okrem vikendu a sviatkov - ak môžem a súhlasím s os.odberom.
Uvedomte si prosím, že poskytnutie osobného odberu je len moja dobrá vôľa, nie povinnosť, ešte aj usetrite na poštovnom, preto Vás žiadam, aby ste prisli načas v dohodnutom čase a termíne. Pre mňa je to skôr časová záťaž a nie vždy je to možné, keďže na poštu chodím pravidelne a je to pre mňa oveľa jednoduchšie. No rada Vam vydem aj takto v ustrety.
Prosím teda o rešpektovanie, ak Vám poviem, že osobný odber vo Vami navrhovanom termíne nie je možný.

*Vyhradzujem si právo na zákaz udeľovania negatívneho hodnotenia bez môjho vedomia!!!! Mám právo o situácií vedieť a riešiť ju!!!!

OBJEDNÁVKOU SÚHLASÍTE S UVEDENÝMI PODMIENKAMI!!!

Dakujem a zelam prijemne nakupovanie :)
Zobraz celé podmienky
Čelenka 3 v 1 uni velkost skladom,