Ulož - uložené 1×

Medzinárodný marketing Teória v praxi prípadové

Medzinárodný marketing – Teória v praxi (prípadové štúdie)
autor: Koprlová Jana Koprla Miroslav
žáner:
Ekonomika
autor:
Koprlová Jana Koprla Miroslav
vydavateľstvo:
Daniel Netri
rok vydania:2009 jazyk:sk. počet strán:276 väzba:Brožovaná
predložená publikácia s názvom Medzinárodný marketing: teória v praxi je určená najmä pre poslucháčov vysokých škôla bola pripravená na výučbu marketingovo, ako aj Siršie medzinárodno-podnikateľsky zameraných predmetov, pričom kladie osobitný zreteľ najmä na prístup, akým sa osvojujú ekonomické skutočnosti v rovine komplexu teoreticko- praktických súvislostí. Ako univerzálne aplikovateľná učebnica si nájde svoje uplatnenie a ri výučbe úvodných ekonomických disciplin. Z hľadiska svojej obsahovej náplne je však ovnako určená aj najširšej marketingovej a podnikateľskej odbornej i laickej verejnosti.

Učebná pomôcka prináša prostredníctvom ôsmich samostatných prípadových štúd ohľad do marketingového zákutia podnikateľského života tuzemských aj zahraničných ýrobných aj obchodných, dodávateľských aj odberateľských podnikateľských subjekto víjajúcich svoje úsilie na vlastných aj cudzích, skutočných aj potenciálnych, nákupnýc predajných trhoch. Každodenná marketingová prax, sprevádzaná nevyhnutnou dávko oretického výkladu pôvodných marketingových východisk, umožňuje nazrieť do politil skavania zákazníka - odberateľa, alebo naopak, partnera - dodávateľa, a to na niektor troch základných dimenzií marketingu presahujúceho hranice národného trhu. Napoko období širokospektrálnej globalizácie a formovania svetovej ekonomiky prostrednictvc spodársko-integračných centier sa už národný marketing stáva imanentnou súčast šej, medzinárodne zameranej politiky budovania konkurenčnej výhody na odvetvov och, ktoré sa v publikácii predstavujú v postavení priemyselných aj spotrebných trh ov kupujúceho i trhov predávajúceho, trhov v štruktúre monopolu, oligopolu i polypo onopolistickej konkurencie, trhov s jedinečnými i zastupiteľnými statkami, trhov s tova odobej i krátkodobej spotreby, s nízkou aj pomerne vysokou mierou pridanej hodn ov s hmotnými statkami i nehmotnými službami.
276 strán
504 gr 📙
Výborný stav
Plus poštovné
Aktualizovaný pred 6 dňami
6 zobrazení od 24. jan 2024
12,90 €7,90 €
Oznam od predajcu: 🌹🌹ZĽAVY🌹🌹NÁKUP NAD 29 eur/POŠTOVNÉ ZADARMO🌹🌹Poštou do zahraničia🌹🌹
emka44    Martin
🌹Každý deň nové knihy🌹
🌹Posielam aj do zahraničia🌹
🌹Novinkou je číslo na mobil 0903999195🌹SMS 🌹
🌹zľavy na Vianoce a darčeky po celý rok 🌹
🌹Poštovné podľa cenníka pošty, alebo packety
🌹Obyčajne posielam na vlastnú zodpovednosť🌹
🌹Pri pekných hodnoteniach aj na dobierku🌹
🌹Tovar odosielam ihneď po pripísaní € na účet🌹
🌹Tovar je možné rezervovať🌹
🌹Predaj aj na iných stránkach, kde je predaj okamžitý, s kúpou preto neváhajte🌹
🌹Krásne hodnotenie veľmi poteší🌹
🌹mBank SK26 8360 5207 0042 0272 8209,🌹
🌹Prima Banka SK50 5600 0000 0063 7032 5002🌹

🌹V ponuke Rozprávky pre deti a dospelých. Nové aj staré knihy, Šľabikáre, cestopisy, Disney, kuchárske knihy, encyklopédie, slovniky, motivačná literatúra, umenie, SNP, vojenské, náboženské, trillery, knihy o láske, anglických, nemeckých, francúzskych, psychológie, pedagogiky, sociálnu prácu, právo, zdravie, medicína, joga…a veľa ďalších🌹

🌹Veľmi rada odpoviem na vaše otázky. 🌹ĎAKUJEM🌹

Packeta Slovensko 3,30
5,80 na adresu
Do ČR 3,90 🌷
Maďarska Packetou od 3,90.
Do Rumunska Packetou od 4,50

LIST 2. triedy OBYČAJNE:
do 500 g - 1,60 €
do 1 kg - 2,20 €
do 2 kg - 3 €

LIST 2. triedy DOPORUČENE:
do 500 g - 3,00 €
do 1 kg - 3,80 €
do 2 kg - 4,90 €

BALÍK NA POŠTU:
do 5 kg - 3,90€
do 10 kg - 4,90 €

BALÍK NA ADRESU:
do 5 kg - 4,90€
do 10 kg - 5,90 €
Zobraz celé podmienky
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,