- Predávajúca a kupujúca sa riadia pravidlami bazára.
- Predávajúca si môže uviesť vlastné podmienky predaja. Napr. "Dodacia lehota je 1 týždeň", "Balíky posielam iba v stredu", Nemeriam a neposielam na dobierku" a pod. Podmienky predaja však vždy podliehajú pravidlám bazára.
- Kupujúca rešpektuje podmienky predaja predávajúcej.
- Ak došlo k dohode medzi kupujúcou a predávajúcou, obidve strany sa tým zaväzujú túto dohodu splniť.
- Ak dôjde k nečakanej situácii, každá zo strán je povinná čo najskôr o tejto situácii informovať druhú stranu. Napr. “Nebudem odpovedať 2 týždne, som odcestovaná.”, “Ochorela som, ležím doma. Zanesiem to na poštu hneď ako budem zdravá.”
- Riešenie nečakanej situácie spočíva na vzájomnej dohode oboch strán.
- Ak predávajúca pošle tovar, ktorý nezodpovedá popisu v inzeráte, zaväzuje sa vrátiť platbu za tovar a niesť aj náklady poštovného (smerom ku kupujúcej i smerom k predávajúcej). Napr. tovar inej veľkosti, inej značky, atď. Odporúčaný postup je vrátiť peniaze a následne odoslať tovar späť. To platí aj v prípade, keď predávajúci vo svojich Podmienkach predaja uvádza, že tovar späť neberie. Pravidlá bazára sú záväzné pre všetkých a nadradené Podmienkam predaja.
- V prípade, že sa predávaná vec ukáže byť poškodená a pritom o poškodení predávajúca kupujúcu neinformovala v plnom rozsahu, predávajúca sa zaväzuje vrátiť platbu za tovar a niesť aj náklady poštovného (smerom ku kupujúcej i smerom k predávajúcej). Odporúčaný postup je vrátiť peniaze a následne odoslať tovar späť. To platí aj v prípade, keď predávajúci vo svojich Podmienkach predaja uvádza, že tovar späť neberie. Pravidlá bazára sú záväzné pre všetkých a nadradené Podmienkam predaja.
Kam ďalej? > Späť na Pravidlá bazára