- Právo pridať hodnotenie vzniká až po vzájomnom potvrdení obidvoch strán o predaji/kúpe. Ak k potvrdeniu o predaji oboma stranami nedošlo, užívateľ nemá právo zverejniť hodnotenie.
- Užívateľ nemá právo pridať negatívne hodnotenie ako pomstu za negatívne hodnotenie. Porušenie tohto pravidla je závažné, lebo takéto hodnotenia vytvárajú strach u užívateľov dávať pravdivé negatívne hodnotenia.
- Hodnotenie nemá obsahovať prejavy osobnej nevraživosti. Má vecne informovať o priebehu obchodu. Keďže hodnotenia slúžia pre ostatných, emocionálne výlevy im nepovedia nič o tom, v čom spočíval tvoj problém. A hrubé slová na koníka nepatria.
- Do hodnotení nepatria: reakcie na iné hodnotenie, otázky na užívateľa, správy pre užívateľa (interná pošta).
- Užívateľ môže pridať iba hodnotenia k obchodu, ktorého sa priamo zúčastnil ako kupujúci alebo predávajúci a ktoré prebehlo na Modrykonik.sk.
- K jednému obchodu môže kupujúci pridať jedno hodnotenie predávajúceho. Predávajúci môže k tomu napísať jednu reakciu.
- K jednému obchodu môže predávajúci pridať jedno hodnotenie kupujúceho. Kupujúci môže k tomu napísať jednu reakciu.
Kam ďalej? > Späť na Pravidlá bazára