Je muž gynekológ lepší ako gynekologička?

25. feb 2023

Preco sa hovori, ze muz gynekolog je lepsi ako zena gynekologicka?

xsimonkax
25. feb 2023

Je nežnejší😆😆😆

diaalex
25. feb 2023

Mala som aj aj a za mňa muž je citlivejší, jemnejšie pracuje ako žena. Žena to berie drsnejšie, myslím vyšetrenia plus muž ťa aj viac vypočuje

veronikaszabova
25. feb 2023

Od gynekologicky som presla ku gynekologovi a vo vsetkych ohladoch som urobila dobre.

micusa2222
25. feb 2023

mám dobrú gynekologičku, predtým som mala dobrého gynekologa, ktorý zomrel..ale fakt je ten, že muž je skôr ohľaduplnejší,

bajka16
25. feb 2023

Sú citlivejší. Ja som odišla od gynekologičky ku gynekológovi, lebo bola necitliva, miestami arogantná a podľa mňa vôbec nie empatická nato, že je žena. Teraz som spokojná a nebojim sa ísť s akýmkoľvek problémom k lekárovi a tak to má byť.

pribinak
25. feb 2023

Toto som nepočula, je to vysoko individuálne.

uriva
25. feb 2023

Fíha, tak ja zvrátim diskusiu - mne viac jemnejšia príde žena. Gynekológ-muž ma to reálne až bolelo a to pri viacerých, keď ma napr. v pôrodnici vyšetrovali. Gynekologičky keď boli, tak super. Aj preto mám gynekologičku-ženu a som rada ;).

elizabet173
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
viestta
25. feb 2023

Mala som gynekologicku, staru dievku, ta bola famozna, ale mnohe sa na nu stazovali, ze je prilis odmerana, mne to vyhovovalo. Teraz mam chlapa, tiez som spokojna. A zazila som medzitym kadejake, aj taku "vludnu a milu", len odborne nic moc. Pre mna v kazdom pripade radsej odbornik akehokolvek pohlavia (a kazdej odbornosti), ktory veci riesi a hovori k veci. Zbytocne omacky okolo nepotrebujem.

simca06022011
25. feb 2023