Aké plavky si kúpiť na väčšie prsia?

17. feb 2021

Zaujímalo by ma, tie ktoré máte rovnaký problém ako ja - ťažké a tým pádom ovisnuté prsia - aké plavky si kupujete, aby ukázali pekne na postave? Pre info - som 26r. žena, deti ešte nemám a už mám takýto problém..😩

kiki68
17. feb 2021

Ja mam rada plavecke cele plavky a potom su super neoprenove. Mam velke prsa 75d

pininka1
17. feb 2021

Ja mam tiez ten problem a kupujem si take v ktorych je akoby vsita podprsenka a tym padom podrzia prsia pekne, resp ak dvojdielne tak s hrubsimi ramienkami aby to cele neviselo.

autor
17. feb 2021

@pininka1 čiže keď hľadáte napr. na e-shope, tak sú v kategórii push up? alebo s kosticou? ja som v tomto úplný laik 🙈

trema
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
autor
17. feb 2021

@trema skôr dvoj dielne

missviolet
17. feb 2021

Ja mam cerstvych 28rokov.... plavky kupim len na astratexe, s kosticou...nosim 80H aj viac... nikde inde nekupim a vyzeraju fajn 🙂

autor
17. feb 2021

@missviolet ako su tam prosim znacene plavky? Pretoze napr ja nosim podprdu 85C a ked chcem plavky tak su znacene M,L...atd. Takže toto je ďalšia vec, co neviem 😀 a z astratexu som objednala 2x podprdu aj po tom ako som si na presno merala obvod atd a aj tak mi ani raz od nich velkost nesadla 😩 ale mozno dam tomu poslednú šancu a skúsim odtiaľ objednať plavky. Ďakujem 🙏🙂

lenuska9999
18. feb 2021

Ja mám taký istý problém a plavky si kupujem na štýl podprsenky. Takže musia mať tvrdšie košíky, nie ako tie obyčajné látkové trojuholníky. Tak isto musia mať ramienka alebo viazanie. No z internetu som ešte neobjednavala, ja musím vyskúšať a vidieť ako sedia.. ale tak v tejto dobe sa nedá ísť do obchodu..

amelie2017
18. feb 2021

Ja mam 95D a kupujem calzedonia. Maju vela strihov aj vo velkych velkostiach. Ja som vzdy spokojna. Naposledy som kupila tieto.

trema
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
missviolet
18. feb 2021