Zaujímalo by ma, tie ktoré máte rovnaký problém ako ja - ťažké a tým pádom ovisnuté prsia - aké plavky si kupujete, aby ukázali pekne na postave? Pre info - som 26r. žena, deti ešte nemám a už mám takýto problém..😩
Ja mam tiez ten problem a kupujem si take v ktorych je akoby vsita podprsenka a tym padom podrzia prsia pekne, resp ak dvojdielne tak s hrubsimi ramienkami aby to cele neviselo.
@pininka1 čiže keď hľadáte napr. na e-shope, tak sú v kategórii push up? alebo s kosticou? ja som v tomto úplný laik 🙈
@trema skôr dvoj dielne
Ja mam cerstvych 28rokov.... plavky kupim len na astratexe, s kosticou...nosim 80H aj viac... nikde inde nekupim a vyzeraju fajn 🙂
@missviolet ako su tam prosim znacene plavky? Pretoze napr ja nosim podprdu 85C a ked chcem plavky tak su znacene M,L...atd. Takže toto je ďalšia vec, co neviem 😀 a z astratexu som objednala 2x podprdu aj po tom ako som si na presno merala obvod atd a aj tak mi ani raz od nich velkost nesadla 😩 ale mozno dam tomu poslednú šancu a skúsim odtiaľ objednať plavky. Ďakujem 🙏🙂
Ja mám taký istý problém a plavky si kupujem na štýl podprsenky. Takže musia mať tvrdšie košíky, nie ako tie obyčajné látkové trojuholníky. Tak isto musia mať ramienka alebo viazanie. No z internetu som ešte neobjednavala, ja musím vyskúšať a vidieť ako sedia.. ale tak v tejto dobe sa nedá ísť do obchodu..
tie plavky co som si ja vyberala z astratexu mali oznacenie ako podprsenky - ja som si objednala dve cisla a jedno vratila. robim to tak roky a vzdy mi sadnu. s mojim kosikom nemam sancu v inom obchode kupit...
ja mam tieto, spodny diel sa dokupuje extra, idu az po kosik J, co je aboslutna rarita - a preto mozem kupovat len tu. https://www.astratex.sk/horny-diel-damskych-pla...