Zmena práce

xnatalkax
28. mar 2023

Rozmyslam nad zmenou prace, ale trochu mam aj strach. Pracujem ako ekonomka, pracujem v malej firme, vsetko dolezite je na mne. Pracujem tu 3 roky. Najviac prace mame na konci roka a do konca januara. Na vianoce sa uz 3 roky netesim. A toto obdobie je pre mna najstresovejsie. Je tam vela prace a neda sa to stihnut za 8 hodin, musime robit nadcasy. Musime sa prosit aby sme mali za tie nadcasy nahradne volno. Nad sebou mam sefa ktory ma 75 rokov. On by bol najradsej keby som v praci nonstop a nechodim ani k doktorovi alebo na dovolenku. A firemny telefon chce aby som zdvihala aj cez vikend a vecer o 19, to som povedala ze nebudem a uz mobil domov nenosim. Od upratovacky po asistetku sefa, aj vybavujem stranky, dievca pre vsetko. Plat 1000 v hrubom. Ja mam 10 rocnu prax, chcem si ist spravit kurz uctovnictva, pretoze po skole som sa nevenovala uctovnictvu.(a moj sef chce aby som si ten kurz spravila aby som mohla u nas vo firme robit aj uctovnictvo, ale kvoli tomu si to nechcem robit, pretoze sama sa na to este necitim). Este si robim aj sš cukrára, to do buducna. V tejto praci karierny postup nehrozi. Najviac ma frustruje sefov pristup. Stale kritizuje, a nevazi si nas. Aj ked praca je spravena vzdy a nacas. Bojim sa len toho ci nepridem o istu pracu a prijem. Neviem co mam robit.

mogaa
28. mar 2023

@xnatalkax na jednej strane pracuješ ako ekonómka a na druhej nevieš učtovníctvo....vo väčšine firiem ekonómka zodpovedá aj za učtovníctvo...neviem čo presne ako ekonómnka robíš, ale bežne ekonómka robí časť príp.aj celé učtovníctvo, podľa veľkosti firmy, štatistické výkazy, zodpovedá za úhrady faktúr, za celý ekonomický úsek, ale všade to samozrejme môže byť iné....nič ti nebráni hľadať si druhú prácu a naučiť sa niečo nové.....

xnatalkax
autor
28. mar 2023

@mogaa ano to robim, uhradzam fa, robim banku atd. chystam veci externej uctovnicke ale za uctovnictvo nemam ja zodpovednost. Nerobim danove priznanie a take.

mogaa