Vyhoretie v práci

3. sep 2024

Ahojte,pracujem ako ucitelka MŠ uz 14 rokov a momentalne sa citim vyhoreta..
Praca ma uz vobec nenaplna,mozno je to aj preto,ze mam najmensie deti a jednoducho,mam len nervy z toho,ze vkuse len placu..mala som to tak aj minuly rok, proste uz sa v tomto fachu necitim dobre..
Lenze zase je to dobre platena praca (ked to porovnam s inymi),mam kopec dovolenky,cize moje deti nemusia byt cez prazdniny s babkami lebo viem si to vykryt sama..
Neviem co mam robit,ci dat vypoved alebo co,ale zase neviem co by som robila lebo v skolke som zacala pracovat uz po skole 🙄ako ste sa rozhodli pre zmenu povolania vy? Co bolo take rozhodujuce?

majusqa77
3. sep 2024

a je to len pri malych detoch? preco si riaditelku nepoziadala cez prazdniny o zmenu triedy?

thirstymonk
3. sep 2024

Akože kalap dolu, pani učiteľka. Ja by som tie deti za 15 minut pohlušil :D A to som mal len jeden smiešny kružok s 15 deťmi a už som to nedával... 🙂

No pozri sa... Nech si akokoľvek stará/mladá, stále je možnosť ísť robiť niečo úplne iné. Možnosti sú dnes aké nikde neboli. Dosť ma zaráža, že "dobre platená práca", lebo pokiaľ ja viem, tak učitelia nemajú síce minimálku, ale stále nič moc...

autor
3. sep 2024

@majusqa77 lebo si vybrala inu kolegynu

autor
3. sep 2024

@thirstymonk tak zarobim 1100€ v cistom,co je myslim na vychod dobre..tu mi viac neda nikto

thereisabear
3. sep 2024

A je to štátna škôlka? Nepomohla by zmena na súkromnú? Mohlo by tam byť aspoň menej detí.

lukbe
3. sep 2024

Zjavne ťa práca s takými deťmi nenapĺňa. Je škoda, že riaditeľka nemení triedy. Skús si predstaviť na mieste placucich detí tie svoje. Aj pri tých by si mala len nervy , či by si ich láskavo utísila? Ak neplatí 2. možnosť, mala by si meniť prácu.

autor
3. sep 2024