Ahojte kočky, môj manžel stratil približne pred 3 mesiaci prácu. Momentálne je nezamestnaný ale hľadá si prácu. Rozmýšľal, že by išiel pracovať ako vodič autobusu. Ak poznáte niekoho kto pracuje ako vodič tak by ste mi prosím mohli napísať nejaké základné infošky, ako to vlastne funguje 🙂 Či sa pracuje každý deň či aj cez víkendy a tak.
Čo ja poznám, napr. medzimestská linka je od rána do večera celý pracovný týždeň, víkendy voľné, popr. nejaká fuška typu voziť svadbu apod.
To zalezi od spolocnosti, ci pracuje pre mesto na MHD, alebo primestske ci dialkove linky, alebo sukromny dopravca... Napr. co viem, tak v SAD-ke sa robia vacsinou dlhe-kratke tyzdne (dlhy po, ut, pi, so, ne, kratky str, stv) cele dni.
@macka_ba ahoj...moj muz je vodic autobusu MHD...poviem ti pravdu,keby som vedela akym sposobom to bude vsetko fungovat,tak by som bola proti este predtym ako sa zacal o to zaujimat...vzhladom na to,ze prisiel medzi poslednymi,tak robi striedaca...nema svoj bus a ani linku...zaskakuje,ked niekto vypadne...aj ked ma vopred rozpis,tak sa to velmi casto meni...volny vikend mal naposledy velmi davno...zacina v praci okolo 4.30 a konci rozne...obcas o 13tej,obcas o 17tej a aj neskor...podla mna pre mladu rodinu je to asi ta najhorsia volba...mame male dieta a vidi ho az vecer,ked uz mala spi...a vzhladom na to,ze pracuje v inom meste ako byvame,tak ho vidime velmi malo...
@macka_ba osobne ziadneho nepoznam. ale v BA na MHD casto hladaju vodicov, pozri na ich stranku..ak ma manzel prislusne vodicske opravnenie (myslim skup. D), treba skusit. len asi treba ratat s tym, ze pracovna doba bude kadejaka..ale vzdy lepsie, ako byt bez prace. tak snad sa mu to podari🙂
@alena16 nemusi mat prax na nakladnych autach...
@macka_ba potrebuje vodicak sk. D, tachografovu kartu vodica a KKV (kvalifikacnu kartu vodica), su to ozaj vysoke vydavky, k tomu moj si robil este toto vsetko aj na kamiony, lebo sme nevedeli, kde sa skor zamestna