Upratovačka v základnéj škole

6. jan 2023

Pekny vecer prajem.Pracujem na polovicny uväzok od 6 - 10hod.Plus chcem zobrat este pracu upratovacky v skole.Pracuje sa tam od 12 do 20hod.Prosim tie ktore upratuju v skole je to narocna praca? Hlavne co ma zaujima ako je to cez jarne,letne a zimne prazdniny.Ste doma alebo upratujete v skole nieco co sa pocas bezneho roka nestiha? Velmi pekne dakujem.

jaga18
6. jan 2023

Známa pracuje ako upratovačka na ZŠ. V lete ma 2 týždne voľno, viac jej nedajú. Upratuje sa celá škola, umývajú sa okná , telocvične atď. Je to makacka, narobí sa ako kôň. Akurát pracovný čas ma iny. Ide na 2 hodiny ráno a potom ešte od obeda do 17tej.

autor
6. jan 2023

@jaga18 Ja som si myslela ze celý júl sú upratovačky doma.A nevieš ako to majú cez jarné a zimné prázdniny? Ďakujem.

lilke
6. jan 2023

Závisí na škole. U nás upratovačky chodia iba poobede, a reálne sú v škole zo 4-5 hodín. Majú viac voľna, nazbiera sa im zaskakovanim za choré kolegyne. V lete je najviac práce, cez prázdniny sa umývajú všetky okná, žalúzie,...

letfenixa
7. jan 2023

@autorka nepedagogicki zamestnanci majú 25 dní dovolenky. Cez jarné a zimné prázdniny sú bežné v škole, rovnako aj cez letné, akurát že nie 12-20, ale 8-16.

ukulela
7. jan 2023

Upratovacka ma normalnych 25 dni dovolenky. Nemoze byt doma preto cele prazdniny.....

autor
7. jan 2023

Takze napr.teraz cez vianocne sviatky co boli deti doma od 23.12 do 9.1 tak upratovacky pracovali? Okrem teda statnych sviatkov,to asi boli doma.Prosim ak sa najde mamicka ktora robi upratovacku v skole, budem rada nech mi napise.Velmi pekne dakujem.

palicka
7. jan 2023