Uplatním sa ako sestrička pri novorodencoch?

1. jan 2024

Ahojte, potrebujem poradiť. Moja rodina nie je vyslovene ambiciózna, robili by čokoľvek za čo sú peniaze a kamaráti tiež nemajú 'vysnené povolanie'. Preto som si prišla po radu sem 🙂
Chystám sa po strednej na vysokú školu odbor ošetrovateľstvo. Bc sa študuje 3 roky, ak dobre viem po ňom už môžem pracovať ako sestra. Chcem si dorobiť aj Mgr a špecializáciu na neonatológiu. Uvažujem, že kým budem bez detí a kým budem vládať, budem pracovať s novorodenecami a neskôr ako staršia by som sa možno chcela zamestnať v ambulancii pri lekárovi.
Nesledujem trh práce, keďže ešte študujem a nebol dôvod ale zaujíma ma aké je podľa vás uplatnenie v tejto oblasti? Resp. mám ísť podľa vás do toho?

lija22
1. jan 2024

Ahoj. Nie som z fachu, ale vyzera to tak, ze sestier je velmi malo a teda tvoj plan z pohladu trvalej prace by mal fungovat.
K prvej casti tvojho textu. Je fajn, ze ajnapriek tomu, ze nemas okolo seba ambicioznych ludi nenechaj sa strhnut dole a chod za svojim cielom.Prave ty im budes inspiraciou. Drzim ti palce

nikpa
1. jan 2024

Zdravotníckeho personálu je stále málo. A budeš mat viacero možností, môžeš robiť v ambulancii, v nemocnici, na súkromnej klinike... Prácu si určite vždy nájdeš.

daniela2202
1. jan 2024

Plán máš pekný, ja ponuky práce sledujem, a sestry chýbajú veľmi 😊👍

nika185
1. jan 2024

a strednu máš zdravotnú? lebo ošetrovateľstvo môžeš študovať už len zo zdravotky, keď máš, tak do toho, je nás málo

anavixy
1. jan 2024

@nika185 to odkedy? NaVŠ sa uz neda studovat osetrovatelstvo z ineho nez strednej zdravotnickej? 😵 ved to by bol sialeny krok