Terénny sociálny pracovník na SPODaSK

romikk22
9. nov 2020

Ahojte
Práve sa rozhodujem ci si podať žiadosť o výberove konanie na tuto pozíciu. Skúsenosti s terénennou sociálnou prácou mam, pracovala som ako TSP na odd. hmotnej nudzi na Upsvar. Momentálne som na RD a moje miesto bolo zrušené a ja hľadám pracu. Naskytla sa takáto možnosť ze otvorili výberové konania na terénneho sociálneho pracovníka ale na od. SPODaSk.
Mam pred touto prácou veľký rešpekt a kusok z toho strach. Mate s ňou niekto skúsenosť? V niečom je to určite podobné ako to co som robila ale samozrejme viem ze je to aj rozdielne. Len by som chcela vedieť názor žienky ktorá tam pracuje alebo pracovala, ze ci sa to da v pohode zvládnuť takáto práca bez nervov a ci to nieje až také "strašne" psychicky náročné ako počúvam. potrebujem sa len čím skôr rozhodnúť ci do toho ist. Názor niekoho nestranneho kto s tým má skúsenosť
Ďakujem

lauriema
9. nov 2020

@romikk22 Ahoj, ja pracujem ako Terénny socialny pracovník, záleží aj toho v akej obci alebo v meste. Ja pracujem väčšinou v osadách, , strasili ma ze to bude strašne, no vôbec normálne tam rada chodím, stretávam ľudí detičky krásne, práce je dosť ale to nevadí, stane sa ze niekomu nevyhovies ale to je všade tak, podľa mňa táto práca je úplne skvelá, pomáhať ľuďom, ved co krajšie môže byť

romikk22
autor
9. nov 2020

@lauriema ahoj ďakujem krásne za pekne slová 🙂
Celkovo práca terénneho sociálneho pracovníka ma bavila aj kym som nešla na matersku len ide o to ze som pracovala na inom oddelení ako by som teraz samozrejme ak ak by ma vzali. Mam skúsenosti s osadami lebo som tam bola ako na pase :D stále sme tam chodili keďže som bola na hmotnej nudzi a v pohode uplne nerobilo mi to problém dokonca som tam rada chodila, len sa kus bojím toho oddelenia kurately pred tym mam kus rešpekt.

romikk22
autor
9. nov 2020

@lauriema v osadách som bola dokonca ešte radsej než niekde inde 😊
Ďakujem ešte raz 🌹

snazilka_bio_mamka
9. nov 2020