Robite niekto tuto pracu? Bavi vas? Viete priatelsky povedat ze nieco nie je dobre urobene?
Kamoska ma vola robit tuto pozociu do dost velkej firmy, ze tazko sa hladaju pedantni ludia so skusenostami. Robila som servis ale mala som nad sebou len riaditela hotela - majitela.
Schopnosti na to mam, len som zvedava ako sa vam pracuje, ktore to robite dlhsie.
@melanta priamo a narovinu nemam problem, skor som myslela ze nemam potrebu nejak sa vyvrsovat na ludoch. Ale ano, chcu ma preto ze vedia ze som pedant, takze s tymto som vysporiadana.
Dakujem za info 👍
No hlavne sa priprav na to ze budeš šéfovať tej najnižšej vrstve, nižšie intelekty, existenčné problémy, po výplate americké voľná, problémy s alkoholom a prístupom k systému.
Povedať veci na rovinu, bez toho aby to bolo v priateľskom tóne, nie je vyvršovanie na ľuďoch. Pozor, ty si pedant, ale vysoké % upratovačiek nie. Musíš počítať s tým, že to, že ty robíš veci na 100% neznamená, že taký postoj majú aj iní. Tu v mnohých prípadoch treba pevnú ruku, kontrolovať a upozorňovať a áno, s najväčšou pravdepodobnosťou aj často ľudí prepúšťať. Tvoja rola nebude byť kamoška s upratovačkami. Tvoja rola bude zabezpečiť to, aby klient dostal to, za čo si platí. Ak toto niekto bude brať ako vyvršovanie, tak je to jeho problém.
@melanta a častokrát ani tie opakovane príkazy nepomôžu. Autorka si musí vytvoriť vzťah, ktorý bude rešpektujúci, ked treba prísny ale spravodlivý.. Ale stále ľudský. Pretože ti ľudia to za tie mizerne peniaze, s nulovými prác. návykmi to urobia iba ako láskavosť voči šéfke, olzsked bude prosiť tých čo sú doma, aby jej na rýchlo prišli do práce za tých flakacov, tak jej zdvihnú telefón nebodaj prídu Iba kvôli tej osobe vedúceho a toho, aké vzťahy s nimi ma.
Takže milá autorka, nie je to len o tom ci vieš rozlíšiť čistý záchod od špinavého....
Teamleader nie je pre upratovačky kamarátka. Preto nehľadaj spôsoby, ako priateľsky povedať, že niečo neurobili. Povedať to treba priamo a na rovinu, Ak to nevie, ukázať jej. Ak je lenivá alebo to nevie pochopiť, vyhodiť ju žiaľ. Áno, v tejto práci je veľká fluktuácia. Veľa ukrajincov, rómov, veľa lenivých ľudí. Musíš ich naháňať, kontrolovať, neustále riešiť s nimi, čo neurobili, pretože klient si platí za nejakú službu a ty tam budeš na to, aby si zabezpečila, že ľudia urobia to, za čo si klient platí. Čiže viac ako schopnosť upratovať potrebuješ schopnosť vedieť kontrolovať, riešiť okamžite nedostatky, upozorňovať a aj vyhodiť ak treba. Bývalý kolega toto robí roky, je spokojný.