Ahojte, robí niekto v klientskom centre SPP? Ste spokojne?
Plus ešte mi príde, že musia prehovárať ľudí, aby si aj elektrinu dali od nich, lebo dostanú potom aspoň čosi k výplate...
Pracovala som v call centre v spp a robota to bola veľmi dobrá. Teplučke miesto v kancli, 2x 15min prestávka, 1x polhodina, víkendy, sviatky voľno, 8hod.prac čas, čo je super, kolektív a šéfovia skôr kamarátsky rodinný vzťah, vianočný večierok na úrovni každý rok, v lete teambuilding 2dňový v krásnom 4*hoteli, plat super. pre mňa ako mladú babu práca snov. Zákazník zavolal, lebo niečo potreboval, ja som ho vybavila, vyriesila, dovi dopo. Neskôr som už ani nebola na tel. Ale len emaily, čo bolo pre mňa ešte lepšie, keďže niektoré hovory boli horor a bolo ich aj neskutočne veľa. Dole na prízemí bolo aj zákaznícke centrum, baby odtiaľ sa tiež nesťažovali. No zlom prišiel presne keď sa menilo vedenie a začal sa predaj elektriny. Najprv sa to dalo, mali sme školenia atď., ale potom to prišlo. Strašne tlaky zvrchu, museli sme Mať mesiac čo mesiac vyšší počet zmlúv, našich šéfov buzerovalo vedenie a tým pádom oni nás, počúvali všetky naše hovory a hneď si volali tých, ktorí v hovore tu elektrinu neponúkli, pýtali sa prečo atď., stále nás kontrolovali, koľko hovorov sme mali, koľkým z nich bol produkt ponúknutý, prečo z toho nie je zmluva, že sa musíme viac snažiť a predávať predávať predávať. Nato sa sťažovali aj dole na zákazníckom centre, že je to náročné, veľa ľudí to proste nechcelo, strašne veľa ľudí je konzervatívnych, nechcú nič meniť, majú radi overené veci, ktoré fungujú. Áno, našli sa medzi nami kolegami aj také, čo mali aj 60 zmlúv za mesiac, ale úprimne. Keď som počúvala ich hovory bolo mi na grc. Také klamstvá a manipulácia, až mi zle bolo. Nedala tým ľuďom pokoj kým nedostala od nich co potrebovala na zmluvu. Vkuse im volala, aj z domu.potom neskôr keď už sme mali aj dosť veľa zákazníkov a bolo este ťažšie ich získať,ta kolegyňa sa pýtala tých ľudí ktorý jej volali, či jej nedajú tel c. Na ich rodinných príslušníkov, že ona im zavolá a ponúkne elektrinu. No strašne naozaj. Nato človek musí mať žalúdok a podla mňa aj talent na predaj. Ja som nato nemala nervy ani povahu. Bolo to super miesto, ale ja som nezvládla ten tlak, psychicky nápor, odišla som odtiaľ ako aj veľa mojich kolegov. Teraz neviem ako to je no predpokladám, že asi rovnako. Keby som nemusela predávať elektrinu s najväčšou pravdepodobnosťou v tej práci ostanem.
Baby prosím vás a mate skúsenost aj s pozíciou pracovník zákazníckeho servisu v SPP? Bola som na pohovore a dnes mam mat skúšobný deň ale vôbec neviem co mam čakať, len viem ze ta práca je v teréne. Ďakujem za odpoveď
Neviem baby nešla som tam lebo sa mi to celé nezdalo okrem toho chceli aby som si otvorila živnosť
@len_nig nie som, ale všeobecne v každom klientskom centre je nenormálna fluktuácia. Buzerácia zo strany vedenia, nezmyselné plnenia požiadaviek inak nič nezarobíš, ľudia po tebe ziapú.....ak máš nervy zo železa