Ahojte asi som spravila chybu pri vydaji na kase ale niesom si úplne istá… prišla jedna pani vrátiť nejaký produkt že zistili že to nevyužijú… mala lístok samozrejme… kontrolovala som či je to naša prevádzka kedy to bolo kupované vsetko… no a akurát že to čo mi ta pani dala nebolo to čo bolo na lístku… bol to veľmi podobný produkt aj názov.. Ja som si to nevšimla a vrátila som jej peniaze.. a teraz nám chyba na sklade ten produkt čo som spravila storno a máme naviac to čo mi ona doniesla… nechápem čo to urobila naschval :(
Je to podľa vás na výpoveď ?
Vykomunikujete si to. Ak to nie je veľký rozdiel v cene, tak sa to dá doplatiť, aj položky sa dajú premenovať. Treba len nájsť riešenie. A asi záleží aj čo máš v zmluve. Hmotná zodpovednosť, zodpovednosť za inventúru.
@vyrovnanaosoba je to asi 15€… ale ako to len tak vyzerá, že sa to stalo pri tom storne.. bežne byvaju zámeny na sklade .. mohlo sa to stať aj pri niečom inom to je ten problém že ja si už nepamätám čo mi ta pani podávala ale vždy vsetko kontrolujem neverím že by som si to fakt nevšimla.. ale vyzerá to fakt na to storno no
15eur polozka nie je dovodom na vyhazov 🙂 ... nestresuj a vykomunikuj si.
A ďalej nechápem odkiaľ ta pani zobrala ten produk ktorý prišla vrátiť a lístok od iného… ešte je to aj kvázi to iste len od iného dodávateľa.. či to mohla fakt naschval spraviť povedala že to doma nevyužijú a ma ešte aj k tomu lístok
Ľudia sú špekulanti, ako aj zamestnávatelia, aj zamestnanci. Nerieš to, skus sa opýtať šéfa, ako by sa to dalo poriešiť.
Prečo beriete naspäť tovar a vraciate peniaze?
Hlavne si treba dávam pozor na to co ľudia vracajú a ci to je naozaj to co je na bloku..v lidli je to aspoň tak ze každý produkt ma svoj Ian a musí sa to zhodovať s blokom. Dosť často sa stáva že prídu ľudia ku nám reklamovať tovar z kauflandu s blockom z lidla.
@rozculena lebo je to bezny zakaznicky servis?
a nesmimate ciarovy kod, pri vrateni tovaru? vzdy ked nieco vracam, tak to vsade naskenuju, a tym sa predide takymto zamenam
Stačí komunikácia do šefom. Ak už bude moc zle ponúkni mu že si danú vec teda tú ktorá už chýba kúpiš za 15 € nech sa mu vyrovná stav. A zober si tu čo máte naviac. Tým to bude ok. Ale teda u nás sa to v obchode občas stane že sa niečo zamení a a keď sa chce vždy sa s tým dá niečo urobiť
Určite by kôli tomu nikto padaka nedostal
@liz_lemon práveže nie.. nesnimame ideme len podľa názvu a hlavne kontrolujeme pobočku či sme to my lebo chodia s lístkom z iných pobočiek to by mi fakt nenapadlo že ma lístok od nas aj vsetko ten produkt čo doniesla bežne mávame a na lístku je to iste ale iný výrobca v podstate
@onedaynick nie,v kamennom obchode nie je.To zaviedli len veľké reťazce.keďže neviem,o aký obchod sa jedná,tak som sa opýtala.
@rozculena áno veľký reťazec to je
tak potom nechápm,že to nejde cez čiarový kód
@rozculena ani ja.. vôbec nič sa nepipa len kontroluje prechádzka kedy to bolo kupované a názov produktu ak sedí tak si vyhľadam cez pc cislo toho lístka a urobím storno
Veď sa ospravedlni šéfovi,že sa to stalo nedopatrenim, že ťa to mrzí a že škodu uhradiš.Mne raz s kolegyňou ukradli okuliare za 140€. Lebo nás zlodeji toľko zabávali a toľko veci chceli skúšať, že pomedzi to jeden z nich okuliare ukradol. Stiahli nam to z výplaty ešte aj so zľavou aby nás to nestálo tak veľa a žiaden vyhadzov nebol 😄.
Toto nebude problém, buď prelepiť kódy ak to má rovnakú cenu alebo v systéme preskladnit 😊na vyhadzov to nie je, prípadne ak to nebolo nič veľmi drahé s tringeltov vyplatiť
Prišlo sa na to pri inventúre .. šéf kontroloval ako sa mohlo stať že je to zamenené až dosiel k tomu stornu a vyzerá to teda že to bude kvôli tomuto…