Šperky v práci

31. júl 2023

Zdravím Vás dievčatá. Zaujíma ma Váš názor či Vám nadriadený toleruje šperky v práci. Pracujem ako zdravotná sestra na oddelení kde sme cca 30 žien. Poniektoré nosia okrem náušníc aj iné šperky ako prstene a náramky a nadriadený to v tichosti toleruje. Ja som 1x krát mala v nočnej službe náramok s tým , že si to mám dať okamžite dolu. Nepočúvla som nakoľko ma nahnevalo to , že niekto môže a niekto nie . Ako je to u Vás?

sissy27
31. júl 2023

Tak u nas je to kazdemu jedno, nemam pracu, kde by to mohlo niekomu vadit. Kazdopadne su povolania, kde je to nevhodne, ci uz kvoli hygiene, klientom alebo z praktickych dovodov a povoleny je napr len snubny prsten / obrucka, nic visiace atd. V zdravotnictve ci v kuchyni to veru problem moze byt, letusky tiez maju iste obmedzenia (zalezi aj od konkretnej leteckej spolocnosti), krupieri kedysi nesmeli nosit hodinky (neviem ako teraz) atd.
Odporucam precitat interne smernice, pripadne sa spytat nadriadeneho co je a co nie je dovolene a riadit sa tym.

syslik81
31. júl 2023

zalezi od prace .. u nas mozu byt len obrucky -robim v care home,, a je to kvoly bezpecnosti ..aj vlasy musia byt stale vypnute ...

pribinak
31. júl 2023

Závisí akú prácu vykonávaš. U nás je to úplne jedno.
Ale napr môj muž nemôže mat ani obrúčku. Proste bezpečnosť pri oraci nepustí

adamadent
31. júl 2023

V zdravotníctve je nosenie šperkov priamo upravené zákonom, vyhláškou v súvislosti s BOZP.

daniela2202
31. júl 2023

Podľa mňa stop v zdravotníctve a v potravinárstve

evkamotka
31. júl 2023

Drzala by som si uroven a nenosila sperky ako sestra. Mne ako pacientovi sa to tiez nepaci na sestrach.

Sefa by som sa ale spytala aj teraz dodatočne ako je to s tymto pravidlom, ked xy naramok prave na na ruke

kvetinka75
31. júl 2023

u nás ako na ktorom oddelení. Ale žiadna sestra nechodí ovešaná, max. ratiazka, náušnice alebo obrúčka. Ja osobne pri práci mám max. náušnice.

suge
31. júl 2023