Sociálny pracovník - náplň práce

damira90
4. máj 2024

Potrebujem vedieť ak niekto pracuje ako s.pracovnik riadne s 2.stupnom co je napln práce ale v domovoch pre starších ludí. Co sa týka vybavovania a starostlivosti. Je to práca aj pre mladú slečnu absolventa? Vďaka za každú info velmi

anita6666
4. máj 2024

@damira90 je to práca za cca 700€

damira90
autor
4. máj 2024

@anita6666 prosím vás ten plat neriešime ale skôr tu náplň. Ako pre začiatočníka nevieme. Ci je to veľmi vážne pri papieroch administratíve alebo nejaké programy s ľuďmi starými umiestnenými. Nevieme.

avanka
4. máj 2024

@damira90 určite je to práca vhodná pre absolventa..môže robiť rôzne terapie, sprevádzať klientov von,k lekárovi a pod.

damira90
autor
4. máj 2024

@avanka tak to by sme radi. So starými ľuďmi sa to dá aj k lekárovi a vybaviť nejaké veci snimi a mat zodpovednosť hlavne. No ale papiere nejaké okolo prijímania pacientov to tiež robí pracovník? Alebo to je natom oddelení iný s administratívou niekto.

avanka
4. máj 2024

@damira90 záleží od náplne práce, či priamo sociálny pracovník v kancelárii alebo bude robiť priamo s ľuďmi,či ako pracovník sociálnej rehabilitácie, alebo inštruktor

lucysl
5. máj 2024

Zaleží od org. struktury zariadenia, ja pracujem ako socialny pracovnik, mam na starosti skor administrativu, ale aj individualne plany a kulturne akcie, pracu s rodinou, pribuznymi. Aktivizaciu a terapie robia instruktory socialnej rehabilitacie, co su tiez vystudovaní socialni pracovnici

avanka
5. máj 2024

@lucysl je zaujímavé,že individuálne plány robia SP v kancli. Veľakrát som sa s tým stretla. U nás to máme na starosti my, psr.

damira90
autor
5. máj 2024

Tak ďakujem za info🙂 a platovo približne naozaj tých 700 okolo dávajú ak je druhý stupeň vš a každá ta náplň rovnako je platená však.

lucysl
5. máj 2024