Má niekto skúsenosť s takouto prácou? Neviem či do toho ísť alebo nie..... neviem si predstaviť či sa dá naozaj 80hodín telefonovať s klientmi
https://www.profesia.sk/user_details.php?action...
zly link si dala - nie je tam popis prace a 80 hodin je za tyzden? mesiac? rok? :D ak je to praca na call centre alebo v pobocke banky/telco a pod. tak mi to az taka utopisticka poziadavka nepride ak naplnou prace je (aj) predaj a starostlivost o klienta - ale to len fabulujem, kedze netusim co sa za pracu mas na mysli
Svokra tak pracuje. Komplet celú pracovnú dobu len telefonuje. Nevie si to vynachváliť.
Mala som prácu, kde som denne vybavila 80-130 hovorov. Popri Tom ich poznačiť, pozapisovať, odpovedať na maily, chatovať.
Tiez mi to vobec nejde otvorit, co je to zac. Ale osobne mna telefonovanie velmi vycerpava a najma ked niekto sa chce dlho vykecavat, to som na nervicky.
Agent call centra v českom jazyku- Práca z domu
AVITA INTERNATIONAL, a. s.
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
15.06.2021
Mzdové podmienky (brutto)
4,3 EUR/hod.
4,30/hod fix + príspevok na internet + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- telefonická komunikácia so zákazníkmi iba v českom jazyku
- riešenie požiadaviek klientov
- aktívna ponuka produktov pre našich verných zákazníkov
- dodržiavanie pracovnej doby v rozmedzí minimálne 80 hodín
- práca s IS
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca sa vykonáva z domu
- flexibilná pracovná doba ( podmienkou je iba splniť stanovený počet hodín za mesiac)
- všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
- poskytneme motivačné finančné ohodnotenie + príspevok na internet + odmeny
z predaja
- získate zaujímavé zľavy produktov spoločnosti AVITA INTERNATIONAL,a.s.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, pošlite svoj životopis v českom jazyku na email mikulova@avita.sk
Ozveme sa iba uchádzačom, ktorí vyhovujú naším požiadavkám. Tešíme sa na spoluprácu.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
5.6.2021 (ostáva ešte 1 deň)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s prácou v call centre je výhodou
- skúsenosť s predajom je výhodou
- veľmi dobré komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
- flexibilita
- schopnosť rýchlo sa naučiť procesy
- spoľahlivosť
- zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
- odolnosť voči stresu
- tímový duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť AVITA INTERNATIONAL® prišla v roku 2009 s myšlienkou vyvinúť a ponúkať vlastné vysokokvalitné a plnohodnotné prírodné doplnky výživy, v snahe pomôcť ľuďom zmierniť dopady civilizačných chorôb a nedostatočného kontaktu s prírodou.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Nevidím co je to za prácu, ale za mňa nie. Pre mňa bolo telefonovanie veľmi únavné. Ale záleží od človeka, niekomu taky druh práce vyhovuje. U mňa to malo jedinú výhodu.. Keď som cely deň mlela pántom tak som potom doma už bola iba ticho 😄