Šéf na mňa kričí

25. jún 2024

Dobry deň, je toto moja prvá práca po škole (predavačka v obchode) a robim tu mesiac, šef sa na mňa prednedávnom vrhol s tým že prišla zlá recenzia na obchod, že som sa nepozdravila niekomu a je tam neporiadok. Pozdravím sa vždy každemu tak nechapem(možno nepočula, nezdravím sa úplne hlasno, mam celkom tichší hlas), v teň deň nebolo upratané lebo som sa len chystala upratať to, no nejaká milá pani zjavne radsej napisala recenziu než aby do povedala do oči. Začal na mňa kričať (aj pred zakaznikmi) a robiť zo mňa hlúpu lebo som sa spytala nejaké otázky ohladom chodu obchodu(nechcela som spraviť chybu) vraj mam byť samostatna a rozmýšlať že on to za mňa robiť nebude… Nebolo mi moc príjemne asi nikto nemá rad ked na neho kričia.. Čo by ste robili?

pribinak
25. jún 2024

Hľadala si inú prácu

simca06022011
25. jún 2024

nic, este sa takychto pripadov stane milion... pravdepodobne je to takyto typ cloveka. Ak mas inu pracu, ber, ak nie, tak neries...

pribinak
25. jún 2024

@simca06022011 nerieš? Takéto veci sa neriešia krikom pred zákazníkmi. To je neprofesionálne aj keby bol majiteľ

Ak nechá na seba kričať, stále bude po nej kričať. To si proste slušný šéf nedovolí. Jedna vec je razne povedať niekde mimo zákazníkov a druha vec je kričať pred zákazníkmi.

maranco
25. jún 2024

Tú recenziu ti aspoň ukázal? Pozri si aj recenzie predtým ako si tam robila ako fungoval ten obchod.

autor
25. jún 2024

@pribinak je šef aj majitel, ono v podstate nekrical priamo pred nimi ale bolo ho urcite pocut, pritom to bolo len nedorozumenie a kolega ma vychvaloval predtym… to ma nepochvalil a ani nepodakoval za nič

autor
25. jún 2024

@simca06022011 asi si budem hladat inú, nemam rada taketo zaobchadzanie ak sa to dá aj krajšie, šéf nešéf..

larinka552
25. jún 2024

To je chrapun 😴 Toto si nesmie dovolit, vozit sa po tebe, aj ked si mlada a si tam nova. Prekrocil hranicu a on to velmi dobre vie ale skusa co si moze dovolit k tebe. Bud by som podala vypoved hned alebo by som sa ohradila s tym, ze takto sa bavit nebude lebo to budes riesit vyssie.

pribinak
25. jún 2024

Ak nie si spokojná, hľadaj inú prácu. Mne by takýto prístup majiteľa / šéfa prekážal

autor
25. jún 2024

@maranco recenzie predtym su ešte horšie, tie su na 2. kolegu hlavne ktory tu stale robi a jemu nič nepovie (ma ho lacneho zjavne lebo je dochodca) , ukazal mi recenziu ale nebola adekvátna, pozdravila som sa vzdy kazdemu ale niekto je asi hluhši tak musim hlasnejšie chapem, upratat som sa chystala, nedokazem tu mat upratane 24/7 lebo je tu vela prace teraz

autor
25. jún 2024

@larinka552 ja som sa skoro pohadala s nim, nedala som si srat na hlavu, povedala som ze to je len jedna recenzia a ze to je nedorozumenie

simca06022011
25. jún 2024

@pribinak su take povahy a mozes sa aj o zem hodit, co tam poriesi?
Su taki chlapi podnikatelia co ani len ludi neplatia, ja som od takehoto cholerika dostala radu, ze mam dat mzdu 200eur a zvysok odmena za obrat, nezarobia = nemaju :DDD napriklad... uvrieskany, arogantny... :D On plati = on si moze dovolit vsetko. To sa neda proti veternym mlynom bojovat, kazda diskusia s nim len prileje olej do ohna. Plus prehnane reakcie na recenziu su typicke aj pri kludnejsich povahach, lebo to ludi v dnesnej dobe totalne vyhecuje. Viem si to predstavit, kedze tiez mame na to zavisly obchod. A dokonca takemuto chlapovi ani nevysvetlis. A v podstate nemas co, obchod ma byt upratany? = má, má sa zdravit ? =má... tak co s nim vyargumentujes? ze islo sa, malo sa, nepocula.. jeho to nemusi zaujimat, ked sa jasne pozriem na zakaznika a pozdravim, usmejem ked pride, tak to neprehliadne ani keby neviem co. A to je proste fakt. Tak ak je vytoceny, tak je... reakcie jeho clovek neovplyvni.
Moze si, ako pisem, hladat inu pracu = je to jedine riesenie z tohto von, lebo ak ma takuto povahu, bude kricat... Ale ak sa taketo stane, stale vacsina sefou bude reagovat ak nie krikom, tak prisne, kritikou. Nebude pritakavat, ze dobre moja.. nevadi. je to jej prva praca, tak aby jej to bolo jasne, ze v kazdej praci moze na takychto ludi natrafit, ci na sefov, nadriadenych, kolegov... Recenzie su vazna vec, preto si treba uedomit vzdy, ked sa pisu, ci to stoji za to...

maranco
25. jún 2024

@larinka552 v skúšobnej dobe nemusí podávať výpoveď a čakať mesiac vo výpovednej lehote

pribinak
25. jún 2024

@maranco ja take povahy netolerujem. Kričí? Nevie sa sám slušne správať? Maj sa dobre, ja odchádzam. Nech si kričí na niekoho iného

autor
25. jún 2024

@simca06022011 ja chapem mne je to jasne, ale krikom to riešit nemusel, recenzie budú aj boli zlé aj dobré, neovplyvnim uplne všetko.. podmienky su tu “bojové😂” - mame tu 30 stupnov vnutri , klíma nemôže byť zapnuta, 10h prevadzka

simca06022011
25. jún 2024

no ale su ludia, co to inak nevedia riesit;)

jumama
25. jún 2024

Sef by sa mal naucit, ako reagovat na negativne recenzie - da sa to, da sa manazovat aj zla recenzia, v odpovedi napisat nieco zmierlive, vyzistit detaily, ponuknut zlepsenie...

medda_beda
25. jún 2024

Keby u nás mali riešiť zlé recenzie krikom na zamestnancov tak by nemal kto pracovať lebo vždy príde sťažnosť aj za veci ktoré sa ovplyvniť nedajú.
A nikto po nás nevrieska.Vždy sa dá ľuďom odpovedať na recenziu a vysvetliť situáciu.

Po mne by nikto nevrieskal.Vrieskať si môže doma po žene.Pre chujov nepracujem.

lenka.25
25. jún 2024

To musí byt podnikateľ roka 🤮 . Kričať na zamestnancov , to už kde sme . Na mna by iba zdvihol hlas a už ma tam nie je . Práce je dosť a hlavne si iba po škole , mlada baba, nezahrab sa v takejto práci .Šup hľadať inde

sheila121
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
gabriela2952
25. jún 2024

Ešte v tu chvíľu by som sa zbalila a povedala mu dovidenia. Rozumiem, že keď nieje nadriadený spokojný tak treba prijať aj kritiku ,ale treba ju aj povedať normálne a nie kričať ako na nejakých sopliakov. Ved pri takomto štýle sa aj čudujem, že mu tam niekto robí

egonsk
25. jún 2024

ak su to potraviny, tak si mohla zareagovat s usmevom "sefinko, regal c.2, tam su tie kakaove susienky, vidim, ze vam klesol cukor, neriskujte prosim, ved tu mam zakaznikov, kto by ich obsluzil, ked to s vami sekne?" ... 😋😁

rozculena
25. jún 2024

@larinka552 kde vyššie,keď on je majiteľ?

larinka552
25. jún 2024

@rozculena ten koment som pridala naraz s tym, kde pise, ze je majiteľ, nevedela som o tom

ullala
26. jún 2024

Odisla by som z predajne a sla si hladat inu robotu. Aku mas skolu? Nemas moznost ist robit nieco administrativne?

jankasmejka
26. jún 2024

No v žiadnom prípade nie je prípustné, aby po tebe kričal. Z akéhokoľvek dôvodu.

jankasmejka
26. jún 2024

@simca06022011 tak nech nepracujú s druhými ľuďmi. Je to neprípustné takéto správanie.

simca06022011
26. jún 2024

@jankasmejka však urob si prevádzku a rob ako myslíš. Dávajú pracu ľuďom , rôzni ľudia 😉

luccija
26. jún 2024

@jankasmejka je to neprístupne, ale chápem aj šéfa neupratane, nepozdravi sa a pýta sa asi nie je samostatná.Recenzia bola opodstatnená prečo píše autorka, že nie?
Išla by som preč aj kvôli teplu, atmosfére...

jankasmejka
26. jún 2024

@luccija to je jedno aká je ona zamestnankyňa. Je maximálne nevhodné kričať na podriadenú. Nech vyvedie čokoľvek. Dá sa to riešiť aj rázne, slušne a so vzájomným rešpektom.

jankasmejka
26. jún 2024

@simca06022011 mala som podriadených cca 60 osôb po dobu 20 rokov. Takže určite ovládam základy komunikácie nadriadený - podriadený.