Vaše úprimne recenzie na firmu CreditCall s.r.o. , firemná kultúra a pracovne podmienky
Ahojte , aký máte názor na túto firmu ?
@qsookie dobrý deň, ďakujem za Vašu reakciu, avšak bavíme sa o práci v call centre Credit Call a nie Crystal Call , pozor toto sú dve odlišne firmy.
@delilah595 Jaj, prehliadla som.
A tebe sa ozvali?
@delilah595 nazvom 🙂 mozno medzitym uz na obchodnom registri doslo aj k zmenam vlasnika, to netusim, avsak povodne to bola jedna spolocnost, takze co sa tyka pracovnych vztahov, resp. vztahu k pracovnikom od vedenia, je to to iste... ta kultura nejak ostala...
No, pokiaľ naozaj máte na výber s touto "spoločnosťou" nemať nič spoločné. Extrémna fluktuácia ľudí. Nikto tam nevydrží.....Každý skôr či neskôr zuteká....Preto stále inzerujú na profesii, nikto pri zmysloch sa tam dlhšie neohreje a ľudia vedia prečo....))))
@frederikam123 Skutočne ? Mám dosť teda, veď práve preto sa aj pýtam, pretože vidím, že neustále inzeruju a myslím si, že tá neustála fluktácia ľudí o niečom svedčí. Mám recenziu od známeho zo žilinskej pobočky , vraj každá druhá výplatná páska chybná a ľudia si ani nemohli vyčerpať pauzu keď potrebovali. Chcela som počuť objektívny názor z druhej strany, ale už som si ho vytvorila.
@delilah595 za mna vstky tieto "pseudo" srocky" typu telefonovanie, investovanie, predaj po telefóne jeden velky odzub.
V tejto firme som sice nepracovala, ale poznám majitela firmy a musím povedať že to je veľmi dobry človek a šéf 😉 mojím šéfom bol veľmi dávno v inej spoločnosti (tiež bol vtedy spolumajiteľ iného callcentra a myslím že v credicall pracuje pár mojich bývalých kolegov) a pracovalo sa mi s ním super.. fluktuácia je pri takýchto povolaniach vždy, to je normálne.. teraz pracujem pre spoločnosť kde sa kolegovia tiež často obmieňajú, ale je to jednoducho tak - spolocnost je fajn, som spokojná, avšak sú pozície kde je úplne bežné že ľudia sa tam obmieňajú, pretože to sú povolania ktore nie každý dokáže vykonávat dlho.. nemusí to mať nič spoločné s tým že tam je niečo zle.. zamna - čo sa týka majiteľa je to dobrý človek a určite sa snaží svoju firmu viesť tak, aby sa tam človek mal dobre.. take skúsenosti s ním mám..
@jana_eyre_2 Dobrý večer želám a ďakujem za Vašu recenziu. Dovoľte mi nesúhlasiť s názorom, že fluktuácia pri takýchto povolaniach je bežná. Sama som pracovala v inom call centre, kde bola fluktuácia veľká rarita, pretože zamestnávatelia, resp. nadriadení vedeli zamestnanca dostatočne motivovať a ohodnotiť. Všetko to závisí od prístupu a možností, čo všetko vie zamestnávateľ ponúknuť.
Čo sa týka recenzií, ja osobne som si všimla, že niekoľkokrát bola na ich stránku napísaná objektívna kritika, ktorú okamžite vymazali a nechali iba samé pozitívne recenzie. Evidentne od zamestnancov, ktorí tam pracujú aby mali čo najlepší rating. ( informáciu mám overenú od známej, ktorá tam dlhé roky pracovala).
Z toho dôvodu som založila aj toto fórum aby som si vypočula aj iné názory.
dobrý večer,
dovoľte mi pridať sa do tohto fóra.
V cc robím už niekoľko rokov, už niekoľkokrát som chcela odísť. Je tu veľká šikana zo strany nadriadených, ktorí vám budú meniť zmeny ako to im vyhovuje a keď máte náhodou nejaký iný názor, nasleduje šikana, že vám hodnotia negatívne vaše hovory. Urobte si názor na to sami podľa zamestnancov, ktorí tam pracujú. Minimálne pol mesta už robilo v cc. Toto je len slabý odvar toho , čo sa deje denne na pobočkách. Jediné plus je home office. Aj to len za odmenu.
@delilah595 neviem prečo mi vykas, na MK je pravidlo že si všetci tykame.. ja mám zase skúsenosti s call centrami taku, pretože to naozaj nie je pre každého.. ak mazu kritiku v recenziách, tak je to z ich strany dosť blbe.. nerozporujem predsa, že v spoločnosti môže byť zle, ako píše
@haanyza123.. ktovie čo všetko sa zmenilo odkedy som ho poznala ja.. je celkom smutné ak je to tak..
@jana_eyre_2 Nakoľko som nová, netušila som to, čiže len zo slušnosti. Je to smutné, že sa mi potvrdili moje dojmy, poslala som si tam žiaľ, životopis.
Najskor pre vsetkych, dlho som uvazoval ci na toto reagovat, lebo (a nechcem aby to vyznelo arogantne) ale niekedy nje naozaj tazke bojovat s veternymi mlynmi.
Rozhodol som sa zareagovat a uviest niektore informacie na spravnu mieru. Kazdy sudny clovek si vie urobit obraz sam.
@kaktusik007 Prosim ta pekne, odkial cerpas informaciu, ze sme boli povodne jedna firma a premenovali sa alebo zmenili majitela? Ved to je uplny nezmysel, ktory sa da lahko overit aj na obchodnom registri. Nikto z majitelov ani vedenia firmy NIKDY nepracoval v Crystal Call ani s nimi nema ziadny vztah. Ano sme konkurencne firmy, ale mame korektne vztahy.
@frederikam123 Co je prosim extremna fluktuacia ludi? Priemerna dlzka zotrvania v pracovnom pomere je pre aktualne zamestnaneho zamestnanca 3,75 roka. Fluktuacia za rok 2023 bola 15,3%. Sú projekty kde je fluktuacia uz niekolko rokov 0%!. A ano su ludia, ktori neprejdu tzv. Akademiou alebo skoncia v skusobnej dobe. Dovod je vsak ten, ze tato praca nie je pre kazdeho a na zamestnancov su kladene iste naroky kvalitativne aj moralne.
@delilah595 Ad fluktuacia Najskor vyjadrenie k fluktuacii. Fluktuacia v call cente je dokonca ziaduca najma na predajnych projektoch. To vsak neznamena, ze clovek musi z firmy odist ale je mu ponuknuty iny projekt (ak je sikovny a ak napriklad straca motivaciu alebo potrebuje zmenu). Statistiky z brandze aj medzinarodnych vyskumov hovoria, ze fluktuacia v call centrach sa pohybuje na urovni 30% -45% a dlzka zotrvania v praci cca 2-2,5 roka.
@delilah595 Ad recenzie - Prosim ta pekne, kde na akej socialnej sieti sme kedy zmazali recenziu alebo komentar? NIKDY a NIKDE, aj negativne recenzie nechavame a odpovedame na ne. Vacsina negativnych recenzii je zial od dlznikov nasich klientov, ktori nezapaltia svoj zavazok a potom sa hnevaju, ked im to pripomenieme. Nasa firma sa venuje aj manazmentu pohladavok, je to jedna z administrativnych sluzieb, ktore poskytujeme.
@haanyza123 - ak sme taky strasny zamestnavatel, co ti brani najst si ine zamestnanie? Urobis sluzbu sebe aj nam. A k tomu ako sa planuju pracovne zmeny, toto sa realizuje na projektoch 24/7. Mesiac vopred sa na cely tim posle navrh pracovnych zmien. Na ten moze kazdy zareagovat co mu nevyhovuje a robia sa korekcie. Kazdy tyzden predtym si veduci timu kontroluje, ze ci vsetko sedi a niekto nepotrebuje nieco vymenit, ale to si vacsinou ludia v time dokazu zmenit aj medzi sebou. Ziadny pracovnu zmenu sme NIKDY nenakazali, vzdy to je po dohode! Ak niekto tvrdi nieco ine, tak klame. Rovnako ako to, ze kolegyne niekoho sikanuju, povedat to o ludoch, ktori su asi najviac empaticki z celej firmy je nehorazna loz.
Na zaver. Je pre mna fascinujuce zistenie, ze v case ked prepustime kolegynu, ktora zavadzala v praci, zneuzivala socialny system, nedorziavala pracovne postupy, nenastupila vcas na zmenu, pocas dna sa bezne odhlasila zo systemov bez udania dovodu alebo sa z nej odhlasila skor ako mala a preukazatelne ukradla nejake veci a my na to prideme. Dohodneme sa na ukoceni pracovneho pomeru a nerobime jej problemy, tak v rovnakom case pride sprska negativnych online recenzii, kontrola z inspektoraru prace a z hygieny.
Damy, zelam vam vsetkym napriek tomu, pekny den.
Juraj
@juraj_balogh 🤦♀️ tvoja potreba obhajoby mi staci, dakujem, neprosim.
@kaktusik007 Nuz... ako som pisal hned vo svojej prvej vete. Niekedy je naozaj tazko bojovat s veternymi mlynmi.
Napises nezmysel, upozornim ta na to, ale ja sa obhajujem. OK, aj to je nazor.
Ale dovol mi este otazku, ako by si sa citila, keby niekto povie, ze tvoj manzel zneuziva deti? Alebo, ze tvoje dieta je nevychovane, v skole bije deti a nadava ucitelom? Ty dobre vies, ze ani jedna z tych veci nie je pravda. Ale vies aky je to pocit, ked ty to niekto povie?
Rovnako je to aj s mojou fimou. Je to moje dieta. Roky ju budujes, snazis sa veci robit najlepsie ako vies, snazis sa ludom vychadzat v ustrety a potom pride niekto, kto je urazeny a pise nezmysli. Urazeny je preto, lebo sme si mu dovolili povedat napriklad, ze musi prist do prace nacas alebo, ze informacie, ktore poskytuje na infolinke musia byt spravne. Mnohi z vas nemaju ani len ponatia co vsetko musia zamestnavatelia so svojimi zamestnancami riesit.
@juraj_balogh ad jeden - gramatika.
ad dva ---- mnohi vlastnici / vyssie postaveni manazeri nemaju ani len ponatia, aku sikanu predvadza na zamestnancoch stredny manazment - len aby bol chrumkavy
@juraj_balogh Už sa viac radšej nerozmnožuj...v nijakej forme.....)))
@frederikam123 Presne ako som ocakava, konstruktivna a inteligentna debata. 🙂
@kaktusik007 Nie, to máš pravdu, to sa môže diať kdekoľvek. Preto máme zavedené viaceré možnosti ako priamo komunikovať s vedením firmy:
anonymne podať podnet
na každej prevádzke je určený priestor na anonymné kladenie otázok
napísať mne osobne na sociálnej sieti
na každej prevádzke je uvedený môj kontakt (email a telefón)
na mesačnom celofiremnom online vyhodnotení klásť otázky vedeniu
som k dispozícii zamestnancom na každej firemnej akcii, ktorej sa zúčastním
Každopádne, pochopil som, že tu nejde o to zistiť objektívny stav, ale spoločne si anonymne ponadávať, snáď som dobre poslúžil a po tomto sa budete cítiť lepšie. 🙂
@juraj_balogh system mozes mat akokolvek dobre teoreticky nastaveny, realita je taka se o sikane nemas sancu vediet. Bezny operator ti to nepovie
@delilah595 https://www.modrykonik.sk/forum/zamestnanie/je-praca-v-crystal-call-dobra/